עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 38 מ 38

אשכול: שאלה בנוגע לאופנועי דו"ש

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ימאהה xt660r כמו שלי יש..ואני שוקל למכור אותו

    תקציב נוח, חסכוני מאוד, מיושר קו...בחור יפה ואתלטי
    נערך לאחרונה על ידי yonatan.s.; 23-08-2015 בשעה 21:23.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    הxt660 לא נמצא באותה משבצת של הכלים האלו מבחינת שטח אז בוא נשאל שוב כדי להתמקד יותר - איזה טיולים אתה מתכנן לעשות וכמה חשובות לך יכולות השטח (על שימוש הכביש כבר דיברנו) ועל איזה סגנון של טיולים אתה מתכנן?

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי shasha127 צפיה בהודעה
    הxt660 לא נמצא באותה משבצת של הכלים האלו מבחינת שטח אז בוא נשאל שוב כדי להתמקד יותר - איזה טיולים אתה מתכנן לעשות וכמה חשובות לך יכולות השטח (על שימוש הכביש כבר דיברנו) ועל איזה סגנון של טיולים אתה מתכנן?
    מחפש קצת אקשן בשטח ,כמה שפחות רגוע אני יהיה מסוגל לעשות כך יקרה :d
    לא טיול שטח בשביל והביתה, וכמובן לא מוטוקרוס עם כלי כזה אבל קצת להתפרפר בשטח , קצת אתגרים בהתאם ליכולות שלי ושל האופנוע.

    אבל נראה לי שהבנתי וxt660 כנראה לא הכיוון
    נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 23-08-2015 בשעה 23:25.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני הצעתי wr250r..
    דו"ש טהור.
    רוצה תחכה חודש נלך להתחדש ביחד.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    לפי דעתי כנראה הwr250 יהיה הכלי הכי מתאים בשבילך להכנס לעולם השטח ולחיות איתו ביום יום מהאופציות שנדונו כאן.
    Drz אחלה כלי, אמין, אבל כולם כבר ישנים, כולם עברו התעללות כזו או אחרת, כולם יקרים ביחס לתמורה, ואין הילוך שישי שכמו שאמרו זה חסרון מורגש בכביש מהיר.
    הwr לעומת הdrz אמנם חלש מעט מהdrz אבל קל ממנו ובעל הילוך שישי - 2 יתרונות לא קטנים לאופנוע דו שימושי.
    הוא גם יהיה פחות אלים מה690 (פחות מחצי מהסוסים שיש ל690), אבל קל יותר ממנו והמשקל והמנוע הקטנים יותר בהחלט יוכלו לעזור לך בתור רוכב מתחיל ללמוד לרכב בשטח במסגרת המגבלה שהיא הצורך באופנוע דו-שימושי ולא אנדורו מקצועי. אתה יכול להתקדם עם האופנוע הזה בשטח תקופה לא קטנה מבחינת רמת רכיבה עד שתרגיש מיצוי ואין לי ספק שתהנה ממנו.
    בתור התחלה תעשה סיבוב על אחד כזה ותראה איך הוא מרגיש לך. זה יעזור לך לגבש דיעה משלך על הכלי לחיוב ולשלילה מעבר למה שכתבו לך כאן.

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
    אני הצעתי wr250r..
    דו"ש טהור.
    רוצה תחכה חודש נלך להתחדש ביחד.
    אני חושב שיקח לי קצת יותר מחודש , מאמין חודשיים שלושה אולי אפילו ארבע , אם משהו ישתנה אני יודיע. :d אם במקרה והתהפך העולם ויוצא בכיף.
    גם המליצו לי לחכות לחורף המחירים יורדים גם בסוכנויות לפי מה שהבנתי ומביאים יותר הטבות כדי שתקח (שוקל).
    ציטוט נכתב במקור על ידי shasha127 צפיה בהודעה
    לפי דעתי כנראה הwr250 יהיה הכלי הכי מתאים בשבילך להכנס לעולם השטח ולחיות איתו ביום יום מהאופציות שנדונו כאן.
    Drz אחלה כלי, אמין, אבל כולם כבר ישנים, כולם עברו התעללות כזו או אחרת, כולם יקרים ביחס לתמורה, ואין הילוך שישי שכמו שאמרו זה חסרון מורגש בכביש מהיר.
    הwr לעומת הdrz אמנם חלש מעט מהdrz אבל קל ממנו ובעל הילוך שישי - 2 יתרונות לא קטנים לאופנוע דו שימושי.
    הוא גם יהיה פחות אלים מה690 (פחות מחצי מהסוסים שיש ל690), אבל קל יותר ממנו והמשקל והמנוע הקטנים יותר בהחלט יוכלו לעזור לך בתור רוכב מתחיל ללמוד לרכב בשטח במסגרת המגבלה שהיא הצורך באופנוע דו-שימושי ולא אנדורו מקצועי. אתה יכול להתקדם עם האופנוע הזה בשטח תקופה לא קטנה מבחינת רמת רכיבה עד שתרגיש מיצוי ואין לי ספק שתהנה ממנו.
    בתור התחלה תעשה סיבוב על אחד כזה ותראה איך הוא מרגיש לך. זה יעזור לך לגבש דיעה משלך על הכלי לחיוב ולשלילה מעבר למה שכתבו לך כאן.
    בסדר בכל מקרה אני יקח נסיעת מבחן על ה wr ונראה לאן זה מתגלגל משם.
    דרך הגב מה עם הcrf (אני יודע אני מוסיף כל פעם אופנועים אבל סתם שלא יהיה מצומצם) , יש סיבה למה לא הציעו אותו דווקא ביקורות לא רעות בגוגל למרות שמשבחים את ה wr תמיד, כולל גם כשעושים ביקורת על הdrz.
    נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 24-08-2015 בשעה 00:17.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ה crf-l כלי חלש חסר יכולות ומשעמם לטעמי לכן אני אישית לא המלצתי, אבל תעשה גם עליו נסיעת מבחן ותתרשם. הם אמינים וזולים יחסית.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    תשמע יש לך את הכל פרוש כבר נותר לבחור.
    690\660 סינגל, תחזוקה יקרה יותר, ביטוח יקר, וכבדים בשטח.
    Drz אחלה דו"ש, קשה למצוא במצב טוב, ביטוח יקר, לא משייט 130,כבד.
    Wr250r מתלים פצצה, דו"ש אמיתי, אמין, ביטוח זול מהשאר, קל (יחסית) משייט בקלות 120-130 בעזרת הילוך שישי.
    Crf250l\klx250 חלשים משמעותית מהשאר עם מנועים של 21,23 כ"ס, זולים בהתאם, בולמים לא רעים בklx בהונדה לא ניתנים לכיוון.
    אמינים וחסכוניים משייטים 110,כבדים במקצת, פחות טובים בשטח.

אשכולות דומים

  1. שאלה בנוגע לקילומטרז גבוה של אופנוע
    על ידי DANKAT1990 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-05-2016, 14:29
  2. הסוף לאופנועי אנדורו 125 סמ"ק?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-03-2016, 18:55
  3. שאלה בנוגע לניקוי פילטר אוויר
    על ידי PushTheThrottle בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 21:54
  4. שאלה בנוגע לאכיפה..
    על ידי אברי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 22:46
  5. שאלה בנוגע לנקודת הפרדה
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 00:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO