צחוק צחוק, ניסיתי להבין את החיבור שלי לאופנוע הזה, השאלות מנקרות בי הרבה כיוון
שאני רואה שוב ושוב חברים שקונים אופנוע ומחליפים אותו אחרי פחות מכמה חודשים.

אני טיפוס סנטימנטלי, טהרן (שואף להיצמד למקור) ונוטה להאניש (לתת חיים למכונה)
את הכלים שלי ולזכות אותם באופי תכונות וחיים שלהם.

ניסיתי לבודד את תחושת ההיי מקניה של אופנוע חדש מהסוכנות, מההתלהבות הראשונית
ולהבין בעצם על מה המהומה, הרי יכולתי בפחות מהמחיר ששילמתי לקבל אופציות אחרות
ה-MT טרייסר 09 שרכבתי עליו לא מעט גם הוא חדש, גם הוא נוצץ אבל דווקא הורסיס
התאים לי כשקע לתקע.

אז מה יש בוורסיס שהצליח לרגש אותי כל כך מול כלים אחרים?

מדובר בעצם בכמה אופנועים המרוכזים באופנוע אחד, לא מאמינים לי לכו לעשות סיבוב.
מתחת ל-4000 סל"ד הוא מתנהג למרות המראה הגדול שלו כאופנוע ביניים, היינו זריז מאד
קליל, נהיג באופן מדהים, קל לתמרון בזוג או לבד אחלה אופנוע עירוני לכל משימה.

ברגע שלחצת קצת יותר מתגלים השרירים שלו היכולת שלו לגמוע מרחקים במהירות לא
מתישה, רכיבה רגועה במהירות גבוהה מהמותר בחוק הישראלי וקצת יותר מתקבלת בשמחה
וגם רכיבה מהירה של שעה ויותר לא תוריד אותך מהאופנוע מותש, להפך שם הוא חיי מצוין.

קמת בבוקר והרגשת שזה היום שלך? העיניים מחפשות מתוך הקסדה את רוסי, מרקז וחבר
מרעיו?
אין שום בעיה תן לו לו בגז תעבור את ה-9000 סל"ד ויש לך מפלצת בין הרגליים (חרמנים)
אבל...זו לא מפלצת שתתקע בך עוקץ ברגע הראשון שתרפה, להפך זו מפלצת שתעשה
בשבילך הכל, בקלילות, בנוחות, ברוגע.

אבל עיקר הקסם זה בהתאמה בהתאמה לצורך האמתי שלי, בחירה מושכלת מלומדת ללא
פיתוי או גחמה של רגע, הכנתי שעורי בית, למדתי את החומר, וידעתי מה אני מחפש.

אז התשובה היא לא, אני לא משועמם אני נרגש, אני מסופק, ואני חושב שיש לי מכונה מדהימה
לעוד הרבה זמן.

יש יפים ממנו, יש חזקים ממנו, יש מרגשים ונדירים ממנו, אבל הוא יודע לעשות הכל מבלי
לתת לי הרגשה שאני מוותר על משהו...