
נכתב במקור על ידי
nrnrnr
היות ואני לא בטוח שאשדרג את הרישיון ל - A, בשנה שנתיים הקרובות או אולי בכלל, ההיגיון שלי אומר, שכדאי לעלות בהדרגתיות גם בנפח הכלי וגם בכמות הסוסים שלו.
הרעיון של האופנוע מבחינתי הוא כלי תחבורה יומי אך גם סוג של חופש וניקיון הראש וכמובן טיולים בסופ"ש.
הוצאתי את הרישיון מאוחר יחסית (גיל 38+), ואני רוצה להתקדם לאט עם עליית הנפח כדי לצבור בטחון וגם כדי לא להגיע למהירויות לא חוקיות בעליל. (3 ילדים קטנים בבית)
האמת שגם לא מושך אותי לנסוע על 130 וצפונה אלא אם זה לצורך עקיפה והחלצות ממצב לא נעים. (יכול להיות בגלל מגבלת הכלי וטוב שכך)
חשבתי על הדיוק 390 אבל אני לא רואה אותם כמעט בכביש וסיפורי האמינות שלהם האמת קצת מרתיעה אותי. (אך לא אשלול נסיעת מבחן עליו)
כל הכלים המוגבלים בנפח מעל 500 סמ"ק בהחלט נלקחים בחשבון, אך עדיין רחוקים ממני בכמה שנים ונחשבים, לפחות מבחינתי, ככלים שצריך לבוא אליהם עם ידע וניסיון לא קטן.
אחרוג קצת מהשאלות ששאלתי ואני בטוח שזה גם מעסיק רוכבים אחרים..
האם אופנוע בנפח 250 סמ"ק ישרוד לטווח הארוך נסיעות בכבישים מהירים של 40-60 קילומטר יומי + טיולים ארוכים בסופ"ש??
בדגש על מהירות רכיבה של 120-130 עם מעט רזרבות לעקיפה.