מה יש לכם?
הבחור אמר - "לא מתחבר לכלים דו-שימושיים", יעני אדוונצ'ר - לא קורץ.
חצי מהמדינה הזאת על ורסיסים, סטרומים וטנרה - הבחור רוצה להיות שונה, זאת זכותו.
לפות"ש - אני יכול לחשוב על כמה אופציות. הבעיה שאתה כבר עכשיו רוכב על אופנוע מעולה, מוצר פרימיום. יהיה קשה להפתיע אותך, כי ה-800 הוא אופנוע נפלא ומאוזן (חוץ מזה שאין לו "אופי". הונדה, אין מה לעשות).
1. ליטר ספורט-תיור עם פיירינג - בסגנון ה-Z1000SX או הפייזר 1000. בתקציב שעומד לרשותך, תצטרך לחפש אופנוע משומש. הם יהיו חזקים יותר מה-VFR, נוחים בערך באותה מידה (אולי המיגון רוח יפתיע אותך לרעה) ובעלי התנהגות כביש טובה.
2. אופנוע ספורט טורינג מעל ליטר - VFR1200, FJR1300,GTR1400. מדובר בכלים שנוטים יותר לטורינג ופחות לספורט - אופנועים חזקים, כבדים ומרווחים. פחות כיף בעיר, נהדר בבינעירוני, אוברקיל מטורף ל-110 ק"מ ביום... עם כי, כל דבר מעל CBR500 הוא אוברקיל, זאת לא סיבה לוותר על החלום. בתקציב שלך - משומש, רק משומש. מדובר בכלים אמינים, אבל התחזוקה (במוסך) יקרה.
3. ZZR1400 או היאבוסה. במפתיע, לכלים האלה יש יכולת טורינג לא רעה.
4. ואחרי שאמרתי לכולם כמה הם לא צודקים... אחזור על דבריהם.
*MT-09 טרייסר. זה לא באמת "אדוונצ'ר" או "דו-שימושי". זה אופנוע כביש מעט גבוה. נוח, מנוע כיפי ברמות על, והכי חשוב - בתקציב שלך אתה קונה אותו חדש.
*דוקאטי מולטיסטראדה 1200 משומש (10'-12'). אותו כנ"ל - זה לא באמת דו-שימושי. יהיה כנראה יקר בתחזוקה ומידי פעם יבאס בתקלות - אבל אחרי זה, לא תהיה מסוגל לחזור להונדה, מבטיח
*MV AUGUSTA TURISMO VELOCE. אני מניח שאופנוע בן שנתיים יכול להיכנס לך בתקציב אחרי משא ומתן עיקש (אין שוק). לא פרקטי בעליל, הזכרתי את הדגם רק כי אני מזיל עליו ריר כבר שנה. הדבר שהכי קרוב מבחינת הקונספט למולטיסטראדה 1100 שלי (ה-1200 הלך לכיוון שונה).



ציטוט ההודעה בתגובה