...גיוונים, יש כל כך הרבה הזדמנויות לרכוב שאני יודע ליהנות מכל אחת מהן בנפרד, האמת שאני מוצא הנאה גם ברכיבה מנהלתית מהבית לעבודה.
כי כשמדובר ברכב היום יומי שלך אתה בעצם רוכב כל הזמן, ויש לך זמן איכות משתנה בין רכיבה לרכיבה, אצלי הרכיבה היא אף פעם לא מטלה או
עונש, תמיד אני מוצא מה לעשות בכדאי להפוך אותה למעניינת, פעם המשחק בלי ברקס, פעם עמידה ללא הורדת רגל עד לדקה התשעים ותשע, פעם
סלאלום בין בורות הביוב והבורות בכביש למצוא את הקטע הכי פחות מעמיס על הבולמים (זה קשה). ופעם סתם רכיבה עם משקף פתוח ומוזיקה אלוהית
בקסדה, פעם מאתר לי רכב מהיר רחוק ממני בכביש פתוח ומוצא את הדרך הכי נכונה ומהירה אליו. ופעם סתם עובר בין הרכבים ובוחן את הנוסעים בו
ומעשיהם.
אח"כ יש את הרכיבה בחו"ל שהיא אינה דומה בשום אופן וצורה לרכיבה בארץ, שם אני מחליף אופנועים, מתנסה בחוקים אחרים, תרבות שונה, קצב אחר
זה משהו אחר לחלוטין שגם אותו החלטתי לגוון ע"י רכיבה בחו"ל עם אופנוע שלי לתקופה ארוכה.
ויש את הרכיבה עם הג'ינג'ית שהיא סוג של רכיבה אחרת לא רק מה שאני רוצה אלה מה שאנחנו צריכים ורוצים, וזה נהדר כי זה מוציא אותך מהמקומות
המוכרים ואזורי הנוחות, מחדד את יכולות הרכיבה שלך ומאתגר כרוכב.
יש את הרגעים שאני "גונב" בין לבין, בחלונות זמן קצרים ואישיים שלי בדיוק כשרמת החרמנות עולה ואז אני משקיע באימון נכון בכבישים שלי בקצב שנכון
לי באותו הרגע בדיוק זמן אישי לחגוג את הלבד.
יש רכיבות עם חברים קבועים, או חבורה מזדמנת, ובעצם כשהאופנוע מספק אותך בכל כך הרבה צורות לא נמאס לך בכלל הוא יכול להיות אופנוע לסידורים
זריז קל לתמרון בעיר חונה בכל מקום או אופנוע עם פלפל חריף, אופנוע למסע ארוך, או אופנוע להתבודד בזוג לבד הוא עושה הכל.
הפחד הכי גדול שלי שכשאחליף אופנוע זה יהיה משהו פחות ממנו ואז אני אתחרט שמכרתי...
נכון לעכשיו בגלל המצב אני משתדל למצוא את שביל הזהב בין כל הצרכים וההזדמנויות ולהדס בניהם...


ציטוט ההודעה בתגובה