עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 52

אשכול: סרטון של ׳כמעט׳ מנסיעה לכנרת בשבוע שעבר

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039

    סרטון של ׳כמעט׳ מנסיעה לכנרת בשבוע שעבר

    נסעתי על סביב 100 קמש בכביש החוף שלפתע נוצר פקק פתאומי.
    https://youtu.be/KIJHBp_S3hA

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    נסעתי על סביב 100 קמש בכביש החוף שלפתע נוצר פקק פתאומי.
    https://youtu.be/KIJHBp_S3hA
    תודה על השיתוף, חשוב ביותר!
    האם הישיבה הגבוהה נתנה אפשרות להבחנה מוקדמת של ההאטה ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    כן, חיובי, ביום יום.
    אבל במצב כזה כמו בסרטון כל מה שראיתי זה נתיב בריחה אז לא ממש זוכר.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אחד מהגלגלים ננעל?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    לא, רק אחורי הפעיל אייביאס.
    הייתה לי חריקה קלה משום מה עד שהאיביאס נכנס לפעולה.
    בקשמי הצלחתי לבלום "בעדינות" בלי להפעיל איביאס.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    לא, רק אחורי הפעיל אייביאס.
    הייתה לי חריקה קלה משום מה עד שהאיביאס נכנס לפעולה.
    בקשמי הצלחתי לבלום "בעדינות" בלי להפעיל איביאס.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    אולי זה רק אני, אבל כשאני צריך לתת ברקס מכל הלב כמו במקרים כאלה אני בכלל לא לוחץ על האחורי... במקום לחשוב האם האחורי נעול (מה שקרה לך ובלבל אותך כמו שאמרת) אתה יכול להחליט אם להעמיס עוד על הקידמי/ לתכנן נתיב בריח. בבלימות בעוצמות כאלה כמעט ואין עליו משקל והקידמי עושה מעל 90 אחוז מהעבודה... אבל אולי זה רק אני... וגם אין לי ABS.

    לגבי למעוך את הבלם ולתת לABS לעבוד, זה בטוח פחות יעיל משימוש נכון והדרגתי בבלם. ממליץ לכם לנסות במגרש סגור למעוך את הברקס באוטו ולהסתמך על הABS ואז לנסות בלימה הדרגתית.

    לגבי כל השאר - כולם עושים טעויות... לא חושב שאפשר לשנות משהו חוץ מלנסות להשיג יותר שדה ראייה שאולי היה מונע את כל זה מראש, אבל קשה לראות מהסרטון אם זה בכלל אפשרי. מזל שיצאת בסדר ;-)
    ללא ספק מפחיד.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    אולי זה רק אני, אבל כשאני צריך לתת ברקס מכל הלב כמו במקרים כאלה אני בכלל לא לוחץ על האחורי... במקום לחשוב האם האחורי נעול (מה שקרה לך ובלבל אותך כמו שאמרת) אתה יכול להחליט אם להעמיס עוד על הקידמי/ לתכנן נתיב בריח. בבלימות בעוצמות כאלה כמעט ואין עליו משקל והקידמי עושה מעל 90 אחוז מהעבודה... אבל אולי זה רק אני... וגם אין לי ABS.
    אם תעמיס על הקידמי, איך תתכנן מסלול בריחה? או במילים אחרות ההיגוי שלך ייפגע קשות אם תעשה זאת.
    אתה צריך להעביר משקל אחורה, לא להעמיס על הכידון והבחלט לבלום גם עם הבולם האחורי. מה ההגיון לבלום רק עם הקידמי כשבאותו זמן הגלל האחורי רוצה להמשיך קדימה ללא בלימה?
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    אם תעמיס על הקידמי, איך תתכנן מסלול בריחה? או במילים אחרות ההיגוי שלך ייפגע קשות אם תעשה זאת.
    אתה צריך להעביר משקל אחורה, לא להעמיס על הכידון והבחלט לבלום גם עם הבולם האחורי. מה ההגיון לבלום רק עם הקידמי כשבאותו זמן הגלל האחורי רוצה להמשיך קדימה ללא בלימה?
    איך בדיוק העברת משקל אחורה מסייעת לך בביצוע פעולת היגוי?
    הסבר פיזיקאלי בבקשה. אני לא הבנתי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    102
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    איך בדיוק העברת משקל אחורה מסייעת לך בביצוע פעולת היגוי?
    הסבר פיזיקאלי בבקשה. אני לא הבנתי.
    ממה שאני מבין מקורסים וכו אז ככה.
    הצמיג מסוגל להתמודד עם כמות עומס מסוימת.
    עכשיו בלימה יוצרת עומס על הצמיג וגם פקודת היגוי יוצרת עומס על הצמיג.
    אם אתה מוריד מהעומס שהבלימה מעמיסה על הצמיג (ע"י שימוש בבלם האחורי) אתה "מפנה מקום" לעומס של פקודת היגוי.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    אולי זה רק אני, אבל כשאני צריך לתת ברקס מכל הלב כמו במקרים כאלה אני בכלל לא לוחץ על האחורי... במקום לחשוב האם האחורי נעול (מה שקרה לך ובלבל אותך כמו שאמרת) אתה יכול להחליט אם להעמיס עוד על הקידמי/ לתכנן נתיב בריח. בבלימות בעוצמות כאלה כמעט ואין עליו משקל והקידמי עושה מעל 90 אחוז מהעבודה... אבל אולי זה רק אני... וגם אין לי ABS.

    לגבי למעוך את הבלם ולתת לABS לעבוד, זה בטוח פחות יעיל משימוש נכון והדרגתי בבלם. ממליץ לכם לנסות במגרש סגור למעוך את הברקס באוטו ולהסתמך על הABS ואז לנסות בלימה הדרגתית.

    לגבי כל השאר - כולם עושים טעויות... לא חושב שאפשר לשנות משהו חוץ מלנסות להשיג יותר שדה ראייה שאולי היה מונע את כל זה מראש, אבל קשה לראות מהסרטון אם זה בכלל אפשרי. מזל שיצאת בסדר ;-)
    ללא ספק מפחיד.
    אולי זה תלוי באיזה כלי רוכבים, אבל בנסיון שלי, תמיד תמיד תמיד, עדיף להתחיל בבלימה חזקה על האחורי, לחשוב אם רוצים לשנות מסלול, אם כן לזרום לנתיב פנוי ומהר לבלום עם הקידמי גם.
    אם מתחילים ישר לבלום עם הקידמי, כל המשקל עף קדימה, אין אפשרות בכלל לפנות, ואם שוברים חזק אז יש סיכוי גדול לאבד את הקידמי ולהחליק. והברקס האחורי מאוד חלש ולא משפיע.
    עדיף לתת בלימה חזקה על האחורי וחלקיק שנייה אחרי להכניס חזק את הקידמי. זאת אגב הסיבה שלא אהבתי את המערכת של הונדה של הבלימה המשולבת, גם במיוחד בכניסה לפניות שרציתי לזרוק קצת תחת ולהשכיב, בכלל בכלל אני לא מעוניין בבלימה ולא הקלה ביותר על הקידמי.

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    אם תעמיס על הקידמי, איך תתכנן מסלול בריחה? או במילים אחרות ההיגוי שלך ייפגע קשות אם תעשה זאת. ההיגוי יהיה כבד יותר אבל האופנוע יפנה כמו גדול
    אתה צריך להעביר משקל אחורה, לא להעמיס על הכידון והבחלט לבלום גם עם הבולם האחורי. מה ההגיון לבלום רק עם הקידמי כשבאותו זמן הגלל האחורי רוצה להמשיך קדימה ללא בלימה? האחורי, הקדמי וגם הגוף שלך, כולם רוצים להמשיך באותו כיוון....
    זה שאתה בולם חזק לא צריך להיות קשור לזה שאתה אמור לדעת לאן לברוח בשום צורה.
    לגבי ההיגוי, אתה רוצה לתת פקודת היגוי קצרה ולשנות כיוון כדי להתחמק, אתה לא מחפש להוריד ברך. לכן זה בסדר ואפילו מומלץ לנסות להוריד כמה שיותר מהירות כמה שיותר מהר, שזה אפשרי רק עם הקידמי, לתכנן מסלול בריחה, להרפות מהבלם במידת הצורך ולשנות כיוון.
    אגב, המשקל יעבור קדימה גם אם אתה לוחץ רק על האחורי. אם תבלום רק עם האחורי במקום להעמיס על גלגל שיכול לספק לך אחיזה בבלימה (הקידמי), אתה לקחת אחיזה מגלגל שמאבד אחיזה ככל שתבלום איתו (אחורי), מה שמבלבל אותך עוד יותר! ועכשיו במקום להתמקד בהתחמקות אתה מתמקד בלא להחליק כי האחורי זורק...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אולי זה תלוי באיזה כלי רוכבים, אבל בנסיון שלי, תמיד תמיד תמיד, עדיף להתחיל בבלימה חזקה על האחורי, לחשוב אם רוצים לשנות מסלול, אם כן לזרום לנתיב פנוי ומהר לבלום עם הקידמי גם. כשיש זמן אתה צודק לגמרי וזה מה שאני עושה. אבל אם פות"ש היה עושה את זה כאן הוא היה עכשיו בגבס...
    אם מתחילים ישר לבלום עם הקידמי, כל המשקל עף קדימה, תלמד להעביר משקל ולהתמודד עם בלימות חריפות, זה די הכרחי אין אפשרות בכלל לפנות, יש, פשוט דרוש מאמץ גדול יותר וכמובן שלא תוכל להגיע לזוויות חדה (השכבה) ואם שוברים חזק אז יש סיכוי גדול לאבד את הקידמי ולהחליק צריך לעשות הכל במינון הנכון, . והברקס האחורי מאוד חלש ולא משפיע.
    עדיף לתת בלימה חזקה על האחורי אתה סותר את עצמך. האחורי חלש אבל אתה מתחיל עם האחורי? במקרים כמו בסרטון כשאין זמן להחליט, מתחילים בבלימה חזקה (וזה רק עם הקידמי) וחלקיק שנייה אחרי להכניס חזק את הקידמי. זאת אגב הסיבה שלא אהבתי את המערכת של הונדה של הבלימה המשולבת, גם במיוחד בכניסה לפניות שרציתי לזרוק קצת תחת ולהשכיב, בכלל בכלל אני לא מעוניין בבלימה ולא הקלה ביותר על הקידמי. הבלם הקידמי הוא החבר שלך בשעת צרה, הוא החבר שלך ברכיבה ספורטיבית, וכשהוא עובד חזק האחורי מייתר לחלוטין את הבלם האחורי כי הגלגל שלו כמעט באוויר. ממליץ לך בחום לקחת קורסי רכיבה, שימוש נכון בקידמי זה בסיסי ואני אישית לא הייתי עולה על 2 גלגלים בלי שאני יודע להשתמש בו כמו שצריך.
    נערך לאחרונה על ידי Yuv_Coehn; 13-09-2017 בשעה 17:21.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מה המסקנות שהסקת?
    כיצד תמנע מצב חירום כזה פעם הבאה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    לפעמים זה קורה..פקק בהפתעה...
    לרוב נראה לי שזה נובע מחוסר ריכוז רגעי (מחשבות, זמזומים, מבט לא על הכביש) שגורם לאי שמירת מרחק או אי שמירת מרחק מלכתחילה. (מישהו לפעמים סופר 21-22?)
    שמח שזה נגמר בשלום ואם כבר מגיעים למצב כזה, טוב שיש abs.
    תודה על השיתוף!

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    למה לבלום בעדינות אם יש abs? תן לחיצה בכל הכוח.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    למה לבלום בעדינות אם יש abs? תן לחיצה בכל הכוח.
    כי ב"לחיצה בכל הכוח" אתה מאבד אפקטיביות בלימה, יחסית לביצוע בלימה "לפי הספר".
    ABS זה גיבוי למצב שהרוכב טועה בבלימה, ולא תחליף לטכניקה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2017, 19:52
  2. עוד סרטון של כמעט צולם היום
    על ידי יוסי בפורום כללי
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 00:32
  3. גלריה: הטיול השנתי של ב.מ.וו - לכנרת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 16:00
  4. פס סולר בדרך לכנרת - הזהרו לכם
    על ידי poiuyt בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 16:55
  5. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-11-2015, 10:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO