אני הייתי מבקש סליחה מהקונה ומחבק את מיכל הדלק אל האופק.
אבל אם אתה רוצה לרכב שטח ממש רק הקטום, לטעמי, הוא השותף המתאים.
מניסיון עם קבוצת רכיבה, כל ה BMW ואחרים הומרו בקטומים. האפריקה טווין הבודד עומד בקצב אבל זה לא אותו דבר.
איללכא...והחלטה טובה
בגדול מכרתי את הסופר טנרה, עדיין לא החלפנו כסף ובעלות בגלל החג, ככה ששום דבר לא חתום
אבל אני כבר מתחרט על זה, כי איך מחליפים דבר כזה, הוא עושה הכל כל כך טוב (חוץ מלחסוך לי בדלק).
אני באמת שוקל לפוצץ את העסקה, אני לא מצליח למצוא לא מחליף ראוי, ולא סיבה אמיתית למכור עכשיו
אופציה מקבילה ( ולמעשה אופנוע הפרימיום היחידי ברשימת האופציות שלי )היא GS1200 מאותן השנים כמו הסופר טנרה שלי ואז בעצם לא עשיתי כלום חוץ מלהשתנמך בגזרת הבולם קדמי ולהרוויח מדרסי רגליים מחוממים ( הצילינדרים)ולחסוך כמה שקלים באחזקה
אופציות אחרות שעלו היו אדוונצ'ר 990 טנרה 660 (רק השנה עשיתי כמעט 60 אלף קילומטר מבלי להתלונן יותר מידי על אחד כזה ) או ק.ט.מ 690 ראלי מוגבל (למען יאריך ימים) - לפי סדר העדיפות.
האילוצים שלי זה כלי שיתפור 4 אלף קילומטר בחודש שיכול לעבוד גם בשטח ( לא אינדורו,שבילים בעיקר אבל לפעמים שטח בינוני), מחפש כלי עם מנוע מוכח ומכלולים סבירים (לכן סדרות האמטי לא אופציה)
אופנועי כביש לא באים בחשבון.
תקציב באזור החמישים אם חייב אבל הייתי מעדיף פחות.
אני הייתי מבקש סליחה מהקונה ומחבק את מיכל הדלק אל האופק.
אבל אם אתה רוצה לרכב שטח ממש רק הקטום, לטעמי, הוא השותף המתאים.
מניסיון עם קבוצת רכיבה, כל ה BMW ואחרים הומרו בקטומים. האפריקה טווין הבודד עומד בקצב אבל זה לא אותו דבר.
איללכא...והחלטה טובה
זה פשוט
עזבתי משרה שאפשרה לי להחזיק שני אופנועים, לטובת הבריאות הנפשית שלי ( ימי עבודה של 18 שעות במשך כמה שנים עשו את שלהם).
היום אני עובד חמש שעות ביום, 100 קילומטר מהבית ומסיים את החודש בbreak even אחרי הוצאות זה מספיק, והשקט והטלפון שלא מצלצל עם הודעה על קרייסיס חדש שווים לי את זה , - תקרא לזה שנת שבתון.
כשעשיתי את זה פירסמתי את שניהם מתוך מחשבה למכור אחד ולשמור את השני - הטנרה 660 נמכר קודם, והסופר נשאר בלוחות, ולא הפריע לי לקבל שיחות או כשמתעניינים באו לראות מכיוון שאני לא מפתח סנטימנטים למכונות, והבחור הזה פשוט נתן מספר שהתאים באותו הרגע.
גם אם מחר או עוד חודש אחליט שאני רוצה לחזור לנהל במגרש של הגדולים - אני אגור בצפון ואעבוד במרכז ככל הנראה ככה שהאופנוע חייב להיות מסוגל לעשות את הנסיעות האלו.
נשמע שה-690 תפור עליך.
לא יודע.
כשרכבתי על ה-GS1200 בפירנאים חשבתי שראיתי את האור.
לא מיד, לקח לי כמה זמן ואולי הנוסטלגיה וקוצר הזיכרון מדברים.
כשרכבתי באלפיים על הקרוסראנר של הונדה הבנתי שלכוח מתמכרים מהר מדי
ו-800 זה לא בשבילי.
עכשיו על הורסיס אני עדיין מסטול מהריח של "החדש" משוחד ומתלהב.
הוא מרגיש הרבה יותר מהבימר בזריזות, ביכולת תמרון ומשקל בהתנהגות.
אבל בימר זה בימר זה בימר.
מעולם עדיין לא שילמתי את מחירי התיקונים באף אחד מהם.
אתה מכוון דווקא לבימרים קירור אוויר שראו דבר או שתיים בחייהם.
תשלם על הנאות של אחרים. ההחזקה שלהם יקרה.
ה- ק.ט.מ-אוונגרד, יעודי, מקצועי (מדי?)
אתה ידידי לא סגור על עצמך בכלל. שזה בסדר אבל עולה כסף של שכר לימוד.
אופנוע שאוהבים לא יכול להיות הכל. על אהבה משלמים, האהבה עיוורת, לא הגיונית
ולא מגיעה מכיוון הארנק, תחשיבים, או הגיון צרוף. (עובדה אנשים רוכבים על דוקאטי!)
אופנוע הוא תחביב יקר, אבל מעבר לכך זו דרך חיים שיש לה יותר חסרונות מיתרונות.
על מנת לגשר על הפער הזה, צריכה להיות אהבה אמתית, נכונות לשלם מחיר יקר,
לא הגיוני בעליל, הבנה מלאה של החבילה שלקחת על עצמך, יכולת לעמוד בה והנאה.
התנאים הם תנאים מצטברים, מי שיש לו רק חלק מהם, או יישבר מהר, או יחיה בתסכול.
אופנוע חלום הוא אופנוע שנמצא בחלומות. חלומות עלולים להפוך לסיוטים.
אם יש עכשיו אופנוע שמחייך אליך ואתה מחייך אליו בחזרה, תיצמד אליו, עד העונג הבא.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
690 אינדורו לא מוגבל או 990 אם תצליח למצוא.
ה-690 לא נוח לרכיבות ארוכות, ה-990 יטחן דלק וצמיגים יותר מהסופר-טנרה שלך.
לא מצליח להבין מה הסיבה שאתה מוכר.
כנראה שסתם משעמם לך בחיים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הוא באמת משועמם בחיים
"לנהל במגרש של הגדולים"
אם אני זוכר נכון העבודה המדוברת שלך היא
ברמן באיזה פאב מסריח בדרך לאילת שאחד העובדים היה מפנצר לך תגלגלים ולא היו לך ביצים לפוצץ לו תפרצוף
סתם מחפש תשובת לב
בגלל שאני לא עובד שם יותר אני יכול להרשות לעצמי להגיד מה עשיתי.
אז נהלתי את הברים של הרויאל ביץ באילת (כולל המאנקיז מחלקת אירועים והמסעדות).
בגדול עסק של 25 -30 מיליון שקל בשנה.
כן היה עובד אצלנו שחתך לי את הצמיגים וקנה לי זוג חדש יומיים אחרי, אני לא גיבור גדול ולא קרימינל קטן שאני אפוצץ למישהו את הפנים. בטח שלא בשביל חתיכת גומי.
תשאר עם הריטלין והמשלוחי פיצה חבוב.
מנהלים אפשר לנעול, יש לי הרגשה שזה יהפוך להיות דיון מאוד ארסי מאוד מהר.
אני מסכים עם נעם 1. התנצל בפני הקונה ותרכב על הסופר לעבר השקיעה. אם זה מתאים לכחולים הרכובים, אז....
למה לסגור?
יש כאן רק אחד שחרג מהכללים של דיון נאור, ומצידי שיקבל ריתוק.
יש כאן דיון מעבר לשרשור רגיל.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני בדיוק חזרתי מרכיבת סינגלים על אינדורו 690, בן שמן, תל חדיד, קולה וגבעת כח.
שבילים מהירים זה האובייס, אבל אם זה רק הקטע אז אדוונצר יעשה את העבודה, האנדורו יכול, ומבקש, מעבר.
בכביש הוא לא מפנק כמו אדוונצר, הוא ייקח אותך לכל מקום במדינה, בכביש או בשטח, בקצב שלו.
990, לך תמצא, וגם הוא יותר ראלי רפליקה שיהיה רעב להמון גז.
הטנרה תפור לשימוש שלך לפי איך שאתה מתאר
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
בהחלט נשמע שאין לך למה למכור.
התנצלות בפני הקונה והורדת מודעת המכירה יעשו לך טוב