ראיתי אותו , קצת גמלוני לדעתי . לא ממש התחברתי ...
שלום חברים,
יש לי הונדה VFR 800 שנת 2008 .
הגיע הזמן להתחדש ! אני מבקש המלצה לכלי באותו סגנון בערך , שיהיה נוח לרכיבה יום יומית של בערך 110 ק"מ . (הרוב דרכים בינעירוניות )
המראה די חשוב (כן חשובה לי קצת הפוזה )
מאוד רוצה לעבור למנוע ליטר ואפילו יותר , רוכב הרבה שנים ( לא ילד , בן 40)
*לא לגמרי מתחבר לכלים דו שימושיים .
*מעדיף לעשות טרייד אין - אז גם אשמח להמלצה איפה כדאי .
*תקציב סביב 70K.
מקווה שהייתי ברור , תודה מראש !
נתי
ראיתי אותו , קצת גמלוני לדעתי . לא ממש התחברתי ...
הורסיס 1000 נשמע מועמד טוב, התקציב נראה מתאים למשומש 2016.
אני מוכר את האופנוע שלי ב70 אלף שקלהמיסים והמשלוח עליך
![]()
DUCATI Monster 1200s
יאמאהה 09 טרייסר
סוזוקי ויסטרום 1000
ואכן הורסיס 1000
אם אתה מחפש משהו קצת יותר כבישי אז הבנדיט של סוזוקי
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
1000xr אולי?
מצטרף למיקי לגבי הGTR אם סייג אחד הוא המשקל והממדים שבהחלט מורגשים וזה לרעתו. זה מין פיל שיודע לרוץ מהר להבדיל מהממוטה ( גולדווינג ) שאני לא יודע כמה מהר היא רצה אבל היא גדולה מדי ( לפחות לטעמי כרגע).
בהחלט הייתי שוקל כלי ממשפחת BMW שככול הנראה דומה במחירי האחזקה שלו בהשוואה לכלים מבית מטרו.
אם אתה מטפל לבד קח בחשבון שהGTR כלי מורכב ומסובך לפירוק וגם בעולם החלפים לא ממש זולים למרות שכנראה זה כלי מאוד נפוץ ( ראיתי המון בארה"ב ).
אישית אני חסיד של מנועי 4 צילינדרים גדולים שיודעים לתת מומנט הספק ופעולה עגולה (יהיה מי שיאמר משעממת) ולינארית.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מה יש לכם?
הבחור אמר - "לא מתחבר לכלים דו-שימושיים", יעני אדוונצ'ר - לא קורץ.
חצי מהמדינה הזאת על ורסיסים, סטרומים וטנרה - הבחור רוצה להיות שונה, זאת זכותו.
לפות"ש - אני יכול לחשוב על כמה אופציות. הבעיה שאתה כבר עכשיו רוכב על אופנוע מעולה, מוצר פרימיום. יהיה קשה להפתיע אותך, כי ה-800 הוא אופנוע נפלא ומאוזן (חוץ מזה שאין לו "אופי". הונדה, אין מה לעשות).
1. ליטר ספורט-תיור עם פיירינג - בסגנון ה-Z1000SX או הפייזר 1000. בתקציב שעומד לרשותך, תצטרך לחפש אופנוע משומש. הם יהיו חזקים יותר מה-VFR, נוחים בערך באותה מידה (אולי המיגון רוח יפתיע אותך לרעה) ובעלי התנהגות כביש טובה.
2. אופנוע ספורט טורינג מעל ליטר - VFR1200, FJR1300,GTR1400. מדובר בכלים שנוטים יותר לטורינג ופחות לספורט - אופנועים חזקים, כבדים ומרווחים. פחות כיף בעיר, נהדר בבינעירוני, אוברקיל מטורף ל-110 ק"מ ביום... עם כי, כל דבר מעל CBR500 הוא אוברקיל, זאת לא סיבה לוותר על החלום. בתקציב שלך - משומש, רק משומש. מדובר בכלים אמינים, אבל התחזוקה (במוסך) יקרה.
3. ZZR1400 או היאבוסה. במפתיע, לכלים האלה יש יכולת טורינג לא רעה.
4. ואחרי שאמרתי לכולם כמה הם לא צודקים... אחזור על דבריהם.
*MT-09 טרייסר. זה לא באמת "אדוונצ'ר" או "דו-שימושי". זה אופנוע כביש מעט גבוה. נוח, מנוע כיפי ברמות על, והכי חשוב - בתקציב שלך אתה קונה אותו חדש.
*דוקאטי מולטיסטראדה 1200 משומש (10'-12'). אותו כנ"ל - זה לא באמת דו-שימושי. יהיה כנראה יקר בתחזוקה ומידי פעם יבאס בתקלות - אבל אחרי זה, לא תהיה מסוגל לחזור להונדה, מבטיח
*MV AUGUSTA TURISMO VELOCE. אני מניח שאופנוע בן שנתיים יכול להיכנס לך בתקציב אחרי משא ומתן עיקש (אין שוק). לא פרקטי בעליל, הזכרתי את הדגם רק כי אני מזיל עליו ריר כבר שנה. הדבר שהכי קרוב מבחינת הקונספט למולטיסטראדה 1100 שלי (ה-1200 הלך לכיוון שונה).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ורסיס 1000 זה אדוונצ'ר/דו"ש? אולי רק בפרסומות של קוואסאקי. מרווח הגחון שלו הוא 15 ס"מ לעומת 14 ס"מ של ה VFR, בתור נתון התחלתי.
דווקא מולטיסטראדה נופל יותר במשבצת שהוא לא רוצה.
חלק מהאופציות שציינת ראויות. מבחינת נוחות הורסיס מעולה (לצערי לא רכבתי על האופציות שציינת).
ZZR1400 או היאבוסה? לא יודע אם הוא מכוון לטילים כאלה.
Natis, בכל זאת אני בטוח שיש כלי שכן מושך אותך, על מה אתה חשבת או התחברת אליו?
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
כן, הורסיס 1000 בהרבה מובנים יותר אדוונצ'ר/דו"ש מהמולטי 1200, ולא בגלל שיש לו (אין לו) יותר יכולת שטח.
זה אופנוע גדול, כבד, עם כידון רחב ומתלים רכים. ספת אדוונצ'ר-תיור קלאסית. כאשר פעם העמדתי את ה-1100 שלי ליד אוניה כזו, האופנוע שלי נראה כמו סופרמוטו צנום.
המולטיסטראדה 1200 (כמו גם הטרייסר והטוריזמו, והב.מ.וו S1000XR) אלה אופנועים בעלי אופי, ייעוד ומראה "ספורטיביים" יותר.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
Z1000SX
gsx-s1000f
![]()