בגדול אתה צריך לרכב על שלושתם ולהחליט, כל אחד מתחבר לכלי אחר ולמרות שהם באותו נפח הם שונים כולם בגיאומטרית היגוי שלדה רגליות תגובות מנוע ועוד.
אם סחירות חשובה לך, בטא כרגע זה wild card, ובנפחים הגדולים גם ככה השוק לא תוסס מדי.
לגביי WR או האסקי בנפח דומה, ואם לא מתיחסים כרגע למה אתה יותר מתחבר ברכיבה, להאסקים ולקטומים יש תמיכה טכנית בחלפים בארץ, לWR כמעט ולא (וגם לבטא לא כל כך, שניהם ממטרו שלא אוהבים להחזיק מלאי חלפים גדול לכלי השטח שהם מוכרים ואם יש חלק הוא עולה הון)
לסיכום - רק מה שהכי התחברת אליו כי אם תגלה אחרי 10 שעות רכיבה שאתה לא אוהב את הכלי ומחליט למכור הפסדת 10-15 במקרה הטוב ולא משנה באיזה מהם בחרת. בהצלחה.