מחזיק שרייד 98 ופונטו 2002
הפונטו נוחה יותר ,זולה יותר בתחזוקה,פחות דלק .
רק הבעיה מנוע קצת חלש יותר.
בדוק פונטו ספייס
ותצטרך משהו אמין שיטפל,המוסכים הורסים את הפונטואים
שניהם ידני כמובן
Sent from my PRO 6 using Tapatalk
אם תמצא דייהטסו שרייד ידנית (גם אוטומט אמינות באותה מידה אבל צריכת הדלק קצת יותר טובה בידני - מספרים של 13-14 לליטר לא נדיר להשיג) במצב טוב ושמור (קריטי מי קירור ולא מי ברז) זה יכול להיות רכב מצויין לדרישות שלך.
מחזיק שרייד 98 ופונטו 2002
הפונטו נוחה יותר ,זולה יותר בתחזוקה,פחות דלק .
רק הבעיה מנוע קצת חלש יותר.
בדוק פונטו ספייס
ותצטרך משהו אמין שיטפל,המוסכים הורסים את הפונטואים
שניהם ידני כמובן
Sent from my PRO 6 using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
יש לי יונדאי אקסנט 99 ידנית.
אצלי כבר 4 שנים ומעולם לא נתקעתי איתה.
זולה מאוד לאחזקה וחלפים זמינים וזולים.
רכב בסיסי ביותר רועש ולא מפנק,
אבל עושה את העבודה.
והמזגן פגז!
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
רוב הרכבים שציינתם, בתנאי שהם מעל שנת 99 יותר יקרים, או זקוקים להשקעה מיידית.
אלמרה חשבתי, לא מצאתי משהו מעניין בתקציב.
שרייד גם, בעיה שאלה שבתקציב גם ישנים.
יונדאי נראית לי אופציה הכי מתאימה כרגע, אם כי גטס 04+יקרות, ויותר ישנות אין למכירה.
אגב, פזלתי גם לכיוון היונדאי אטוס.( שלדעתי זה הרכב הכי מכוער שיש, יחד עם פיאט מולטיפלה)....
הבן שלי קיבל במתנה סוזוקי סוויפט מודל 97 נוסעת מצוין 0 תקלות.
ניתן למצוא כאלה לא מאד יקרות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
קיה ריו 2001-2005
יש לנו 3 בבית והן אחלה.
אחת עברה 200K בלי בעיות מיוחדות
תחפש 2002 הדגם עם הABS ו2 כריות אוויר (קיצור לא מליסינג)
יותר מוצלח מהאקסנט בשנים האלו, מנוע של מאזדה דמיו
צודק...
עדיין ניתן למצוא דברים נחמדים.
חבר קנה לא מזמן שנת 2002 עם חודש טסט, 92 אלף ק"מ (דגם ליסינג) ב2500+- לא היו בעיות בטסט חוץ מצמיגים.
אז זה בתכלס 2500+1000+500 שזה 4000 הוצאה במקום
(חוץ מזה היה צריך להחליף מנגנון חלון)
מסיבוב מהיר ביד 2 הם באמת יותר יקרות כרגע עם ק"מ גבוהה (>250K)
אני יושב על יד2 וקבוצות בפייסבוק, ריו אכן יקרות יותר.
כמו שכתבתי, אין לי העדפה כלשהי לדגם או חברה מסויימים. רק שיהיה תקין מכנית, עם מזגן, עם עדיפות לשנת 90+ בגלל טסטים.
תסתכל בכביש אילו רכבים ישנים אתה רואה?
תראה סובארו אימפרזה
מאזדה 323
שרייד
סוזוקי בלנו
ניסאן אלמרה
קצת פונטו
ויונדאי אקסנט.
עכשיו, גיר רגיל זה משמעותי ברכב ישן. אז
לדעתי יונדאי אקסנט יהיה לך הכי פשוט למצוא עם
גיר רגיל.
הונדה סיוויק וטויוטה קורולה הכי כדאי
אבל נראה לי שיהיו מעל 3000 ש"ח.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
רנו מגאן דור ראשון.
פיז'ו 306/206.
פונטו.
סיאט קורדובה דור שני.
פאביה דור ראשון (עדיף מנוע פולקסווגן ולא מנוע סקודה).
סיטרואן סקסו/קסארה.
אלפא רומיאו 145/146/147/156. מעל התקציב, אבל לעזאזל ההיגיון![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני רק שאלה קטנה. למה דווקא 3000 ש"ח? אסביר: מכל דלק - כ- 10% מהמחיר. צמיגים - כ-35% מהמחיר. כניסה למוסך לאישור רכב ישן (הגה, בלמים) 30-50% מהמחיר. כניסה למוסך לתיקון - 50-500% מהמחיר.
רוצה להגיד - כשאתה קונה רכב כזה אתה מהמר וכל תיקון שאתה מבצע/חוסך משנה את ההוצאה הכספית באחוזים ניכרים. מציע לך לא להגביל את עצמך בתקציב ל-3000 אלא למצוא רכב יחסית שמור ואמין ואם אפשר משנתון מתקדם מעט. מהניסיון שלי - סוזוקי סוויפט אמינות וזולות לתחזוקה. מחברים - דהייטסו שרייד וסוברו ג'סטי.
ואגב מזגן - ברכב ישן המזגן עובד על גז ישן שכבר לא מייצרים ומילוי הכי קטן הוא מאות שקלים. לידיעתך.
לאבא שלי יש מאזדה דמיו מעולה, מודל 2001 יד ראשונה - ייתכן והוא ירצה להחליף בקרוב...