עמוד 5 מתוך 79 ראשוןראשון ... 345671555 ... אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

  1. #61
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אפשר לקשור אותה על הסבל ע"י נק החיבור שם העומס מופחת.
    נסיעות קצרות היא שוכבת בארגז.

    צריך לזכור שזאת ההגנה שלך נגד גניבה בנסיעות מזדמנות כשאתה עוצר
    במקומות לא מוכרים. זה מה ששומר לך על האופנוע אי אפשר לחפף.

    בנסיעה לא מרגישים אותה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #62
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    מסכים איתך, בכלי כזה יקר וחדש... צריך להיות על המשמר.

  3. #63
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    683 ק"מ

    היום עברתי את שלב א' של ההרצה טווח ה-600 ק"מ שעל פי הוראות היצרן לא עוברים את 4000 סל"ד.

    כדרכם של הדברים מד הק"מ הצביע בדיוק על 600 כאשר לא היה מקום לעצור ולצלם את הספרות אי שם
    בין צומת האלה לבית שמש. תצטרכו להאמין לי בעניין הזה.

    עכשיו אפשר להיות קצת יותר אגרסיביים בגז, זה בסדר ללחוץ ולמשוך את ההילוכים, ומד המהירות מגיב
    בהתאם.

    אז איך זה מרגיש?

    מכירים את זה שיש לכם גור נמרים בבית, שגדל כמו חתול, הוא לא יודע שהוא נמר ובני הבית מתייחסים
    אליו כאל חיית מחמד גדולה, אתה מתכרבל אייתו, מלטף לו מתחת לסנטר והוא מגרגר בהנאה, אתם
    מנסים קצת משחקי כוח חביבים, נשיכות קלות בלתי מזיקות, ולפתע נתפסת לך השרשרת של השעון
    בשערות של הביצים שלו, לפתע הופך גרגור ההנאה לשאגת קרב, החתלתול המתכרבל הופך לנמר בשאגה
    מקפיאה ומנסה לזרוק אותך מעליו, הקטע שהשרשרת עוד לא השתחררה מהביצה וככל שהוא מנסה
    השערות רק נמשכות יותר, אז הוא מנסה חזק יותר, אתה תופס כל דבר אפשרי בשביל להישאר עליו,
    וממש ברגע האחרון מצליח לשחרר את השעון מהביצים...

    אז ככה בערך.

    בקרנף זצ"ל זה היה ברוטלי יותר, חזק מאד עוקר הרים, עכשיו זה מתורגם למהירות העלייה במהירות
    היא מדהימה, עוד לא החלטתי אם אני אוהב את הספרות הדיגיטליות במד או שונא אותם ממש, אבל
    הדרך מתורגמת מהר מאד לספרות תלת מספריות...

    התגובות מהמערכות מדהימות, הצמיגים נדבקים לכביש, יכולת ההפלקה מצד לצד בסיבובים בואכה נס
    הרים מרשימה ומספרת לי שאצטרך מוקדם ממה שחשבתי קורס רכיבה מתקדם.

    הבלמים עובדים נהדר ומאפשרים לי בלימות מאוחרות ותיקון טעויות מרשים, הבולמים סופגים את העונשים
    בנחת והכלי יציב למרות הרוכב ומספר לי שיש על מי לסמוך שם למטה.

    והמנוע...המנוע הזה עוד לא ממש הגיע לגבהים האמתיים שלו יש לנו לפחות עוד 300 ק"מ והחלפת שמן
    לפני זה אבל יש לי הרושם שמצפה לנו שם מגרש משחקים מעניין מאד.

    עכשיו כבר חופש ובחול המועד אהיה בבית, זה בדיוק הזמן לסיים את ההרצה והטיפול ולצאת לדרך כשעל
    הכוונת כביש 10 עד אילת, לפחות פעם אחת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #64
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    853 ק"מ.

    סוף ההרצה כבר נראה באופק, אנסה לסיים אותו בתחילת השבוע כך שביום רביעי
    הרכיבה לאילת דרך כביש 10 תהיה עם שמן חדש ואחרי טיפול ראשון 1000.

    היום הוספתי ל עוד כ-150 ק"מ כביש 1 חולון התערוכה של מועדון ה-5 וחזרה לחולון
    ןמשם לי-ם.

    שיוט מהיר בשתיים ב-5000 סל"ד מוביל אותך מהר יותר מהתנועה במהירות המותרת
    מה שאומר שיש עוד סוסים מובטלים שמחכים לתורם.

    עד עכשיו כייף. הוא עושה הכל ביעילות, נוחות, זריזות, והכל חלק וללא מאמץ.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #65
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שושני מגלה את ניפלאות מנוע 4 בשורה.


    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #66
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    920 ק"מ

    אני אוהב את הרכיבות הספונטניות לשום מקום, במיוחד אם יש כמה חברים טובים
    ומעורב גם מקום לפטפט, לנשנש ולהחליף חוויות.

    זה משתפר גם אם יש כמה כלים או רוכבים טובים ממך וכמה כאלה שחלשים מהכלי שלך
    ככה תמיד יש לך תירוץ בשלוף "זה לא שאני לא רוכב מהר/טוב חיכיתי ל..." או מצטער
    שעברתי אותך רציתי להגיד ל...שיאט קצת"...

    ואז כולם עוצרים, פיצפוציי השמן המתנקז לאגן והאגזוז המתקרר שרים שיר מיוחד, הקפה
    והמאפה מוסיפים סוכר וקפאין לדם בהזרקה ישירה והחברה היא חברת אופנוענים.

    ציוד הרכיבה זרוק ברישול בטווח היד, מסמנת טרטוריה זמנית ובעלות על כמה כיסאות
    ושולחן מתנדנד, מלצרית עם חיוך חמצמץ מתאמצת להיות נחמדה וחושבת על השבת שאיבדה,
    נאלצת בעל כורחה להריח את ריח הזיעה המעורבת בשמן אופנועים וריח אגזוזים ומקווה
    בסתר ליבה שלפחות הטיפ שנשאיר יהיה שווה את הסבל.

    ישיבה כזו מעוררת בך שימחה פעמיים, בפעם הראשונה כשאתה מגיע משתוקק למנוחה
    למתוק, לשיחה, ובפעם השנייה כשאתה קם לאופנוע להמשיך את התענוג של הדרך.
    הטקס הזה של לבישת הציוד, העליה על האופנוע ההסתדרות בשורה לפני היציאה, ההמתנה
    לאחרון הרוכבים, עד שהברירה הטבעית תסדר אותנו שוב איש איש לפי הקצב שלו.

    יש משהו כשאתה רוכב בקבוצה, המבט לאופנוע שלפניך שמירת הקשר במראות עם זה
    שאחריך, פשוט כייף.

    האופנוע משתף פעולה ויותר, הקצב הופך לטבעי ובטוח, אט אט החומות נופלות ההכרות
    מתחדדת וכבר אפשר לבקש ממנו לעשות דברים נוספים ללא חשש, עוד מעט קט יכנס לטיפול
    ראשון עין מקצועית תבדוק אותו שוב היטב, תוודא שהכל באמת בסדר וניתן לצאת סוף סוף
    למסע האמתי...יאללה בלגן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #67
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    החלק הכי טוב בשבת הזאת זה התחרות עם cb250 ישן נושן שנגררנו אחריו.
    הטיות מטורפת ב90 על כביש 1.
    מזל שמדי פעם נתנו דרור למחוג הסל"ד


    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #68
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #69
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    976 ק"מ

    טיפול ראשון, (כן אני יודע הקדמתי, צריך ב-1000).

    מחר מתוכנן טיול ארוך ולכן תאמתי עם המוסך הגעה, הייתי ראשון על הליפט.

    כל הליקויים שבקשתי לבדוק נבדקו, רובם היו בראש שלי, ולא באופנוע. ברגים חוזקו
    צירים שומנו והאופנוע לוקק מכל הכיוונים.



    כיאה וכמקובל אצלי, הוא גם קיבל את השמן הכי טוב שניתן לתת לו:




    פיטר שמן מקורי הוחלף, השרשרת שומנה והאופנוע קיבל טיפול ניקוי והבקרה לפלסטיקים ו...זהו.
    מחיר 660 ש"ח אחרי הנחת סלב, הטיפול הבא בעוד 5000 ק"מ ,
    המחיר דומה אם אני אתעקש להחליף שמן שוב.
    ברור לא?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #70
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    גם אני עשיתי טיפול 1000 לפני יומיים, שטרם הצלחתי לגבש את דעתי אם קיבלתי שירות מקצועי או לא.
    שתי שאלות שאולי יעזרו לי: איזה צירים שומנו? כמה שמן נכנס למנוע אצלך? חיברו למחשב דיאגנוסטיקה?
    ובלי קשר (והיה על זה דיון לא קצר), זה לא מוקדם מדיי לשמן סינטטי מלא? לא עדיף חצי סינטטי עד ה- 3000-4000 ק"מ ורק אחר כך לעבור לסינטטי?
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  11. #71
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    זהו עלה דיון דומה בפייס בטענה שהשמן הזה לא מתאים לאופנוע, בדקתי בחו"ל וגם כאן
    מסתבר שהשמן הזה נמכר כשמן לדגם הזה בחו"ל, אם זאת כיוון שהיצרן לא ציין את השמן
    במפורש החלפתי שוב שמן ומסנן לשמן שהיצרן מבקש. רק בשביל השקט הנפשי שלי.
    (המוסך זרם עם הראש שלי ולא חייב אותי על כלום)

    לגבי השאלות, האופנוע לא חובר למחשב זה יעשה ב-6000.

    נבדק, מתח שרשרת, שמנו צירי הג'ק והשרשרת, נבדקו הברגים בחזית המנוע וחיבורי
    ארגז המטען ומגני המנוע.

    ובדיקה ויזואלית של מנהל המוסך של המערכות חשמל צופר איתותים ומראה כללי.

    נבדק לחץ אוויר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #72
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    שושנים יקר,
    אני משוכנע שנבדקו במבט לפחות, גם הבלמים ומע' הקירור, גם אם לא ידעת.



    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  13. #73
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    מה עושים בטיפול 5 או 6 אלף אצל קווסאקי?
    ואם ידוע לך, מה עלות הטיפול הזה?

  14. #74
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    האם הכוונה לטיפול יזום או המלצת יבואן לביקור כל 6K?

  15. #75
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי snirw צפיה בהודעה
    האם הכוונה לטיפול יזום או המלצת יבואן לביקור כל 6K?
    הוראות יצרן
    Tracer 900

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 22:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 12:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO