זה לא כזה תקציב נמוך לאופנועי כניסה בלתי מוגבלים, לדעתי אם תמתח טיפה את התקציב לכיוון ה 25 זה יעזור.
מה ההעדפות? נייקד? אדוונצ'ר? פירינג? 2 צילינדר? 4?
שלום לכולם,
מחפש אופנוע דו"ש בתקציב של עד 20K, לנסיעות יומיומיות של חולון-הרצליה (20 ק"מ לכיוון) עם תחזוקה לא יקרה (טיפולים תכופים ויקרים נשללים על הסף)
כרגע רוכב על ג'וימקס 250 סמ"ק כשש שנים וחצי, אופי הנהיגה רגוע ושקול.
בעל רישיון מדרגה A החל משבוע שעבר. את השיעורים עשיתי על er6f ופחות התחברתי לכלי, ההיגוי הרגיש נוקשה.
עשיתי אתמול נסיעת מבחן על nc750x (בשביל החוויה) וחייב לציין שמאוד אהבתי את תנוחת הישיבה והתרשמתי לטובה מהכלי אף על פי שהמנוע שלו לא חזק במיוחד (גם עבור מישהו חסר ניסיון על אופנועים כמוני).
אשמח להצעות וחוות דעת בכלל אם שווה להכנס להרפתקאה עם כלים יחסית ישנים בתקציב הנ"ל
זה לא כזה תקציב נמוך לאופנועי כניסה בלתי מוגבלים, לדעתי אם תמתח טיפה את התקציב לכיוון ה 25 זה יעזור.
מה ההעדפות? נייקד? אדוונצ'ר? פירינג? 2 צילינדר? 4?
Tracer 900
תנסה טנרה 660 שנתון 2010. יכנס לך בתקציב.
אפשר גם טראנסאלפ של הונדה, שיהיה יותר חזק בטיפה, אבל גם יותר כבד, וללא יכולות שטח בניגוד לטנרה.
אופציה שלישית באיזור הדושים זה לקנות ב.מ.וו משנות ה2000.
ולהתפלל שהוא יחזיק.
תודה על התגובות,
אני מעדיף אדווצ'ר, אני חושש שנייקד ירגיש לי קטן (אני 1.85)
הייתי בודק גם ויסטרום בשנתונים המתאימים, הרכיבה למרחקים שלך יהיו קלילים עבורו, כמובן לכלי שמור ומטופל, אציע גם את הורסיס למרות שהוא שנוי במחלוקת בגלל בעיות המנוע המפורסמות...
Tracer 900
ממה שראיתי עד עכשיו ביד 2, יש את הויסטרום והורסיס שמצאו חן בעיניי. מבחינה חיצונית אהבתי יותר את הורסיס.
השאלה שלי אם בבדיקה מקיפה במוסך אפשר יהיה לזהות את הבעיות המפורסמות של הורסיס
ניתן לזהות רק אם לבעל האופנוע יש קבלה על החלפה של השסתומים באלו מהמקט החדש שאחרי הריקול.
זה לא יכמס לך בתקציב לדעתי
שלום שוב,
מה אתם אומרים על טרנסאלפ של הונדה? (שנת 2008 למשל).