עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 35

אשכול: חדש בארץ: ב.מ.וו G 310 R

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    26
    צודק, טאטא היצרנית של זיפים מתפרקים ותו לא. רק ששווי השוק שלה הוא 126 מיליארד דולר ומלבד ג׳יפים היא מייצרת ליין מכוניות שלם (שנוסע על כבישי הודו והמזרח ומפגין אמינות גדולה יותר משל הרבה רכבים אירופאיים), כלי טיס, אמצעי רפואה שונים וכלי נשק (רק חלק מהדוגמאות). זה שאנחנו לא חשופים לגל הדברים האלה ולכל ההתקדמות הטכנולוגית שלהם זה בעיה שלנו ולא שלהם. הם מסוגלים לייצר ברמה מאוד גבוהה ועם בקרת איכות מחמירה ביותר.
    נראה לי שצריך לכבד אותם (ואת הסינים) עד שיוכח אחרת.
    רויאל אנפילד הוא הוכחה לכך שהם יודעים לייצר ובאיכות טובה (כמות האנפילדים שעברו את גיל 20 ועדיין מסתובבים ברחבי הודו יוכיחו את זה). את הקפיצה (המטאורית) בתכנון והנדסה הם עושים בשנים האחרונות.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

  2. #2
    ברור שיש הבדל בין איכות ייצור הודית לבין איכות ייצור גרמנית - שהרי אם לא כן - אז חברת BMW היו מייצרים את כל ליין האופנועים שלהם בהודו, ומרוויחים פי כמה וכמה יותר ממה שהם מרוויחים עכשיו על כל ליין הכלים שנמכר.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ואנחנו מייצרים גשרים למכבייה.
    כל אחד נהיה פה מומחה עם תקן iso9200.
    תמיד יכולים להיות פרטים לריקול או שיפור כזה או אחר. לא נראה לי שבקרת האיכות של BMW תדפוק את השם שלה אם זה לא תואם לסטנדרטים שלה. פאקים תמיד יכולים לקרות אבל לא בגלל שזה מיוצר בהודו דווקא.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    מתי שאתה קונה אופנוע חדש,ואחרי כמה אלפים בודדים ,מנוע מתפוצץ לך בפרצוף....כמו שקרה ל ק.ט.מ- עובדות אלה ,על מיליוני כלים על הכביש ...וכוי מאוד עוזרות .
    אני מאמין בבקרת האיכות של מהנדסי ב.מ.וו ו מקצועית של ההודים...
    גם אוסטרים בטח מבקרים טוב טוב במפעל ק.ט.מ.גם הארלי מייצרים שם.
    מקווה לטוב.
    גם אני מעוניין שיהיו הרבה כלים על הכביש לכול כיס.
    וגם ב.מ.וו

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בדגם אחר אמנם אבל עדיין במוו ועדיין מיוצר במזרח (מנוע של קימקו), אני יכול לתת רשמים מיד ראשונה על ה c600 ספורט.
    איכות הרכבה וחלקים חרא. חלקם עוד בשלב התכנון. בעיות חוזרות במנוע מהקילומטר הראשון (התחממויות), ובעיות במערכת ההזרקה. הקטנוע עבר שיפוץ בו הוחלפו כמעט כל חלקי המנוע. וזה בלי לדבר על כיול הוריאטור שערורייתי והרעש של מכונת תפירה.
    אולי מקרה של קטנוע בודד אבל בכל זאת...
    ד. א.
    הוא עדיין הרבה, אבל הרררבה, יותר טוב מהאפריליה srv 850 שגם איתו יש לי נסיון, שנופל תחת ההגדרה של פח זבל על גלגלים.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    כמו שכבר כתבתי ,אני אוהב מה שמיצרת ב.מ.וו.
    לא הייתי רוצה לשמוע איזה סיפור על ה 310 הזה.
    הייתי יותר שקט אם הב.מ.וו היו מייצרים בסין

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    יש כלל בעולם: אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו, עם ואריאציות קלות לפה ולשם.

    אני בטוח שב.מ.וו הודי לא יאריך חיים כמו ב.מ.וו גרמני. לא רק כי ההודים רחוקים מהגרמנים במוסר העבודה והגדלת ראש - אלא גם כי ההודים כרוכשי אופנוע לא מסוגלים לשלם את מחירה של האיכות. ואני לא מדבר רק על איכות ההרכבה - כח אדם הוא חלק משמעותי, אבל לא עיקרי בעלות המכונה. מכונות הייצור, חומרי הגלם והעיבוד שלהם - כל אלה מעלים את מחיר המוצר הסופי אם אתה רוצה להשיג איכות ללא פשרות.
    לכן, כשיצרן בונה אופנוע שצריך להצליח במדינות עולם שלישי - הוא נאלץ להתפשר על משהו, כדי שהמחיר יהיה תחרותי.

    או שהוא מתפשר על טכנולוגיה, ובונה מכונה פשוטה, עמידה - ומיושנת. דוגמא קלאסית היא סדרת הקאב/אינובה של הונדה, או הקימקו מובי. מכונה כזאת תצליח במזרח ובמדינות עניות כמו יוון. בשווקי המערב המפונקים וחובבי הטכנולוגיה, המכונה הזאת לא תהיה להיט מכירות בימינו.

    או שהוא מתפשר על איכות החומרים (בגבול הטעם הטוב) ואת הסכום שנחסך מפנה לעיצוב, אלקטרוניקה, בולמים ובלמים טובים יותר (כחדשים, היתרון לא בהכרח יישמר לאורך זמן). מכונה כזאת יכולה להצליח גם בשווקי עולם שלישי (בזכות המחיר שנשאר נמוך) וגם בשווקי המערב (כי כחדש האופנוע זוכה לשבחים, ויתרונו נשמר ל-3-5 שנים שמעניים את רוכשיו הראשונים). מה שכן - לא סביר שהאופנוע הזה יצבור רקורד אמינות כמו אותם קאבים מיתולוגיים, שכן אחרי כמה שנות שימוש אני צופה שאותם רכיבים שנבנו לחיים קצרים יתחילו להיכשל אחד אחרי השני.

    עוד אופציה, שהולכת ונעלמת מהעולם - זה אופנוע קטן, שבנוי באיכות גבוהה ועדיין מודרני (גם אם לא בחזית הטכנולוגיה). כדוגמא אני יכול להזכיר את ה-WR250R.
    אלא מה - מחירו כחדש יהיה כנראה גבוה, והביקוש אליו במדינות עולם שלישי יהיה נמוך, מה שאוטומטית מוריד בעשרות מונים את כמויות הייצור, וכתוצאה מכך - את כדאיות הייצור.

    אז מה אני מנסה להגיד בעצם?
    שאני לא מצפה שבעוד 7-10 שנים, יצא לב.מ.וו הזה שם של "בלתי שביר", ותפרנים צעירים ירכבו על כאלה כשעל שעוניהם מעל 100-150 אלף ק"מ, והאופנועים חבוטים, עם קומבינות פה ושם - אבל נוסעים כשכל המערכות העיקריות בהם עובדות.
    אני לא אומר, שמי שייקנה את האופנוע כחדש שנתיים-שלוש, יספוג מבול של תקלות. אבל מבחינתי, 3 שנים של שימוש ממוצע לא מספיקות כדי להעיד על אמינות.

    ועכשיו, בלי קשר לסוגיית האמינות.
    מה יש באופנוע הזה, שמצדיק את רכישותו במחיר של דיוק 390 או ורסיס 300?
    האם ב.מ.וו נכשלו (בפרמטרים של שווקים מערביים לפחות) עוד בשולחן השרטוטים, כשלא ספקו לדגמם החדש יתרון מוחץ באף פרמטר יחסית לדגמים מתחרים - בדגש על מנוע קטן וחלש מדי?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    KKatkov, מצד שני אפשר להגיד שbmw מתומחרים גבוה מדי רק בגלל השם או הלוגו שלהם על האופנוע. אמינות? לא בהכרח.
    בסקרי צרכנים מכוניות יוקרה מקבלות ציונים נמוכים כי בעלי הרכב לא מוכנים לקבל בשקט תקלות ברכבים ששילמו עליהם הרבה כסף.
    לגבי הדגם הספציפי, לדעתי היו יכולים לתכנן משהו יותר טוב, במיוחד כשיש תחרות על אזור הנייקדים של ה300. אם הייתי לקוח פוטנציאלי, הייתי הולך על ה Mt-03, רק מה...אין לו לוגו תכלת לבן ואולי הם בונים על הלוגו הזה במכירות.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    KKatkov, מצד שני אפשר להגיד שbmw מתומחרים גבוה מדי רק בגלל השם או הלוגו שלהם על האופנוע. אמינות? לא בהכרח.
    בסקרי צרכנים מכוניות יוקרה מקבלות ציונים נמוכים כי בעלי הרכב לא מוכנים לקבל בשקט תקלות ברכבים ששילמו עליהם הרבה כסף.
    לגבי הדגם הספציפי, לדעתי היו יכולים לתכנן משהו יותר טוב, במיוחד כשיש תחרות על אזור הנייקדים של ה300. אם הייתי לקוח פוטנציאלי, הייתי הולך על ה Mt-03, רק מה...אין לו לוגו תכלת לבן ואולי הם בונים על הלוגו הזה במכירות.
    האופנועים של ב.מ.וו (האמיתיים) מחזיקים מדהים.
    נכון, יש ריקולים, יש תקלות כואבות ויקרות (ע"ע מיסבי קראנק בסדרת ה-R, בעיקר אצל רוכבים עם יד כבדה על הגז).
    אבל... כנס ללוח.
    אתה תראה אופועים עם מעל 200 אלף קילומטר - על המנוע המקורי, והם נוסעים סבבה.
    כשהחלפתי מנוע לבנדיט 1200 - פגשתי במכון הרישוי בחור שהגיע לרשום החלפת מנוע ל-R1150GS עם... 440 אלף קילומטר.
    לזה אני קורה אמינות. ואתה צודק - ברכבים של ב.מ.וו זה הפך להיות מילה גסה בתחילת שנות ה-2000.
    באופנועים - אני מאמין שהאמינות הזאת עדיין קיימת בסדרות ה-R וה-K, וזה חלק ממה שאתה משלם עליו כשאתה קונה אופנוע כזה.
    בב.מ.וו ההודי אני מראש לא מצפה למצוא אותה. אני אופתע אם היא תהיה שם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    אני אתן לכם עוד נק' לדיון
    בהודו.. הכלי יימכר במחיר מומלץ של 12240.098 Israeli New Shekel
    זה מחיר רווחי לBMW ולTVS

    מה שכן הייתי מעוניין להבין את הקטע של המנוע ההפוך שזה בעצם לא הפוך אלא רק הפוך לנהוג עד היום (שזה הפוך)
    האם יש סיבות טכניות לצורת הצבתם של מנועים באופנועים היום?
    נערך לאחרונה על ידי Yigal; 05-09-2017 בשעה 16:29.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    הכלי יימכר במחיר מומלץ של
    12240.098
    Israeli New Shekel
    אני לוקח ...שלוש!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    אני אתן לכם עוד נק' לדיון
    בהודו.. הכלי יימכר במחיר מומלץ של 12240.098 Israeli New Shekel
    זה מחיר רווחי לBMW ולTVS
    תוקבקים מויינט?
    אף פעם לא הבנתי מי זה האנשים האלה שמה שהכי מעניין אותם במבחן דרכים של דגם חדש זה לבדוק עד כמה הוא יותר זול בארה"ב (גרמניה, אנגליה, הודו) לתרגם לשקלים ולהוסיף שלושים סמני קריאה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    אני לוקח ...שלוש!
    גרסא לשוק ההודי. בטח חסר בה כמה דברים (ABS וכו').
    חוץ מזה - מה תעשה עם שלושה? תרכב על אחד בזמן שהשניים האחרים במוסך?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תוקבקים מויינט?
    אף פעם לא הבנתי מי זה האנשים האלה שמה שהכי מעניין אותם במבחן דרכים של דגם חדש זה לבדוק עד כמה הוא יותר זול בארה"ב (גרמניה, אנגליה, הודו) לתרגם לשקלים ולהוסיף שלושים סמני קריאה.

    גרסא לשוק ההודי. בטח חסר בה כמה דברים (ABS וכו').
    חוץ מזה - מה תעשה עם שלושה? תרכב על אחד בזמן שהשניים האחרים במוסך?
    זה אנשים שיהיו שמחים שלא יתייחסו למחיר של 36000 (לא על הכביש) כמחיר יפה כי זה BMW (כביכול)
    כי זה פי 3! לא פי 2... פי 3 ממחיר לצרכן (לא מחיר ליבואן)

    ולא ... זאת בדיוק אותה גרסה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    זה אנשים שיהיו שמחים שלא יתייחסו למחיר של 36000 (לא על הכביש) כמחיר יפה כי זה BMW (כביכול)
    כי זה פי 3! לא פי 2... פי 3 ממחיר לצרכן (לא מחיר ליבואן)

    ולא ... זאת בדיוק אותה גרסה.
    סבבה, נזרום.
    בוא נניח שמחיר ליבואן הוא 10 אלף שקל (הדילר בהודו יכול להרשות לעצמו מתח רווחים נמוך - הוא מוכר בכמויות).
    תוסיף עלויות הובלה (מניח שזה בין 500 ל-1000 דולר).
    תוסיף תקינה (אין לי מושג כמה זה עולה, אבל זה צריך להתחלק על כמות אופנועים קטנה, כי לא מדובר בלהיט מכירות).
    תוסיף מיסים יבוא (לדעתי - 50% לאופנוע כזה אחרי הרפורמה האחרונה), מיסי נמל וכל שאר הירקות (לא זוכר כמה זה, המידע קיים ברשת).
    תוסיף על כל החבילה הזאת את ההוצאות של הדילר (שעובד בישראל, משלם לעובדים משכורת של ישראל, וקונה ציוד למוסך המרכזי במחירי ישראל).
    תוסיף את הרווח של הדילר (שלא הולך לעבוד כ"כ קשה בשביל להרוויח אלפיים שקל על אופנוע. זה רווח שעושים על מובי שמוכר את עצמו בכמויות).
    תגיע לזה, שהמחיר הריאלי של האופנוע שמשאיר רווח סביר ליבואן הוא לפחות 30K.


    לצורך השוואה:
    KTM DUKE 390 עולה בהודו 13 אלף שקל.
    היבואן מוכר אותו פה ב-38, וזה נחשב מחיר ממש טוב.
    הב.מ.וו בהודו מתומחר קצת יותר זול - אז גם פה הוא קצת יותר זול.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    סבבה, נזרום.
    בוא נניח שמחיר ליבואן הוא 10 אלף שקל (הדילר בהודו יכול להרשות לעצמו מתח רווחים נמוך - הוא מוכר בכמויות).
    תוסיף עלויות הובלה (מניח שזה בין 500 ל-1000 דולר).
    תוסיף תקינה (אין לי מושג כמה זה עולה, אבל זה צריך להתחלק על כמות אופנועים קטנה, כי לא מדובר בלהיט מכירות).
    תוסיף מיסים יבוא (לדעתי - 50% לאופנוע כזה אחרי הרפורמה האחרונה), מיסי נמל וכל שאר הירקות (לא זוכר כמה זה, המידע קיים ברשת).
    תוסיף על כל החבילה הזאת את ההוצאות של הדילר (שעובד בישראל, משלם לעובדים משכורת של ישראל, וקונה ציוד למוסך המרכזי במחירי ישראל).
    תוסיף את הרווח של הדילר (שלא הולך לעבוד כ"כ קשה בשביל להרוויח אלפיים שקל על אופנוע. זה רווח שעושים על מובי שמוכר את עצמו בכמויות).
    תגיע לזה, שהמחיר הריאלי של האופנוע שמשאיר רווח סביר ליבואן הוא לפחות 30K.


    לצורך השוואה:
    KTM DUKE 390 עולה בהודו 13 אלף שקל.
    היבואן מוכר אותו פה ב-38, וזה נחשב מחיר ממש טוב.
    הב.מ.וו בהודו מתומחר קצת יותר זול - אז גם פה הוא קצת יותר זול.
    לא מסכים איתך בקביעה של 30K.
    לצורך העניין, szuki sv650 עולה בחו"ל כמעט פי 2 מהדנדש של BMW, ועדיין היבואן מרוויח מהכפלה וקצת של מחיר היצרן. (חושב לפי המחיר בארה"ב שעומד על 7000$, מאמין שהוא מעט יותר זול ליבואן, מניח שיותר מ20000 ש"ח)


    מי אנחנו שנצליח לחשב עלויות אחזקה של יבואנים. אבל מיסים ומחיר התחלתי אנחנו בחלט יכולים לחשב, וזה נראה מכאן שדלק מוטורס לוקחים נתח משמעותי על ההוצאות הנלוות והרווח. (40% בערך)

    ובנימה שונה, אחד מהדברים שמחזיקים את המותג זה המחיר שלו. לא בטוח עד משתלם להם להנגיש יותר מדי את המותג. (הכותב הינו אדיוט, ולא מבין הרבה.)

אשכולות דומים

  1. Bmw f650 97 הכי הכי בארץ!
    על ידי שעיר בגב"ב בפורום פורום מכירה
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 12-07-2016, 22:19
  2. זה חוקי לגרור עם זה בארץ?
    על ידי o^2 בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 01:05
  3. טיולים בארץ
    על ידי סקופ נמרון בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-05-2016, 17:28
  4. למה אין כמעט CUB בארץ?
    על ידי Torizard בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-05-2016, 12:58
  5. קסדת 4XL - יש חיה כזו בארץ?
    על ידי BassOutcast בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 10:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO