תשמע, לפי אפריליה, כלי לא מוגבל לא נמצא באחריות יצרן ומוגבל לשימוש במסלול בלבד.
כלי לא מוגבל מגרד 28 סוסונים.. לא לשכוח שזה רק 125.
רוב המרובעים בנפחים 250-300 לא מגיעים לכמות כזאת של סוסונים.
שמגרזנים כלי לא מוגבל במסלול ומגיעים למנתק כל חמש שניות לסירוגין בהחלט אפשרי לעשות מנוע קומפלט גם אחרי 6,000 ק"מ.
אני מתחזק מנוע כזה כבר שנתיים, מוגבל כמובן, התחזוקה היא בדיוק כמו שציינתי למעלה, בהחלט מרווחים נאים וכיף למי שמטפל לבד.
היתרונות של האפריליה הן לא טובים במיוחד, הדלק יקר ועם יד טובה על הגז אפשר לאכול 1 ל 10, שמן כל חודשיים בערך 70 שקלים.
אבל החיוך חביבי, החיוךךך.. לפחות אפשר להגיד שיש למנוע אופי.. אוהב סל"ד גבוהה ומוכן למשוך רק משם.
בניגוד למרובעים 125 שרכבתי על רובם והם באמת עגלות..
אני לא מדבר על מהירות סופית שהיא כ130 קמ"ש לכלי מוגבל שמרובעים מגיעים ל120 בלחץ ניחא רק זה.
מי שנסע על דו"פ יבין על מה אני מדבר.. "הפתיחות" חזקות בהחלט, המורכב צריך להחזיק חזק חזק שלא יעוף.
רוב החברים שנוסעים על אופנועים של ליטר לא הבינו למה האופנוע נכבה להם.. בלי להרים את הסל"ד ל5000 האופנוע לא יזוז לשום מקום!
מנוע ספרטני.
שני השקלים שלי על הrs125 הידועה לשמצה.(אני בכלל עם rx גרסת שטח עם אותו המנוע)