תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: שדרוג ל450 מרובע

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    55

    שדרוג ל450 מרובע

    אחרי תקופה בשטח עם FE350 האסקי אני חושב על שדרוג.

    ראיתי את המבצע על הWR450 ב53K עם קיט אקרפוביץ וסט מיגונים והוא די קורץ.
    מצד שני יש את אופנועי בטא ודגם ה480RR גם נשמע מעניין עם השיפורים שהכניסו בו אך הבעיה שאף אחד לא יודע להמליץ עליו כי הוא חדש . מצד שלישי גם יש את ההאסקי דגם 2018.
    מבקש את עצת החכמים. לכאן לכאן או לשם .
    מה הייתם עושים?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    בגדול אתה צריך לרכב על שלושתם ולהחליט, כל אחד מתחבר לכלי אחר ולמרות שהם באותו נפח הם שונים כולם בגיאומטרית היגוי שלדה רגליות תגובות מנוע ועוד.
    אם סחירות חשובה לך, בטא כרגע זה wild card, ובנפחים הגדולים גם ככה השוק לא תוסס מדי.
    לגביי WR או האסקי בנפח דומה, ואם לא מתיחסים כרגע למה אתה יותר מתחבר ברכיבה, להאסקים ולקטומים יש תמיכה טכנית בחלפים בארץ, לWR כמעט ולא (וגם לבטא לא כל כך, שניהם ממטרו שלא אוהבים להחזיק מלאי חלפים גדול לכלי השטח שהם מוכרים ואם יש חלק הוא עולה הון)
    לסיכום - רק מה שהכי התחברת אליו כי אם תגלה אחרי 10 שעות רכיבה שאתה לא אוהב את הכלי ומחליט למכור הפסדת 10-15 במקרה הטוב ולא משנה באיזה מהם בחרת. בהצלחה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    55
    תודה על התשובה המפורטת!!
    ככל הנראה אשדרג להאסקי חדש...
    למרות שזה לא נושא הפוסט אבל די צרם לי התמחור
    מצד אחד עופר אבניר מתמחרים לי אותו ב 45 שאמנם אני מפסיד קצת אבל אני יכול לחיות עם זה. ויש את החבר'ה המטרו שכנראה לא מחפשים למכור באמת והציעו לי 35 אלף לכלי כי השוק שלו מת. מעניין איך תמיד כלים שהיבואנים מקבלים בטרייד הם עם שוק מת ואילו אלה שהם מוכרים שווים מחירון ומעלה. לעולם לא אבין את התמחורים האלה ומניין נובעים.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי lior צפיה בהודעה
    תודה על התשובה המפורטת!!
    ככל הנראה אשדרג להאסקי חדש...
    למרות שזה לא נושא הפוסט אבל די צרם לי התמחור
    מצד אחד עופר אבניר מתמחרים לי אותו ב 45 שאמנם אני מפסיד קצת אבל אני יכול לחיות עם זה. ויש את החבר'ה המטרו שכנראה לא מחפשים למכור באמת והציעו לי 35 אלף לכלי כי השוק שלו מת. מעניין איך תמיד כלים שהיבואנים מקבלים בטרייד הם עם שוק מת ואילו אלה שהם מוכרים שווים מחירון ומעלה. לעולם לא אבין את התמחורים האלה ומניין נובעים.
    עניין מסחרי פשוט. הם ינסו לקנות את הכלים במחיר הכי נמוך (ולשם כך יספרו לך סיפורים) ולמכור אותו במחיר הכי גבוה (ויספרו ללקוח סיפורים הפוכים). לפעמים על טרייד הם מרוויחים יותר מחדש

  5. #5
    תגיד תודה שמטרו בכלל מקבלים את ההאסקי שלך.
    אצל חלק מהמתחרים - יש מותגים שהם בכלל לא מקבלים לעסקת טרייד אין...
    בדלב למשל (ממה שהבנתי) הם לא מקבלים לטרייד דגמים של ימאהה. ופעם לא היו מקבלים גזגזים.
    זו הדרך שלהם לזמבר לקוחות שהעזו לקנות מיבואן אחר, בזול.

    לדעתי כדאי לך למכור בכוחות עצמך את ההאסקי וללכת בכיוון של בטא.
    דגמי בטא בהשוואה להאסקי = אותה תמורה בפחות כסף.
    בהצלחה.

אשכולות דומים

  1. האם SV650 הוא שדרוג או שנמוך מER6?
    על ידי Eli777 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 25-12-2016, 16:30
  2. שדרוג והחלפת כלי
    על ידי ChicoMcToker בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-11-2016, 09:15
  3. שדרוג מ xevo250 ל- xmax 400 התלבטויות.
    על ידי Adamt בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 31-03-2016, 18:01
  4. התייעצות לגבי שדרוג כלי דו״ש
    על ידי thekeeper בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 24-11-2015, 21:27
  5. שדרוג צמת חשמל - gn 250 (איזור חיפה)
    על ידי lahav500 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31-07-2015, 21:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO