שמתי לב לנזילות קטנות מיד לאחר רכיבה. פירקתי את הפיירינגים התחתונים, ניקיתי את כל איזור המנוע, התנעתי אותו וחיפשתי מאיפה נוזל. גם כשטמפרטורה עלתה ל-80 מעלות לא נזל. בלי להרכיב את הפיירינג עשיתי רכיבה של 10 דקות ואז כשעצרתי גיליתי נזילה מאחד הברגים של המצמד (מסומן בתמונה).
לפי ספר הבנתי שהחלפת אטם (מס' 3 בשרטות ) צריך לפתור את הבעיה. האם נכון, או שיש עוד אטם שדורש בדיקה או החלפה?
בנוסף, אם כבר הולך לרוקן את השמן שהחלפתי לפני כ-3000 ק"מ עם הפילטר, האם כדאי להחליף את הפילטר גם?
שאלה לא קשורה לנושא - אם השתמשתי בשמן אחד ובהחלפה אשתמש בשמן של חברה אחרת, האם כדאי לרוקן את כל השמן כולל הרזרבה ואיך (ע"י פירוק אגן שמן כולו)?
תודה לעוסקים.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk


 
			
			

 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה 
  
						 נכתב במקור על ידי סאLי
 נכתב במקור על ידי סאLי
					
 עדיף בכל מצב להשתמש באטם קנוי. אם כבר אתה מרוקן את השמן ומזמין אטם אני מציע לך באותה נשימה להחליף את האטם של מכסה מנגנון העברת ההילוכים אם הוא אף פעם לא הוחלף - האטם המקורי מתחיל לנזול ולטפטף לאיזור הגלג"ש הקדמי, מטנף את כל האיזור וממשיך לנזול על הסעפת.. זו "מחלה" ידועה של המנוע הזה, ימאהה אפילו שחררו אטם "משופר" עם מק"ט תחליפי
 עדיף בכל מצב להשתמש באטם קנוי. אם כבר אתה מרוקן את השמן ומזמין אטם אני מציע לך באותה נשימה להחליף את האטם של מכסה מנגנון העברת ההילוכים אם הוא אף פעם לא הוחלף - האטם המקורי מתחיל לנזול ולטפטף לאיזור הגלג"ש הקדמי, מטנף את כל האיזור וממשיך לנזול על הסעפת.. זו "מחלה" ידועה של המנוע הזה, ימאהה אפילו שחררו אטם "משופר" עם מק"ט תחליפי ) זה חובה אצל כל מי שמחזיק אופנוע בן כמה שנים ומטפל בו בעצמו. אפשר להשיג בא. א. אופנועים בת"א
) זה חובה אצל כל מי שמחזיק אופנוע בן כמה שנים ומטפל בו בעצמו. אפשר להשיג בא. א. אופנועים בת"א 
