ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
...
אני מניח שההבדל נמצא בתצורת המנוע, 4V עם 4 שסתומים לצילינדר, אטמוספרי פאוור קורוזר אמתי,
עם 140 כ"ס, מול 4 בשורה מודרני, 120 כ"ס יפניים, ששוקל כ-120 קילו פחות ועדיין עולל.
...
תצורת המנוע לא בדיוק משנה לדעתי, מה שיותר משנה זה איך עקומת זמינות הקג"מ/מומנט ומתי המנוע מפיק את רובו.. אני מעריך שבוימקס המומנט בשרני ומתקבל יותר נמוך, ובנוסף - הכלים החדשים מצויידים עם בקרת אחיזה ורובם הגדול (אלו שלא סופרספורט, בסגמנט הזה יש מפת ניהול מנוע/מוד של אטרף, ואז...) מתהדר במחשב ששומר על הרוכב מסיבוב לא מבוקר של פרק יד ימינו, לפתיחה ולסגירה.