אם אהבת את הסיפור של תא מטען גדול תכניס לרשימה את האופציוה הבאה XEVO 250/400 - נכון, יש חדשים ומודרנים ממנו ומצד שני בשוק היד שניה תוכל למצוא מציאות...
מה קורה חברים? הרבה זמן מאז שהייתי פה.
מכרתי את האופנוע שלי לאחרונה ואני מחפש קטנוע.
עשיתי נסיעת מבחן על Xmax 300 החדש ונהנתי נורא, מרגישים שזה קטנוע היי-אנד מפנק.
מצד שני המחיר שלו, שיש באפשרותי לשלם - אבל אני עדיין תוהה אם הוא לא מוגזם?
לא יצא לי לעשות נסיעות מבחן נוספות והייתי רוצה לדעת מה אתם חושבים?
אחרי שירדתי מאופנוע לפחות לשנתיים שלוש הקרובות נורא נמשכתי לתא המטען הגדול שמכיל 2 קסדות מלאות ולמושב הנוח.
מה האופציות לדעתכם? למיטב הבנתי זה בין הXmax *לDowntown 250i s / Downtown 300i s ?
בנוסף הבוורלי מרגיש לי קצת צנום ביחס ונותן פחות תמורה ביחס למחירו אבל ללא ספק יכול להיות שאני טועה.
אשמח לשמוע מה אתם חושבים תודה רבה.
אם אהבת את הסיפור של תא מטען גדול תכניס לרשימה את האופציוה הבאה XEVO 250/400 - נכון, יש חדשים ומודרנים ממנו ומצד שני בשוק היד שניה תוכל למצוא מציאות...
סליחה על ההודעה הכפולה - אבל מישהו יכול לחוות דעתו על Piaggio Beverly 350 החדש?
מתחיל לפזול לכיוון.
אם 90 אחוז מהרכיבה שלך היא עירונית אתה לא צריך יותר מ250. לך תעשה רכיבת מבחן על הדאון טאון 250 כלי מעולה לדעתי.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
הבוורלי מדהים, הכלי המהנה ביותר שהיה לי. הגלגלים הגדולים מקנים תחושת יציבות והרבה בטחון, לא חושב שאוכל לחזור אי פעם לגלגלים קטנים יותר.
ה-ABS פועל טוב ורק כשצריך, ועם המנוע השובב הזה אתה תודה על ה-ASR, בטח בכבישים עירוניים משומנים, ומעברי חציה.
מבחינת אחסון אתה לא תכניס 2 קסדות, אז אם אתה חייב תשקול ארגז. וו התלייה מאוד נוח, ומתחת לכסא אפשר להכניס קסדה שלמה ותיק או ציוד חורף.
בעיר הוא מרגיש קומפקטי וזריז, כמו קימקו הרואיזם על סטרואידים, אבל עדיין מאוד יציב בבין עירוני.
מכיוון שהוא ממש חדש אני לא יכול לחוות על האמינות, אבל הוא חדש רק בארץ.
החסרונות שלו ממש מזעריים והוא מרגיש כלי עם הרבה אופי.
אגב, מכיוון שאתה רוכב בעיקר עירוני, אולי יספיק לך המדלי 125, ומתחת לכסא שלו נכנסות 2 קסדות.
אתה רוכב רק עירוני כשיש לך כלי רק לעירוני, כשיש לך כלי 300, אתה מרשה לעצמך גם בינעירוני.
Doog - האם המנוע של הבברלי מווברץ ? כי בנסיעת המבחן הוא די ויברץ לי... ואיך התרגלת למושב ?
המנוע אכן מווברץ בעמידה בניוטרל, אבל נכון לעכשיו הרבה פחות מהכלי של נסיעת המבחן. זה ממש לא מפריע ואני לא חושב שהתרגלתי, אני חושב שכלי המבחן היה חריג.
אבל מרגע שאתה נוגע במצערת,המנוע פנינה, רק צריך להתרגל לבלימת המנוע החזקה שלו (יחסית לקטנועים).
הגיר מצויין והנסיעה במהירות אפסית היא חלקה, בניגוד לקרטועים של הקטנועים הקוריאנים.
המושב ותנוחת הישיבה המקובעת יחסית, בשילוב עם חוסר היכולת לשלוח רגליים קדימה כמו ברוב הכורסאות, הרגישה קצת מוזר בהתחלה, אבל מתרגלים מהר מאוד וזה מרגיש ממש נוח, במיוחד כשאתה מגביר קצב.
באמת אם אתה לא חושב שאתה תצא הרבה מהעיר, ואתה לא מתכנן נסיעות לטיולים רחוקים עם הקטנוע... אז אין צורך ביותר מ125, גם עם 125 נוסעים בכיף על איילון, ומגיעים בקלות לכל עיר במרכז. בהרכבה זה קצת יתחיל להיות כבד. מקסימום אם אופי השימוש שלך משתנה, תמיד אפשר לשדרג.
ממש לא, זה סבבה.
לא נסעתי עליו, אבל נסעתי על כלים דומים... זה בסדר גמור.