אז אני הייתי מכוון אותך להונדה cb500f תבדוק כלים מודל 2014.
תוסיף ארגז, ותקבל אופנוע עם ABS , פשוט וזול לתחזוקה, וגם מהנה לרכיבה.
http://www.doogri.co.il/MainSite/Con...ContentID=3158
אז אני הייתי מכוון אותך להונדה cb500f תבדוק כלים מודל 2014.
תוסיף ארגז, ותקבל אופנוע עם ABS , פשוט וזול לתחזוקה, וגם מהנה לרכיבה.
http://www.doogri.co.il/MainSite/Con...ContentID=3158
התחלת את הדיון שאתה לומד a1 ומעוניין בקטנוע בגלל שאתה עדין בשיעורים ואתה לומד על אופנוע לטעמי המעבר ל 500 ככלי ראשון יהיה קל.
על איזה כלי אתה לומד עכשיו?
ה 500 נועד בדיוק לאנשים כמוך, כלי פשוט , זול לתחזוקה ונותן הרבה מעבר.
אין ספק שפה אתה זז הרבה מעולם הקטנועים שאיתו פתחת, אבל כל אחד מתחבר לדבר אחר.
אם אתה בלב עם אופנוע, לך על הדגם הזה (אין טעם לאופנוע 250) . אם אתה בקטנוע נחזור לדיון המקורי
Cb500f הוא לא כלי חזק במיוחד ונחשב מתאים למתחילים
אני התחלתי עם cb500f לפני חצי שנה, עברתי איתו כבר 10,000 קמ.
לדעתי, זה כלי מעולה להתחיל עליו.
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
אתחיל עם תודה על נכונותך.
כפי שכתבתי אני עדין לא סגור על עצמי. אופנוע יכול להיות אופציה טובה.
אני לומד על סוזוקי gw250 אינזומה, שהוא כלי נחמד מאוד ואפילו שוקל לגביו.
לגבי ה cbf500, לא מצאתי יד שניה. חדש עולה מעל 50 אלף שהם יותר ממה שהתכוונתי להוציא על אופנוע.
אוסיף 3 דברים לגבי החשיבות של הדברים לגבי.
1. בטיחות (אם אופנוע בטיחותי מקטנוע אעדיף אופנוע)
2. אמינות ואיכות
3. סחירות.
אני מתייחס לכלי כאל כלי תחבורה יעיל.
יש הרבה כלים ביד 2
הדגם נקרא cb500f
יש שם 500 אחרים עם שמות דומים. שים לב.
גם מעניין לבדוק את השפעת המיסוי על הכלי.
לגבי סחירות לדעתי הרבה יותר מהסזוקי שאתה לומד עליו.
והמעבר מאחד לשני באמת יהיה לך קל
סתם לסבר את האוזן,
האינזומה שוקל 200 קילו, האופנוע שלי שוקל 140 קילו.
זה לא אופנוע 250 מושלם
ואם אתה מחפש בטיחות אז כדאי משהו עם abs
בכל מה מקרה כנראה המזל לטובתך עם עדכון המחירים בכלים בנפח הנמוך ביניים במידה ותבחר אופנועים
הייתי שוקל ברצינות נינג'ה 250 sl או z250 sl
30 אלף לחדש
וכל עוד מצוק הביטוח נשאר כמו שהוא אז אתה מרוויח
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 26-08-2015 בשעה 11:11.
ברוך הבא.
אני אוסיף לך את דעתי האישית, ששונה קצת ממה שכתבו מעלי.
רשמת בהתחלה שהסיבה המרכזית שאתה מחפש שינוי היא הפקקים.
אני מניח שאתה רוצה כלי שיביא אותך לעבודה וחזרה בצורה נוחה וקלה.
לדעתי האישית קטנוע עונה לזה בכמה רמות יותר מאשר אופנוע.
נכון - אופנוע יותר מרגש והרבה יותר נעים בנסיעה בכביש פתוח, אבל קטנוע הרבה יותר פרקטי.
אפשר להתנייד עם אופנוע בפקקים, ואפשר להתאים אותו עם ארגזים לציוד אבל מבחינת נוחות הוא אף פעם לא יגיע לרמה של הקטנועים שמיועדים בדיוק לזה.
יש הבדל מהותי (גדול מאד) בין נהיגה מגיל צעיר על אופנוע והכרה של החסרונות שלו, לבין מעבר מרכב לדו גלגלי.
אתה תגלה מהר מאד שיש דברים שהיום אתה בכלל לא נותן עליהם את הדעת ומחר הם יהיו שונים מהותית.
זה נכון גם לגבי צורת הנהיגה והבנת הכביש (עצה קטנה שמישהו נתן לי פעם בתחילת הדרך - תנהג כאילו כולם מנסים להרוג אותך בכוונה) וגם לגבי ההתנהלות היום יומית.
הדוגמה הכי הכי פשוטה להבדל כזה הוא שבחורף יש לי קבוע מגבת בתיק צד כדי שאם חניתי במקום לא מקורה אני אוכל לנגב את המושב. לא זוכר שזה קרה לי באוטו.
אם מדברים על ההבדל בין אופנוע לקטנוע אז דוגמה פשוטה היא ימי גשם. נגיד, לא כזה שאתה תעדיף לנסוע בתחבורה ציבורית אלא כזה שיש שלוליות על כל הכביש. מעבר לזה שהנהיגה היא יותר מסובכת, אני מניח שאתה רוצה להגיע יבש לעבודה. קטנוע נותן הגנה טובה לרגליים מקדימה, ואופנוע לא.
יש עוד כמות עצומה של דוגמאות אבל אני אקצר.
אני ממליץ שתעשה את המעבר בהדרגה - תקנה קטנוע מנהלים נוח וטוב.
אם תתלהב תמיד תוכל להחליף ולשדרג לאופנוע.
איבוד הערך בסדרי גודל שאתה מדבר עליהם הוא פחות חמור מרכבים, בעיקר אם תשמור על הקטנוע.
לי אישית היה בעבר ג'וימקס שמאד אהבתי אבל גם אחרים הם מצויינים.
בהצלחה
רוכב על 2 צודק לגמרי.
אתה הולך לרכוב כל יום לעבודה.
קטנוע יהיה יותר נוח (בהרבה! גם יש לו אחסון וגם הוא מגן עליך יותר ממזג האוויר)
אופנוע יהיה יותר כיף (ואולי טיפה יותר זול לאחזקה) וימשוך יותר תשומת לב
כדאי שתעשה קצת נסיעות מבחן ותראה למה אתה מתחבר יותר
נגיד אתה מגיע לנסיעת מבחן ואומר לעצמך "אני לא מבין כלום באופנועים, אין טעם לנסיעת המבחן"
אבל אחרי 5 נסיעות כאלה אתה כבר מתחיל להרגיש הבדלים בין הכלים.
ואפילו שווה לחזור על הנסיעה הראשונה כדי לראות אם ההרגשה שלך השתנתה.