עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 52

אשכול: סרטון של ׳כמעט׳ מנסיעה לכנרת בשבוע שעבר

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    לחיצה חזקה על הבלם שיש מערכת abs מוציאה מרחק בלימה טוב יותר אצל רוב הרוכבים ברוב המקרים. לוקח זמן להפנים שבבלימת חרום אתה לוחץ על הבלם הכי חזק שאפשר ונותן לabs לעבוד ולא בולם הדרגתי. אני מאמין שזה נבדק בתנאים מבוקרים ביותר מאתר אופנועים אחד.
    נבדק, וזה הפוך ממה שאתה מתאר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    להפך, בלימה מבוקרת מורידה את הפאניקה בבלימה ועוזרת בתכנון מסלול בריחה, לדעתי לפחות.באותו רגע אם תסתכל שוב על הסרטון הסתכלתי על הרכב מימיני שעקפתי, בדקתי שהוא לא מתכוון לסטות לכיווני, במזל הסטתי את המבט בזמן.
    מסקנה? לא לבדוק אם סוטים לכיוון שלי? נראה לי שלא אפשרי.
    אני חושב שהתגובה שלי הייתה דיי טובה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    היא הייתה מספיק טובה כדי שזה יגמר בברכיים רועדות - משמע, היא עמדה במבחן המציאות.
    אם זאת - עצם העובדה שנאלצת להגיב בפאניקה, מעידה על תכנון לקוי.
    אם לא תפיק לקחים - תמצא את עצמך שוב בסיטואציה דומה. זאת הגישה שלי לפחות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    כשרכבתי באירופה גיליתי שיש מקומות רבים שבשניה שהם מזהים האטה בתנועה הם מפעילים 4 וינקרים. כך נוצרת שרשרת שמזהירה אחד את השני וגורמת להרבה פחות הפתעות.
    מאז שראיתי כמה זה אפקטיבי אני פועלת כך.
    אם ננסה לאמץ את המנהג נוכל לעזור אחד לשני להימנע ממצבים כאלה.
    כמובן שעל אופנועים זה פחות רלוונטי, אבל רובנו גם נהגים.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    היא הייתה מספיק טובה כדי שזה יגמר בברכיים רועדות - משמע, היא עמדה במבחן המציאות.
    אם זאת - עצם העובדה שנאלצת להגיב בפאניקה, מעידה על תכנון לקוי.
    אם לא תפיק לקחים - תמצא את עצמך שוב בסיטואציה דומה. זאת הגישה שלי לפחות.
    מסכים איתך לחלוטין.
    להבא אשמור יותר על מרחק.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  5. #20
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    היית עם מורכב/ת?

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    רואים שגם הרכב ממול נלחץ ובלם חזק... פעלת בסדר גמור והתחמקת... לדעתי בנהיגה ספורטיבית במהירות גבוהה יותר מהתנועה (20-30 קמ"ש יותר, לא 80) ובמגמת עקיפה, קל יותר להמנע ממקרים כאלה, וגם רואים יותר טוב את הזרימה, כי אתה כל הזמן עסוק בלחפש איפה הכביש זורם מהר יותר ואיפה הכביש ריק.
    דווקא נסיעה "רגועה" מאחורי רכב מסוכנת יותר לדו גלגלי לדעתי, אני תמיד מנסה לברוח לשטח ריק ולעקוף בנסיעה.

    במקרה הזה רואים שדווקא התנועה הייתה מהירה יותר בנתיבים הימיניים ולא בשמאלי, אני הייתי מנסה להתחבר לימני כבר לפני ולתת יותר גז, ואז אולי לחזור לשמאלי.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    היית עם מורכב/ת?
    חיובי, שעפה עליי ועוד התנצלה

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    רואים שגם הרכב ממול נלחץ ובלם חזק... פעלת בסדר גמור והתחמקת... לדעתי בנהיגה ספורטיבית במהירות גבוהה יותר מהתנועה (20-30 קמ"ש יותר, לא 80) ובמגמת עקיפה, קל יותר להמנע ממקרים כאלה, וגם רואים יותר טוב את הזרימה, כי אתה כל הזמן עסוק בלחפש איפה הכביש זורם מהר יותר ואיפה הכביש ריק.
    דווקא נסיעה "רגועה" מאחורי רכב מסוכנת יותר לדו גלגלי לדעתי, אני תמיד מנסה לברוח לשטח ריק ולעקוף בנסיעה.

    במקרה הזה רואים שדווקא התנועה הייתה מהירה יותר בנתיבים הימיניים ולא בשמאלי, אני הייתי מנסה להתחבר לימני כבר לפני ולתת יותר גז, ואז אולי לחזור לשמאלי.
    מסכים איתך וככה אני גם בד"כ רוכב אבל דווקא בסרטון רואים שהתנועה זורמת בכל הנתיבים, עקפתי 2 רכבים מימיני רק שפתאום הנציב השמאלי נעצר לגמרי ואז כל ההמשך נעמדו בפקק.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    אגב, שכחתי לציין שהייתי עם תיקי צד במצב המורחב שלהם עם אוהל קשור על אחד מהם, דבר שמנע ממני לנוע בחופשיות בין רכבים, רק כשיש מרווחים גדולים ולכן זה מקשה על התמרון והזגזוג בין רכבים.
    כשאני עם התיקים אני מעדיף לרכב מנהלתי ורק כשהכביש והדרך מאפשרים לנוע בחופשיות אז אני מרשה לעצמי לזגזג.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  10. #25
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    לא, רק אחורי הפעיל אייביאס.
    הייתה לי חריקה קלה משום מה עד שהאיביאס נכנס לפעולה.
    בקשמי הצלחתי לבלום "בעדינות" בלי להפעיל איביאס.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    אולי זה רק אני, אבל כשאני צריך לתת ברקס מכל הלב כמו במקרים כאלה אני בכלל לא לוחץ על האחורי... במקום לחשוב האם האחורי נעול (מה שקרה לך ובלבל אותך כמו שאמרת) אתה יכול להחליט אם להעמיס עוד על הקידמי/ לתכנן נתיב בריח. בבלימות בעוצמות כאלה כמעט ואין עליו משקל והקידמי עושה מעל 90 אחוז מהעבודה... אבל אולי זה רק אני... וגם אין לי ABS.

    לגבי למעוך את הבלם ולתת לABS לעבוד, זה בטוח פחות יעיל משימוש נכון והדרגתי בבלם. ממליץ לכם לנסות במגרש סגור למעוך את הברקס באוטו ולהסתמך על הABS ואז לנסות בלימה הדרגתית.

    לגבי כל השאר - כולם עושים טעויות... לא חושב שאפשר לשנות משהו חוץ מלנסות להשיג יותר שדה ראייה שאולי היה מונע את כל זה מראש, אבל קשה לראות מהסרטון אם זה בכלל אפשרי. מזל שיצאת בסדר ;-)
    ללא ספק מפחיד.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    אולי זה רק אני, אבל כשאני צריך לתת ברקס מכל הלב כמו במקרים כאלה אני בכלל לא לוחץ על האחורי... במקום לחשוב האם האחורי נעול (מה שקרה לך ובלבל אותך כמו שאמרת) אתה יכול להחליט אם להעמיס עוד על הקידמי/ לתכנן נתיב בריח. בבלימות בעוצמות כאלה כמעט ואין עליו משקל והקידמי עושה מעל 90 אחוז מהעבודה... אבל אולי זה רק אני... וגם אין לי ABS.
    אם תעמיס על הקידמי, איך תתכנן מסלול בריחה? או במילים אחרות ההיגוי שלך ייפגע קשות אם תעשה זאת.
    אתה צריך להעביר משקל אחורה, לא להעמיס על הכידון והבחלט לבלום גם עם הבולם האחורי. מה ההגיון לבלום רק עם הקידמי כשבאותו זמן הגלל האחורי רוצה להמשיך קדימה ללא בלימה?
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  12. #27
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    חיובי, שעפה עליי ועוד התנצלה

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    בגלל זה אני שואל.
    כשאופנוע מזווד ובעומס מלא, חשוב מאוד להבין שהאופנוע עובד אחרת.
    אם היית רק אתה היית מספיק לעצור בלי לדפוק שמה זיג לצד.
    שמור על מרחק בטיחות גדול יותר כשאתה עם עוד מישהו.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    שמור על מרחק בטיחות גדול יותר כשאתה עם עוד מישהו.
    בטיולים עם מסה גדולה (ציוד+מורכב) אני יודע שההיגוי שונה, הבלימה שונה, ולא לטובה.
    זו התיחסות שונה לגמרי לרכיבה, נסיעה יותר איטית+שמירת מרחק גדולה הרבה יותר.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    בגלל זה אני שואל.
    כשאופנוע מזווד ובעומס מלא, חשוב מאוד להבין שהאופנוע עובד אחרת.
    אם היית רק אתה היית מספיק לעצור בלי לדפוק שמה זיג לצד.
    שמור על מרחק בטיחות גדול יותר כשאתה עם עוד מישהו.
    נכון מסכים ולכן כשאנחנו בנסיעה ארוכה עם ציוד יש בנינו הסכם שהיא מדי פעם מזכירה לי שאנחנו לא אופנוע כרגע.
    ברגע זה ספציפית בזווית של העין כל הצד הימני של הכביש זרם אז זה מה שהרגיש לי, שהכל זורם.
    לא ציפיתי שפתאום תהיה עצירה פתאומית בפקק.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    בוש (הגרמניים) אומרים שחוק מספר אחד בבלימת ABS זה לבלום כאילו אין ABS.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2017, 19:52
  2. עוד סרטון של כמעט צולם היום
    על ידי יוסי בפורום כללי
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 00:32
  3. גלריה: הטיול השנתי של ב.מ.וו - לכנרת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 16:00
  4. פס סולר בדרך לכנרת - הזהרו לכם
    על ידי poiuyt בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 16:55
  5. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-11-2015, 10:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO