ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
זה פשוט - פאקינג - לא- נכון.
בכתבה שאתה צרפת (בלי לקרוא אותה, כנראה) - יש את הצירופים הבאים:
ברקס אחורי מוריד את הגלגל הקדמי (מעמיס אותו):
"Professional riders use the rear brake to keep the front end down under acceleration. If you’re riding anything smaller than a superbike-spec literbike, then you’ll rarely feel the need to touch the pedal at the exit of a corner, but it’s a skill worth being comfortable with in case you find the front end rising excessively at the exit of any particular corner."

הברקס האחורי לא יעיל בבלימה חזקה, כי אין משקל על הגלגל האחורי:
"The difference is that on the track, aggressive braking transfers an abundance of weight toward the front of the bike. With very little weight left on the rear wheel, the rear brake becomes noticeably less effective."

להמשיך?
כן תמשיך, תסביר לי שוב איך אני לא מקשיב למשהו או קורא משהו.
(היה לי הרגשה שמישהו יביא חלק מהכתבה הזאת בלי לקרוא את הכל (כן אני קראתי אותה כמה פעמיים).

אני מבין מאיפה הבילבול שלכם. כן נכון בלימה ולא משנה מאיפה היא מגיע "מעבירה משקל קדימה" אבל זאת חשיבה מאוד חד מימדית. יש עוד כוחות שפועלים בזמן בלימה ושימוש בבלם האחורי מוסיף עוד אלמנטים למשוואה הזאת. שהתוצאה של זה היא שהזנב של האופנוע קצת שוקע וזה מאזן את האופנוע מה שנותן את היכולת לפנות יותר בקלות.

עכשיו הציטוט הראשון שצירפתה מדבר על רוכבים מקצועיים על אופנועי סופרספורט ליטר ברכיבה ספורטיבית במסלול וסביר להניח שאף אחד פה לא כזה. אני מניח שצירפתה את הציטוט בלי לקרוא אותו כי השתי המילים הראשונות זה "רוכבים מיקצועים" וכמה מילים אחרי זה הוא מסביר שמשתמשים בזה כדי ליצב את האופנוע בזמן פניה במצבים מסוימים (לא מדבר בכלל על בלימה).

ובקשר לציטוט השני כנראה גם אותו לא קראתה כי הוא מתחיל ב"ההבדל על מסלול המרוצים" שזה אומר שזה לא מדבר על רכיבה מנהלתית בכביש ציבורי ששם אתה לא בולם באגרסיביות כמו על מסלול המרוצים ולכן כן יש לך מרחב פעולה עם הבלם האחורי.
שזה בדיוק מה שהוא אומר פה
Weight transfer under deceleration will directly affect how often you’ll use the rear brake, and here’s where the racetrack versus street argument gets interesting. The difference is that on the track, aggressive braking transfers an abundance of weight toward the front of the bike. With very little weight left on the rear wheel, the rear brake becomes noticeably less effective.
והציטוט הזה
On the street, the rear brake can be used more effectively simply because you’re using less braking force and consequently there is more weight on the rear tire to use for braking traction
עכשיו די לדבר בתאוריות ולאתגר את חוקי הפיזיקה מעל דפי הפורום.
צאו אחוצה לעולם האמיתי ותעשו ניסויים: בלימה רק עם הקידמי, רק עם האחורי, עם שניהם ותנסו לעשות את זה גם תוך כדי פניה ותיראו מה קורה באמת.
תיראו שברגע שמוסיפים בלם אחורי הזנב קצת שוקע וההיגוי נעשה יותר קל.

אני גם מוכן לעשות את זה מעניין עם התערבות קטנה.
תמצא לך מרגש ריק. צבור מהירות ותתחיל בלימה מתונה עם הבלם הקידמי בלבד. עכשיו תוסיף את הבלם האחורי.
אם אני טועה והזנב של האופנוע עולה אני יהיה הביץ' שלך פה בפורום לשבוע. זה אומר שאחרי כל פוסט שלך אני מוסיף את ההודעה הזאת: " KKatkov הוא המלך, KKatkov יודע הכי טוב וKKatkov תמיד צודק"
אם אני צודק אתה נרשם לקורס רכיבה ואחרי זה לוקח אימון בלימה.
מה אתה אומר? אין לך ממש מה להפסיד פה (כמובן אם אני טועה תצטרך להוכיחך את זה עם סרטון או משהו).