ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
שלום וברוכים הבאים לפורום הטכני.

1. כותרות ענייניות לשרשורים הם חובה בכל הפורומים של פולגז, אבל פי כמה וכמה בפורום הטכני. לא "עצה + כמה שאלות", וגם לא דגם האופנוע שלך - כל אלה לא מכילים מידע על תוכן השאלות שלך, ולכן כותרות ענייניות זה לא. ערכתי לך את הכותרת הפעם, אנא הקפד להבא.

2. בפורום הטכני קודם כל קוראים, אז עושים חיפוש בגוגל, ורק אם לא נמצאה התשובה - מתחילים לשאול. התשובה לשאלה שלך על הטיפולים מודבקת למעלה בפורום, שרשור נעוץ שקוראים לו "טיפולים - מה\פעם בכמה\וכו' - זה כאן". אז זה שם, וכמעט כל מה שלא שם - ננעל.

3. הדרך לדעת אם צריך להחליף צמיגים היא להסתכל עליהם. יש 2 מאפיינים שאתה צריך לחפש - סדקים בצמיג המעידים על התייבשותו, והדפסי גומי מיוחדים בחריצי הצמיג שנועדו לסמן כשהוא נגמר - אם הם משתטחים עם שאר שטח הצמיג, זה סימן שצריך להחליף.
תקרא, תסתכל על התמונות, באופן כללי תתרגל לרעיון שבשביל להגדיל את כמות המידע המועיל אתה צריך את האנגלית שלך.
http://www.bikebandit.com/blog/post/...le-tires-guide

4. את הבדיקה אתה צריך להתחיל מלוודא שכבל הקלאץ' מתוח במידה הנכונה, מלוודא את גובה סל"ד הסרק ומהיכולת שלך לתפעל את ידית הקלאץ' באופן תקין. לרוב זה יתחיל וגם ייגמר שם. לא פיוזים, לא חוטים ולא נעליים.


5. שכחתי, לגבי צמיג אחורי יותר עבה. אפשרי טכנית - אבל לא תעבור טסט עם זה ו\או תורד מהכביש אם יעצרו אותך לבדיקה שגרתית, גם לא מומלץ - האופנוע יפנה גרוע יותר.

היי ,

תודה רבה על התשובות והתיקון בכותרת וכו'.
אני חדש בפורום אז חטאתי באי קריאת חוקים/מדריכים וכו'.

תודה על הכיוון והתשובות !