...לא מתחבר ל-RT, המיכל הגדול דווקא יתרון בעיניי כי אני לא אוהב לתדלק, לגבי עצירה בחצי מיכל אם זה של האדוונצ'ר זה בסדר
כי אז מדובר על זמן רכיבה משמעותי, אבל אם מדובר על אחרי כמאה ק"מ +- אז כמי שרכב אותי אתה יודע שאני שונא לעצור.
חידוד:
אני אוהב את האדוונצ'ר (GSA) בגלל המראה, בגלל מה שהוא משדר וגם בגלל שהוא דיי כמו האקדח שלי, הטוב בקטגוריה, נוח, הוא איתי
רוב הזמן, אני מאד מיומן בו והסיכוי שאני אשתמש בו לתכלית נמוך מאד אבל תמיד טוב לדעת שהוא שם...
בעולם מקביל של מגורים באירופה זאת הייתה חד משמעית הבחירה שלי, אני יודע שקשה לדמיין אפילו לי, אבל בסוף השנה יתחיל אצלי החופש
הגדול שלא נגמר אף פעם, ודאגות פרנסה בזכות ניהול נכון של המשאבים ועבודה קשה בשירות המדינה של המון שנים יצרו לי מציאות נוחה
אני יכול לעשות כמעט כל מה שבא לי מתי שאני רוצה ואיך שאני אוהב, הוסיפו על כך דרכון אירופאי ואני די פנוי לרדוף אחרי מזג האוויר הנוח
ברחבי אירופה/יבשת אחרת. לכן ההתאמה של אופנוע "מסעות" היא קלסית עבורי. בארץ המצב שונה כי אתה כלוא בין הים לבין מדינות אויב.
זה נחמד לצאת לרכיבה של כמה ימים במדינה אבל תכלס, כמה פעמים בשנה תעשו כזה דבר, בסופו של יום האופנוע ששאב ממך כלכך הרבה
יישב בחניה ויחכה למשיח. ניתן כמובן לשלח את האופנוע בכל פעם למקום אחר (אחרי הטיול הראשון כשאני אבין במה מדובר אחליט אם זה
באמת שווה ומעשי) אז פעם בשנה טיול לתקופה שעוברת את סכום השוויון בין השכרת אופנוע בחו"ל לבין שילוח היא אופציה.
הורסיס החדש ייתן לי כמעט הכל בתמורה על פחות הוצאות בארץ הוא יהיה שימושי יותר ואני מאמין שבזיווד נכון אפשר יהיה להסתדר איתו
טוב גם בחו"ל למרות שהוא אינו בנוי מאסיבי ויעודי כמו הבימר והוא יותר ספורט תיור משודרג.
BMW = כלי יעודי פרופר הווי דיוטי - אובהר קיל בארץ נהדר לתכלית.
VERSYS = חבר נאמן בארץ בעל יכולת טובה בחו"ל.
אני מניח שאחרי רכיבת מבחן אדע לתת יותר תשובות.