בעוונותינו יש לנו מש פח טומתית מזן קורולה הייבריד שתחת גלגליה עבורו 6000 קילומטר
היא החליפה את האוריוס שהיא החליפה את ההונדה אינסייט שהחליפה את הג'אז.
כולן זבל הברידי כאשר אחד יותר מגעיל מהשני (האמת שהאוריוס לפחות הייתה קצת יותר חזקה מהקורולה).
האוריוס עברה אצלנו במשך 3 שנים מאה אלף קילומטר במהלכן הוחלפו המצברים של ההבריד.
לא מעט איפוס תקלות והרכב פשוט מתפרק (פלסטיקה וכו').
חלק מהעניין אני מניח שזו רמת התחזוקה של הרץ שלמעט טיפול אחד במוסכי טויוטה כל השאר היו בכל מני מוסכים אחרים וכמעט אף אחד לא בוצע בזמן (סוג של סינגור על הרכב).
תכלס כיום אין אופי לכלי הרכב.
הרעש הרעל של העופרת והריח של הפיח העיצוב והתחושות הכל נעלם בשם השקר הירוק .
הוסיפו חטא על פשע ודחפו עזרי בטיחות והגה חשמלי.
אז נכון כלי הרכב מאוד בטוחים בהשוואה לעבר אבל אמינות ויכולת פתרון תקלות שואפת ל0 ( היום הכל עם סורקי תקלות סלנואיד ומחשב)