קודם כל מזהים שהיא לא מתוחה - לוחצים את הצד התחתון שלה כלפי מעלה כשהאופנוע בניוטרל ורואים אם החופש שלה בגבולות המותר עפ"י ספר רכב.
ואחרי זה עושים את אותה הבדיקה תוך כדי שמסובבים את השרשרת (מוליכים את האופנוע קדימה או מעלים על ג'ק ומסובבים את הגלגל, כל פעם קצת), במקומות שונים על פני השרשרת. אם החופש משתנה באופן חד בין מקום למקום - השרשרת פתאום נהית מתוחה מדי או משוחררת מדי - אז זה אומר שיש בה "נקודות מתות", שבהן הסיבוב של החוליות לא חופשי, והיא מתקרבת לסוף חייה.



ציטוט ההודעה בתגובה