Well, that sucks...
תראו את הקליפ הבא, שימו לב בהילוך האיטי לשרשרת:
נערך לאחרונה על ידי uriar; 19-07-2017 בשעה 08:13.
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
Well, that sucks...
עדיין לא הבנתי למה הוא עף. גם בלי שרשרת אפשר לבלום...![]()
השרשרת נפלה וגרמה לנעילת הגלגל בגלל שהוא היה בהטייה הוא עף. אני מוסיף משהו אחרי שימון שרשרת לנקות את הגלגל מהשמן שתמיד עף חובה.
לא... הוא התרסק כיוון שבלם חזק מדי עם האחורי, אבל זה התחיל באיבוד שרשרת, השרשרת לא נקרעה, היא לא הייתה מתוחה נכון ועקב שקע בכביש רואים שהוא נועל בולם אחורי (לא בלם) מה שמקפיץ את השרשרת מחוץ לגלגלש האחורי, הרוכב נבהל יתר על המידה ומאבד שליטה.
אם כבר אנחנו בדיון שרשראות.
איך מזהים בלאי בשרשרת?
לפעמים נחמד שיש רצועה..
קודם כל מזהים שהיא לא מתוחה - לוחצים את הצד התחתון שלה כלפי מעלה כשהאופנוע בניוטרל ורואים אם החופש שלה בגבולות המותר עפ"י ספר רכב.
ואחרי זה עושים את אותה הבדיקה תוך כדי שמסובבים את השרשרת (מוליכים את האופנוע קדימה או מעלים על ג'ק ומסובבים את הגלגל, כל פעם קצת), במקומות שונים על פני השרשרת. אם החופש משתנה באופן חד בין מקום למקום - השרשרת פתאום נהית מתוחה מדי או משוחררת מדי - אז זה אומר שיש בה "נקודות מתות", שבהן הסיבוב של החוליות לא חופשי, והיא מתקרבת לסוף חייה.
+1
שלילי דרזדנר.
רואים בבירור שהשרשרת עלתה מעל לזרוע ומונחת משוחררת משמאלה. רואים גם שהגלגל האחורי ממשיך להסתובב בשניה שהרוכב מתעופף מעל המושב.
מוסיף על זה את הלבוש (ג'ינס, סניקרס) הלא אופייני לבפס הזה ואת צורת הרכיבה לפני שהשרשרת נפלה בשביל להגיד שאני מתרשם שהרוכב לא מיומן במיוחד.
וזה לא המקרה הכי גרוע.
שרשרת שמצליפה יכולה לעשות חור בגיר או ברגל שלך.
הזוי.. אולי בשביל תביעת ביטוח.. האור בלם דולק ו2 הגלגלים מסתובבים ככה שנעילה כנראה לא הייתה פה (או נעילה מאוד מאוד קצרה).