חבר, קודם כל קח את הכל באיזי... לא צריך להתרגש מכל שורה שאנשים פה כותבים ולקחת אישית.
אתה מסבך פה משהו פשוט אז אחזור לעובדות שאנחנו יודעים:
לכל צמיג יש מקסימום אחיזה שהוא יכול לספק, מעבר לזה הוא ינעל/יחליק.
פעולת הבלימה (כל בלימה) מעבירה משקל קדימה. ככל שתבלום יותר, יעבור יותר משקל קדימה.
כאשר עובר משקל קדימה יש פחות משקל באחורה.
כאשר על צמיג יש פחות משקל, הוא אוחז פחות טוב (בהנחה שלא עברנו את המקסימום עומס עליו).
אתה מוזמן לחבר את הנקודות ולבלום כאוות נפשך באיזה בלם שתבחר, אבל בבקשה, אל תטעה פה אנשים עם עובדות שלא מסתדרות, לא בפיזיקה ולא בעולם האמיתי.
לגבי הציטוט שממש אהבת:
On the street, the rear brake can be used more effectively simply because you’re using less braking force and consequently there is more weight on the rear tire to use for braking traction
זה לא ממש תופס כשאתה מועך את הברקס על כביש החוף בבלימה כמו הבחור שלנו פה. אומר לך תכלס - כשאני רוכב ספורטיבי אני בולם הרבה פחות חזק ממה שהוא בלם. כמובן שכשלא בולמים חזק משתמשים בשני הבלמים. אבל כשבולמים חזק.... אתה יודע כבר מה אני הולך להגיד.