עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 38 מ 38

אשכול: אופנוע לנסיעות בינעירוניות לרוכב רגוע

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אתה לא צריך.
    הוא כבד מאוד לכוח שלו.
    מי שידבר איתך על זה שלמנוע יש העדפה למומנט, וזה אולי נכון אבל זה לא מורגש מכיוון והאופנוע כל כך כבד.
    האמת שגם את הטרייסר 07 אפשר להשיג בפחות מ 59 כשיש מבצעים וגם יש לו דגם A1
    Tracer 900

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    אני מתפלא שאף אחד עדיין לא הציע, אז הנה אני עושה את העבודה.
    תשקיע (לא הרבה) בשדרוג הרישיון שלך ללא מוגבל (נדמה י שנקרא היום A). כמה שיעורים, טסט ונסגר העניין. הק"מ שאתה הולך לעשות הוא לא מעט ובעליות, כך שעדיף לך אופנוע עם מנוע גדול יותר, כזה שלא יתאמץ בדרך ויהיה נוח לרכיבה, גם אם מעט ישן יותר.

  3. #33
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי קטנופען צפיה בהודעה

    אבל כדי לוודא סופית שאני הולך על קטנוע ולא אופנוע, ניגשתי לעשות נסיעת מבחן על הדיוק 390, שהוא אמור היה להיות אופנוע "חמוד למתחילים" במחיר די אטרקטיבי.
    אז אולי בגלל שאני עדיין נחשב מתחיל בתחום (למרות שאני רוכב כבר 16 שנה, אבל על כלים רגועים וקטנים לרוב), ואולי בגלל שעברו שנתיים מאז שרכבתי בפעם האחרונה, אבל הסיבוב של החצי שעה על הדיוק החדש גרם לי להתרגש כמו ילדה קטנה! כמה זמן שלא הרגשתי סיבוב מהיר ב-140 קמ"ש כשהרגליים מחבקות את מיכל הדלק...

    טוב, לא באתי למכור את האופנוע, אבל תכלס הסיבוב הזה רק בלבל אותי ומכאן הפוסט:
    1. לדיוק (ולכל אופנוע) יש פער גדול מאוד של אחסון לעומת הקטנועים. האם מישהו פה יודע אם ניתן להתקין תיקי צד לא מקוריים או דרך טובה לחבר תיק אחר למושב המורכב?
    ארגז כמובן זה תמיד אופציה.

    יש סבל מקורי של קאפה לדגם הקודם, נמכר באבנוע, כמובן מתחבר לחיבורים המקוריים בלי שום התאמות מיוחדות, מצ"ב קישור עם תמונה
    http://www.avnoa.co.il/product/10325...-200-390-11-16

    בנוסף וולקוביץ' בדרום תל אביב מייצר סבלים בהתאמה אישית לדיוקים מהדור הקודם, נראה יתר גס, ועולה רק 500 שקלים.
    (לדעתי, זה לא באמת משנה, גם ככה הארגז מסתיר את הסבל)

    תיקי צד מקוריים יש בpowerparts, כולל מנשאים, כולל כיסוי גשם, כולל מנעול, זה מעט יקר ויש הנחה מסויימת במעמד רכישת הכלי, אבל זה נראה מעולה יחסית לתיקים אוניברסליים, ניתן גם להזמין בחו"ל במחיר טוב, זה נראה ככה:
    http://www.ktm-parts.com/76012925000.html
    אגב הנפח שלהם 18 ליטר, והם נשלפים באמצעות מפתח.

    גם חברת shad (משווק באופנועית) מייצרים מנשאי וארגזי צד לדיוקים, נראה מעולה גם כן:
    http://www.ktmduke390forum.com/forum...uke-390-a.html

    כמובן ניתן לרכוש גם תיקים אוניברסליים שנראים כמו סמרטוטים שזורקים על גמל, אבל אני לא ממליץ.

    פתרונות אחסון נוספים, תיק מיכל, בשלל גדלים.

    תיק זנב מקורי של KTM, שנפתח לגודל של קסדה+ במידת הצורך ומתלבש יפה על המושב האחורי, כמובן כולל כיסוי גשם, רשת גומי ותא פנימי נוסף, וככה זה נראה:
    https://www.morebikes.co.uk/9377/ktm...ar-bag-review/

    ראיתי כבר הכל על DUKE390, אפילו כאלו שיביישו אופנוע אדוונצ'ר מבחינת אחסון, הכל תלוי מה אתה צריך, מה התקציב, ומה הייעוד.



    2. אם להיות קצת רציונלי ולא לבזבז הכל על אופנוע חדש, עד כמה שונה הדיוק החדש מהדגם הקודם (עד 2016)? ועד כמה לדעתכם יהיה לי יותר קשה למכור את הדגם הישן עוד כמה שנים?
    3. הסיבוב על הדיוק היה כיף גדול אבל גם השאיר אותי עם צוואר תפוס מהרוח... עד כמה רלוונטי להתקין מיגון רוח לדיוק בערום ועד כמה זה יעזור בנסיעות ארוכות?

    משקף? יש בקטלוג משקף מקורי מוגבה מעט, הוא עוזר במהיריות שבאמת צריך רק אם אתה "בא אליו", אם לא ברצונך להתכופף, חברת puig חברת ermax ושלל חברות נוספות יציעו לך פיתרון מעולה
    http://www.onlineracingspares.com.au...15-390-1/6275F
    כמובן שיש במגוון צבעים, שחור/כחול/צהוב/שחור ועוד



    זהו, סיימתי לחפור, תודה לעונים (ולקוראים שהגיעו עד הלום )
    עד כמה שונה החדש מהישן? משמעותית, בולמים, שלדה, טכנולוגית ועוד, זה לא מוריד מהעובדה שגם בדגם הישן יש לו הרבה קלפים טובים בקטגוריה שלו.

    duke390 ממודל 2016 עם מעט ק"מ בשעון ניתן להשיג בכעשירייה פחות ממחיר של חדש בניילון, דיל שווה, כמובן להשים לב ממי רוכשים, הלקוחות הפונציאליים לרוב לא מרכיבים ארגזי צד ומשקף ומתיירים אלא ההפך המוחלט.
    לגבי ירידת ערך, בשנה הראשונה היא הגדולה ביותר, ההבדל בין דיוק חדש למשומש במחירון הוא כ10 אש"ח, ובין דיוק בן שנה לדיוק בן 4 זה קצת יותר מ5 אש"ח (אגב, זה עובד ככה בכל המותגים, וכמובן שהכל נגזרת של המחיר הראשוני של הכלי, הדיוק אופנוע זול בבסיסו כחדש ולכן הירידת ערך לא אסטרונומית)
    היבואן בארץ (גילוי נאות, אני עובד שם) נותן מחירון על duke משומש בטרייד אין (משהו שלא קורה במותגים אחרים)
    חוץ מזה יש גם מועדון רוכבים פעיל מאוד ש\ה עוד בונוס לטובתו.


    טיפים נוספים בנושא, מושב ג'ל, פריט חובה, כנ"ל כלוב מנוע.
    טיפ נוסף, להקטין גלגל שיניים אחורי, יוריד לו קצת מה"עצבים" ויביא ליתרון משמעותי בתיור ובצריכת הדלק.

  4. #34
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2017
    הודעות
    7
    פוסט סיכום!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מצחיק לקרוא את הכותרת ואת ההודעה האחרונה, אחת אחרי השניה.
    אני הייתי מסב את הרשיון לa1 החדש והולך על אחד הששמאותים הרגועים המוגבלים. במיוחד אם יש נסיעות ארוכות...
    באמת מצחיק, וכנראה שאם הייתי כותב את הכותרת היום, היא הייתה שונה, אבל ככה זה כשהפעם האחרונה שרכבתי על דו"ג הייתה על דיאלים 250 ונותנים לי שבוע לשחק עם כל מיני כלים חדשים, עם דיוקים ביניהם.. סיכוי טוב שזה הולך להיות בילוי אוגוסט השנתי שלי מעכשיו...

    אחרי התלבטויות והבנה (מעט כואבת), שהדיוק 390 הוא לא הכלי המתאים לי כרגע, קניתי דאון טאון 350 יד שניה, פחות משנה על הכביש עם קילומטראז' סביר לחלוטין בפחות מ-20 אלף.

    לאחר שנסעתי עליו את עליות הכרמל בחיפה ואת כביש החוף מחיפה לתל אביב, יש לי שתי נקודות לסיכום:
    1. הדאון טאון אחלה קטנוע, עשה את העבודה בכיף, ישבתי נוח מאוד והרוח לא הפריעה לי גם במהירות שבה אתה שואל את עצמך אם דוח עכשיו זה אוטומטית שלילה או רק קנס, ובפער המחירים לדרגה הבאה של האופנועים שהסתכלתי עליהם (אדבנצ'רים ושאר 500-650 סמ"ק 2013-2014 למיניהם), אני מאוד מרוצה מהבחירה.
    2. בהנחה שאסתדר עם החורף ולא יימאס לי מהנסיעות היומיומיות, גם לירושלים, יש מצב שעוד חצי שנה-שנה תגלו פה עוד פוסט חפירה על דיוק 690 לעומת CB500 לעומת ויסטרום...

    אז תודה רבה חברים, אני שמח שנכנסתי פה לפורום!
    מעבר למה שלמדתי, קצת הרגיש לי בשבועיים האחרונים שלקחתי איתי לסיבובים על הכלים את כל העונים בשרשור...

    עד לפעם הבאה

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    כקורא מהצד - אחד השרשורים הטובים, כייף לקרוא את ריבוי הדעות לכאן ולכאן ובעיקר משקף את האנשים המיוחדים שמרכיבים את הפורום הזה ונותנים מהזמן והידע שלהם

    קטנופען - תתחדש ונסיעות טובות!

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    תתחדש! הכלי אמור לעשות את העבודה, החיסרון הבולט לדעתי-מרווח טיפולים קצר יחסית לאופנוע בקילומטרז' שאתה תעשה.
    קשה לי להאמין שתעבור לאוטובוס עם הנוחות והמהירות של דו"ג...
    Tracer 900

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    תתחדש!
    רכיבות זהירות ובטוחות!

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    עוד שנה - שרשור "דיוק 690 מול מקסים 600".
    מקווה ששנה הבאה תעשה בחירה רגשית יותר
    תתחדש, ורק רכיבות טובות!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. אופנוע a1 לנסיעות בין אשדוד לתל אביב
    על ידי Orrabi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-06-2017, 02:05
  2. מחפש אופנוע שטח חזק לנסיעות בשטח
    על ידי ramilani17 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-06-2017, 19:29
  3. מחפש לקנות אופנוע 250 סמק לנסיעות מגוונות
    על ידי Ybe בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-01-2017, 23:07
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 19-11-2016, 12:58
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 16:10

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO