אתה טועה- תקינה זה כמו טסט. יבוא בוחן יבדוק מספר שילדה, מספר מנוע ,חותמת על הפנס הראשי ויבדוק בכללי התאמת הניירת לכלי. לפני שבועיים העברתי תקינה לכלי שקניתי בייבוא אישי וזה לקח 10 דקות כולל הטסט.PicsArt_04-26-04.04.45.jpg
התשובה מורכבת, מפסיכולוגיה, כלכלה, אתגר, ובטח עוד כמה סיבות בתת המודע.
פסיכולוגיה: רצון להיות קצת שונה מהעדר, רצון לנסות משהו אחד, לראות מה אני/אתה מפסידים,
הצורך "לדפוק את המערכת", ההרפתקה.
כלכלה: האופנועים האלה נמכרים כיד 2 באירופה/ארה"ב בחצי מחיר לאופנועים "חדשים" עם מעט ק"מ
שמורים ומטופלים בדרך כלל. צריך לזכור שגם ככה המחיר שלהם כחדשים נמוך מהמחיר בארץ, לכן
לפעמים ניתן למצוא עסקאות נהדרות. ישנם גם אופנועים שלא ניתן למצוא בארץ במצבם ולכן שווה לבדוק.
אתגר: יש כאלה שהדרך מעניינת ומאתגרת אותם וחלק מהכיף זה הקניה והציד בחו"ל מול מערכת קצת אחרת.
אתה קונה חוויה שונה, כמה זה משתלם עם הביורוקרטיה בארץ? אז יש כאלה שנהנים להילחם בה
ויש כאלה שנכנעים לה, על זה המדינה בונה, אז יש כאלה שבתת מודע גם מרוויחים לזיין את הממסד...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה טועה- תקינה זה כמו טסט. יבוא בוחן יבדוק מספר שילדה, מספר מנוע ,חותמת על הפנס הראשי ויבדוק בכללי התאמת הניירת לכלי. לפני שבועיים העברתי תקינה לכלי שקניתי בייבוא אישי וזה לקח 10 דקות כולל הטסט.PicsArt_04-26-04.04.45.jpg
נערך לאחרונה על ידי iec; 26-04-2018 בשעה 04:05.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian