עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 52

אשכול: סרטון של ׳כמעט׳ מנסיעה לכנרת בשבוע שעבר

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    למה לבלום בעדינות אם יש abs? תן לחיצה בכל הכוח.
    להפך, בלימה מבוקרת מורידה את הפאניקה בבלימה ועוזרת בתכנון מסלול בריחה, לדעתי לפחות.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה המסקנות שהסקת?
    כיצד תמנע מצב חירום כזה פעם הבאה?
    באותו רגע אם תסתכל שוב על הסרטון הסתכלתי על הרכב מימיני שעקפתי, בדקתי שהוא לא מתכוון לסטות לכיווני, במזל הסטתי את המבט בזמן.
    מסקנה? לא לבדוק אם סוטים לכיוון שלי? נראה לי שלא אפשרי.
    אני חושב שהתגובה שלי הייתה דיי טובה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    להפך, בלימה מבוקרת מורידה את הפאניקה בבלימה ועוזרת בתכנון מסלול בריחה, לדעתי לפחות.באותו רגע אם תסתכל שוב על הסרטון הסתכלתי על הרכב מימיני שעקפתי, בדקתי שהוא לא מתכוון לסטות לכיווני, במזל הסטתי את המבט בזמן.
    מסקנה? לא לבדוק אם סוטים לכיוון שלי? נראה לי שלא אפשרי.
    אני חושב שהתגובה שלי הייתה דיי טובה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    היא הייתה מספיק טובה כדי שזה יגמר בברכיים רועדות - משמע, היא עמדה במבחן המציאות.
    אם זאת - עצם העובדה שנאלצת להגיב בפאניקה, מעידה על תכנון לקוי.
    אם לא תפיק לקחים - תמצא את עצמך שוב בסיטואציה דומה. זאת הגישה שלי לפחות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    היא הייתה מספיק טובה כדי שזה יגמר בברכיים רועדות - משמע, היא עמדה במבחן המציאות.
    אם זאת - עצם העובדה שנאלצת להגיב בפאניקה, מעידה על תכנון לקוי.
    אם לא תפיק לקחים - תמצא את עצמך שוב בסיטואציה דומה. זאת הגישה שלי לפחות.
    מסכים איתך לחלוטין.
    להבא אשמור יותר על מרחק.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מה שאתה מתאר הוא מצב ידוע.
    מסיטים את המבט למראה או הצידה וכשמחזירים אותו מגלים שהרכב שלפניך בלם. זה קורה בעיקר בנסיעה בתנועה כשמסיטים מבט לפני מעבר נתיב.
    הפתרון הוא לעשות את הסטת המבט כשאתה בתפר בין שני נתיבים. כך גם אם בלמו לפניך אתה משתחל בין הטורים.
    וכמובן,
    מבט רחוק רחוק קדימה במהלך הרכיבה. (ברור שלכולם יש רגעים של חוסר ריכוז).

  5. #5
    אני לא חושב שהייתי מתנהגת אחרת ממך בתנאי הכביש, אם הייתי רוכב כמוך מנהלתי בנסיעה הזאת.
    אני חושב אבל שהיה לך מזל גדול שהרכב שהיה לפנייך בבלימה שלו בשביל לא להיכנס ברכב מקדימה ברח שמאלה לשול וככה נתן לך נתיב בריחה טוב יותר מאשר בריחה לשול השמאלי ולקיר הפרדה.
    השנקל שלי, למרות שיש כאלה שיתנגדו לדברי, אבל זאת הסתגלות הרכיבה שלי עד היום, אני לא רוכב באמצע הנתיב אלא אמצע נתיב צמוד לימין יותר בשביל עקיפות קבועות בין מכוניות וגם לעולם לא בנתיב השמאלי לאורך זמן, מתמקם בנתיב האמצעי ויכול לגוון בעקיפות שלי שאני נתקל במסת מכוניות ויכול לדעת מאיזה כיוון יהיה לי יותר רווח לעבור בניהם.
    שוב מדגיש, יכול להיות שהרבה לא יסכימו איתי, אבל מצאתי שזה מוריד לי את כמהעטים ב85% ואת ההפתעות ב90%.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    לחיצה חזקה על הבלם שיש מערכת abs מוציאה מרחק בלימה טוב יותר אצל רוב הרוכבים ברוב המקרים. לוקח זמן להפנים שבבלימת חרום אתה לוחץ על הבלם הכי חזק שאפשר ונותן לabs לעבוד ולא בולם הדרגתי. אני מאמין שזה נבדק בתנאים מבוקרים ביותר מאתר אופנועים אחד.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    לחיצה חזקה על הבלם שיש מערכת abs מוציאה מרחק בלימה טוב יותר אצל רוב הרוכבים ברוב המקרים. לוקח זמן להפנים שבבלימת חרום אתה לוחץ על הבלם הכי חזק שאפשר ונותן לabs לעבוד ולא בולם הדרגתי. אני מאמין שזה נבדק בתנאים מבוקרים ביותר מאתר אופנועים אחד.
    נבדק, וזה הפוך ממה שאתה מתאר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בעייתי ממש.. ישר הזכיר לי את זה:


    לא נראה לי שיש הרבה מה לעשות. אולי לשמור על עוד קצת מרווח מהרכב מקדימה..

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    קרה לי כמה פעמים בפחיות, למזלי עדיין לא על האופנוע. לדעתי הגבת כמו שצריך, אני לא בטוח שהייתי משקיע הרבה זמן במבט ימינה אלא 'סומך' על המראות. מעבר לזה, טוב שבחרת בנתיב המילוט שבחרת ולא לכיוון השול.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    כשרכבתי באירופה גיליתי שיש מקומות רבים שבשניה שהם מזהים האטה בתנועה הם מפעילים 4 וינקרים. כך נוצרת שרשרת שמזהירה אחד את השני וגורמת להרבה פחות הפתעות.
    מאז שראיתי כמה זה אפקטיבי אני פועלת כך.
    אם ננסה לאמץ את המנהג נוכל לעזור אחד לשני להימנע ממצבים כאלה.
    כמובן שעל אופנועים זה פחות רלוונטי, אבל רובנו גם נהגים.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    היית עם מורכב/ת?

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    היית עם מורכב/ת?
    חיובי, שעפה עליי ועוד התנצלה

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    חיובי, שעפה עליי ועוד התנצלה

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    בגלל זה אני שואל.
    כשאופנוע מזווד ובעומס מלא, חשוב מאוד להבין שהאופנוע עובד אחרת.
    אם היית רק אתה היית מספיק לעצור בלי לדפוק שמה זיג לצד.
    שמור על מרחק בטיחות גדול יותר כשאתה עם עוד מישהו.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    שמור על מרחק בטיחות גדול יותר כשאתה עם עוד מישהו.
    בטיולים עם מסה גדולה (ציוד+מורכב) אני יודע שההיגוי שונה, הבלימה שונה, ולא לטובה.
    זו התיחסות שונה לגמרי לרכיבה, נסיעה יותר איטית+שמירת מרחק גדולה הרבה יותר.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    בגלל זה אני שואל.
    כשאופנוע מזווד ובעומס מלא, חשוב מאוד להבין שהאופנוע עובד אחרת.
    אם היית רק אתה היית מספיק לעצור בלי לדפוק שמה זיג לצד.
    שמור על מרחק בטיחות גדול יותר כשאתה עם עוד מישהו.
    נכון מסכים ולכן כשאנחנו בנסיעה ארוכה עם ציוד יש בנינו הסכם שהיא מדי פעם מזכירה לי שאנחנו לא אופנוע כרגע.
    ברגע זה ספציפית בזווית של העין כל הצד הימני של הכביש זרם אז זה מה שהרגיש לי, שהכל זורם.
    לא ציפיתי שפתאום תהיה עצירה פתאומית בפקק.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2017, 20:52
  2. עוד סרטון של כמעט צולם היום
    על ידי יוסי בפורום כללי
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 01:32
  3. גלריה: הטיול השנתי של ב.מ.וו - לכנרת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 17:00
  4. פס סולר בדרך לכנרת - הזהרו לכם
    על ידי poiuyt בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 17:55
  5. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-11-2015, 11:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO