ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
אתה עושה סלט. יש הבדל בין ירידה לשול בעקבות תקלה ועצירה בו לזמן מוגבל (מותר, אחת הסיבות לקיומו של השול) לבין נסיעה בו (אסורה על פי החוק).
ביצוע העבירה לא מונע פיצוי, אולם אמור לשנות את האשם התורם של כל אחד מהצדדים.
לתבוע אפשר. לגבי התוצאה , קשה לי לנחש. אם הייתי צריך להמר , תהיה חלוקה של כל הנזקים (אם למשל נגרמו גם נזקים למשאית) בין שני הצדדים בשיעור של 70ג„… לאופנוע והשאר למשאית.
אבל אני לא משפטן, וזה כמובן לא יעוץ משפטי מכל סוג.

Sent from ...
גם זה יספק אותי...

ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
אני עורך דין מהתחום- במהלך החודשים האחרונים, היו שתי פסיקות של שני בתי משפט שונים שדחו תביעות שהוגשו על ידי רוכבי דו גלגלי שנסעו בשול. קראתי היטב את שניהם והמצב שם בעייתי מאוד מבחינת הרוכבים ככלל.
זאת אומרת שאופניים, שממילא אסורים ברכיבה בכביש מהיר, כל שכן על השול...לא אמורים בכלל לקבל הגנה.
תגיד, השופט חשין יודע את זה? אחרת למה הנאשם קיבל 12 שנה? רק בגלל שברח? או שזו סתם מאפייה?

ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
אין דבר כזה שול שמאלי. הצד השמאלי עם קו רציף או שניים מקסימום יכול להיקרא קו הפרדה רציף.
אז אחרי שאתה פנית למח"ש על רכב משטרה שעבר נתיב בצומת אתה מצהיר שאתה הולך לרכב בניגוד לחוק?
זה מענין...
מה שהוא אמר! בריבוע!