עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 52

אשכול: סרטון של ׳כמעט׳ מנסיעה לכנרת בשבוע שעבר

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039

    סרטון של ׳כמעט׳ מנסיעה לכנרת בשבוע שעבר

    נסעתי על סביב 100 קמש בכביש החוף שלפתע נוצר פקק פתאומי.
    https://youtu.be/KIJHBp_S3hA

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    נסעתי על סביב 100 קמש בכביש החוף שלפתע נוצר פקק פתאומי.
    https://youtu.be/KIJHBp_S3hA
    תודה על השיתוף, חשוב ביותר!
    האם הישיבה הגבוהה נתנה אפשרות להבחנה מוקדמת של ההאטה ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    כן, חיובי, ביום יום.
    אבל במצב כזה כמו בסרטון כל מה שראיתי זה נתיב בריחה אז לא ממש זוכר.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אחד מהגלגלים ננעל?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    לא, רק אחורי הפעיל אייביאס.
    הייתה לי חריקה קלה משום מה עד שהאיביאס נכנס לפעולה.
    בקשמי הצלחתי לבלום "בעדינות" בלי להפעיל איביאס.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מה המסקנות שהסקת?
    כיצד תמנע מצב חירום כזה פעם הבאה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    לפעמים זה קורה..פקק בהפתעה...
    לרוב נראה לי שזה נובע מחוסר ריכוז רגעי (מחשבות, זמזומים, מבט לא על הכביש) שגורם לאי שמירת מרחק או אי שמירת מרחק מלכתחילה. (מישהו לפעמים סופר 21-22?)
    שמח שזה נגמר בשלום ואם כבר מגיעים למצב כזה, טוב שיש abs.
    תודה על השיתוף!

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    למה לבלום בעדינות אם יש abs? תן לחיצה בכל הכוח.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    למה לבלום בעדינות אם יש abs? תן לחיצה בכל הכוח.
    כי ב"לחיצה בכל הכוח" אתה מאבד אפקטיביות בלימה, יחסית לביצוע בלימה "לפי הספר".
    ABS זה גיבוי למצב שהרוכב טועה בבלימה, ולא תחליף לטכניקה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    למה לבלום בעדינות אם יש abs? תן לחיצה בכל הכוח.
    להפך, בלימה מבוקרת מורידה את הפאניקה בבלימה ועוזרת בתכנון מסלול בריחה, לדעתי לפחות.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה המסקנות שהסקת?
    כיצד תמנע מצב חירום כזה פעם הבאה?
    באותו רגע אם תסתכל שוב על הסרטון הסתכלתי על הרכב מימיני שעקפתי, בדקתי שהוא לא מתכוון לסטות לכיווני, במזל הסטתי את המבט בזמן.
    מסקנה? לא לבדוק אם סוטים לכיוון שלי? נראה לי שלא אפשרי.
    אני חושב שהתגובה שלי הייתה דיי טובה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מה שאתה מתאר הוא מצב ידוע.
    מסיטים את המבט למראה או הצידה וכשמחזירים אותו מגלים שהרכב שלפניך בלם. זה קורה בעיקר בנסיעה בתנועה כשמסיטים מבט לפני מעבר נתיב.
    הפתרון הוא לעשות את הסטת המבט כשאתה בתפר בין שני נתיבים. כך גם אם בלמו לפניך אתה משתחל בין הטורים.
    וכמובן,
    מבט רחוק רחוק קדימה במהלך הרכיבה. (ברור שלכולם יש רגעים של חוסר ריכוז).

  12. #12
    אני לא חושב שהייתי מתנהגת אחרת ממך בתנאי הכביש, אם הייתי רוכב כמוך מנהלתי בנסיעה הזאת.
    אני חושב אבל שהיה לך מזל גדול שהרכב שהיה לפנייך בבלימה שלו בשביל לא להיכנס ברכב מקדימה ברח שמאלה לשול וככה נתן לך נתיב בריחה טוב יותר מאשר בריחה לשול השמאלי ולקיר הפרדה.
    השנקל שלי, למרות שיש כאלה שיתנגדו לדברי, אבל זאת הסתגלות הרכיבה שלי עד היום, אני לא רוכב באמצע הנתיב אלא אמצע נתיב צמוד לימין יותר בשביל עקיפות קבועות בין מכוניות וגם לעולם לא בנתיב השמאלי לאורך זמן, מתמקם בנתיב האמצעי ויכול לגוון בעקיפות שלי שאני נתקל במסת מכוניות ויכול לדעת מאיזה כיוון יהיה לי יותר רווח לעבור בניהם.
    שוב מדגיש, יכול להיות שהרבה לא יסכימו איתי, אבל מצאתי שזה מוריד לי את כמהעטים ב85% ואת ההפתעות ב90%.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    לחיצה חזקה על הבלם שיש מערכת abs מוציאה מרחק בלימה טוב יותר אצל רוב הרוכבים ברוב המקרים. לוקח זמן להפנים שבבלימת חרום אתה לוחץ על הבלם הכי חזק שאפשר ונותן לabs לעבוד ולא בולם הדרגתי. אני מאמין שזה נבדק בתנאים מבוקרים ביותר מאתר אופנועים אחד.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בעייתי ממש.. ישר הזכיר לי את זה:


    לא נראה לי שיש הרבה מה לעשות. אולי לשמור על עוד קצת מרווח מהרכב מקדימה..

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    קרה לי כמה פעמים בפחיות, למזלי עדיין לא על האופנוע. לדעתי הגבת כמו שצריך, אני לא בטוח שהייתי משקיע הרבה זמן במבט ימינה אלא 'סומך' על המראות. מעבר לזה, טוב שבחרת בנתיב המילוט שבחרת ולא לכיוון השול.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2017, 19:52
  2. עוד סרטון של כמעט צולם היום
    על ידי יוסי בפורום כללי
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 00:32
  3. גלריה: הטיול השנתי של ב.מ.וו - לכנרת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 16:00
  4. פס סולר בדרך לכנרת - הזהרו לכם
    על ידי poiuyt בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 16:55
  5. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-11-2015, 10:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO