עמוד 17 מתוך 79 ראשוןראשון ... 715161718192767 ... אחרוןאחרון
תוצאות 241 עד 255 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

  1. #241
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    רוצה ורסיס בחול ? תשיט את שלך ליוון תיפרד בחיפה , ותיפגש שוב בפיראוס. ומשם אירופה לרגלך.

    Sent from...
    יש לך איזה מדריך עדכני לתהליך?
    זמנים, עלויות, בירוקרטיה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #242
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    11273 ק"מ

    הטיפול מתקרב אני עדיין לא החלטתי לטפל במוסך הרגיל שלי, שם אני בן בית ומקבל יחס VIP
    או ללכת למוסך מטרו המורשה בכ"ס שם מכירים הרבה יותר את האופנוע שלי. לפעמים שווה
    שמכונאי נוסף יעיף עין על האופנוע שלך, למצוא דברים שנעלמו מעינו של המכונאי הרגיל, לעשות
    משהו נוסף בדיקה נוספת שהמכונאי שלך מפספס מותך תקווה שזה שמטפל בהרבה אופנועים כמו שלך
    ייתן ערך מוסף לטיפול.

    האופנוע מבחינתו רק מרגיש יותר ויותר טוב, הרכיבה על אופנוע זר רק חידדה והדגישה את כל היתרונות
    שלו ואני מתענג עליהם כל יום מחדש, כיוון שהחיבור כל כך טוב אני כבר מרשה לעצמי דברים נוספים
    שעד היום לא עשיתי, מדי פעם קצת מוזיקה באזניות בעיקר בכבישים משעממים וארוכים ונהנה מכל רגע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #243
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מניסיוני אחרי טיפול במוסך הבית ובמטרו כ"ס, מוסך הבית מקפיד יותר על הפרטים הקטנים (זן אופנועים)

  4. #244
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    11400 ק"מ

    החלטנו לצאת מאזורי הנוחות שלנו, זאת אומרת אני החלטתי לנוריס לא הייתה הרבה ברירה.

    הסקרנות מה יש לשבילים להציע לי, הרצון להבין עד כמה באמת הורסיס הוא אדורנצ'ר או סתם
    נראה כזה, והאפשרות שנפתחה לי להגיע ללא התחיבות לטיול מודרך בשבילים, והרצון להשתפר
    ברכיבה הורידה אותי מוקדם בבוקר שישי לשטח.

    הייתי צריך להתבשל בזה הרבה זמן בכדאי לקחת אופנוע חדש, נקי ונוצץ ולרדת אייתו למקומות
    שרק ג'יפים טרקטורים ורכב 4X4 נוסעים שם.

    זה התחיל בכך שהתבקשנו להוריד אוויר מהצמיגים, והרבה, אח"כ גם ניתוק כל הבקרות
    המשיך בנסיעה שמתאימה לחיות משק מפריסות פרסה והמשיך בהרבה אבק שנצמד בשמחה
    לכל שכבות הווקס שעל האופנוע.

    הורסיס התבונן בי התבונן בשביל משך בכתפיים וירד, אני עדיין הייתי צריך לבדוק שאגוזי המלך
    נמצאים איתי, מי שהגביל אותנו שם הייתי אני, בתול שטח מפוחד הורסיס עלה לשלישי ומשך בכל
    מקום בכל פעם שהייתה לי בעיה פשוט נעמדתי על הרגליות ונתתי עוד גז, האופנוע כמו ג'יפ פשוט
    המשיך אחרי כולם. כוח לא חסר שם, אחיזה קצת יותר אבל הורדת האוויר משפרת דרמטית את
    האחיזה. וכן זה אפשרי, אין ספק שאם אימון וניסיון אפשר לרכוב אייתו בשבילים נחמדים.
    איזה מלך...







    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #245
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    11273 ק"מ

    הטיפול מתקרב אני עדיין לא החלטתי לטפל במוסך הרגיל שלי, שם אני בן בית ומקבל יחס VIP
    או ללכת למוסך מטרו המורשה בכ"ס שם מכירים הרבה יותר את האופנוע שלי. לפעמים שווה
    שמכונאי נוסף יעיף עין על האופנוע שלך, למצוא דברים שנעלמו מעינו של המכונאי הרגיל, לעשות
    משהו נוסף בדיקה נוספת שהמכונאי שלך מפספס מותך תקווה שזה שמטפל בהרבה אופנועים כמו שלך
    ייתן ערך מוסף לטיפול.

    האופנוע מבחינתו רק מרגיש יותר ויותר טוב, הרכיבה על אופנוע זר רק חידדה והדגישה את כל היתרונות
    שלו ואני מתענג עליהם כל יום מחדש, כיוון שהחיבור כל כך טוב אני כבר מרשה לעצמי דברים נוספים
    שעד היום לא עשיתי, מדי פעם קצת מוזיקה באזניות בעיקר בכבישים משעממים וארוכים ונהנה מכל רגע.

    אז מה היה בסוף?
    לא תספר על החוויה שהייתה לך במוסך?

  6. #246
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הקדמת אותי בקצת...

    11755 ק"מ טיפול 12000.

    אז הזהירו אותי, הפחידו אותי, הוכיחו לי באותות ובמופתים, אבל אני בשלי, השריטה הזאת כל כך עמוקה שאי אפשר
    לדלג עליה.

    כן, שמנים אני מחליף בחצי תקופה, אז אם אחרי האלף הראשון בו החלפתי שמן ופילטר (תמיד מחליפים צמד), ההחלפה
    הבאה הייתה ב-6000 מה שאומר שהשמן "עשה" רק 5000 ק"מ, כשהאופנוע עשה 6000, וכך לפני המועד, רכבתי
    לכפר סבא, הזדמנות נהדרת לשים את האופנוע בטיפול במוסך המרכזי שמתמחה בדגם.

    בראש המעוות שלי, שם יזכה לטיפול הכי טוב, ממי שמכיר את הדגם על כל שלל סודותיו, על המחלות שלו ויקבל טיפול
    אצל רופא מומחה, להבדיל מרופא כללי, מטרו מצידם לא משקרים הם מפרסמים את מחירי הטיפול על כל עץ רענן 2400 ש"ח
    לטיפול 12000, עד כאן אין הפתעות. ואצלי בראש "אם אתה הולך לרפואה פרטית אצל מומחה, תתכונן לשלם יותר..."
    אני מוכן, כן אני כותב את זה כאן קבל עם ועדה, אני מוכן לשלם יותר בשביל טיפול אמתי מסור ונכון. זה שיעשה לפי הספר
    לא יחפף לא יחסיר לא ישבור ולא יגרום נזק מיותר לאופנוע, בדיוק מה שצריך ויותר.

    מהטיפול עצמו לא התאכזבתי, העבודה נעשתה בסדר מופתי ניקיון על פי ההנחיות הברגים נסגרו לפי מומנט, כל חלק זכה
    לתשומת לב, ולא הוחסר ממנו כלום אפילו שאלו אם להוסיף תוסף למערכת הדלק מראש.

    האופנוע נרחץ (ששכחו לייבש ולשמן אחרי השטיפה) אבל בכל מקרה אני עושה את זה שוב אז לא ממש התרגשתי.

    קיבלתי הנחת חבר של 200 ש"ח מהמחיר הנדרש ורכבתי הביתה, האופנוע נוסע ומגיב חלום אבל בבית כשפתחתי את
    הקבלה זה נתח עלי...בכל העצמה.










    חיובים הזויים עבור חלפים, הבאתי דוגמה למחיר חלקים זהים מחו"ל בפרוש שעורריה, זה לא שלא שלמתי בעבר יותר למוסכים.
    זה לא שאני יושב ומחשב אגורה לאגורה בכדאי לעשות את הדבר הזול ביותר האפשרי, זה לא שאני מתקמצן או מחזיק כלי בהחזקת
    שבר, להפך דווקא בגלל זה הגזל מקבל משמעות אחרת.

    מצרף מכתב ששיתפתי ברשת אל מול מטרו:
    מכתב גלוי מטרו מוטור- אונליין: אמש נכנסתי אליכם לסניף כפר סבא לעשות טיפול 12000 במסגרת האחריות,
    ידעתי מראש את מחיר הטיפול, אבל במסגרת ההבנה והידיעה נכשלתי להבין את עומק הדברים.

    לאחר שהגעתי הביתה עיינתי בקבלה ובמחירי חיוב החלקים חשכו עיניי, צרפתי את הקבלה ומספר צילומי מסך
    אקראיים לאותו החלף בדיוק לנוחיותכם.

    על מנת לפשט ולהקל עליכם עוד ארחיב: או רינג 41 ש"ח לאחר הנחה, 4 פלאגים (מצתים) תחזיקו חזק 635 ש" ח
    אחרי הנחה. אותו סט בדיוק עולה 28.69 דולר. לציין שקיבלתי הנחת חבר. הטיפול נעשה במקצועיות והקפדה אבל
    עלה לי 819 ש"ח אחרי הנחה רק על העבודה. מקומם ומרגיז ומיותר לציין שאותי לא תראו יותר.




    אני יודע שעכשיו יקפצו כל אותם החברים שיגדו תעשה בעצמך תביא חלקים מחו,ל למוסך וכד' זאת לא הפואנטה
    ובטח לא העניין העניין הוא חזירות היבואנים והמחירים שהם מרשים לעצמם לגבות בשם המונופול וחוסר התחרותיות.

    כן אני כועס, לא על האופנוע, לא על המכונאי, ולא על המהלך שעשיתי, אני כועס על החזירות ותאוות הבצע של היבואנים.

    פשוט חבל!

    https://www.facebook.com/permalink.p..._comment_reply
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 03-08-2018 בשעה 16:27.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #247
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני באמת אוהב את הכתיבה שלך, אבל זה מרגיש כאילו ידעת שתקבל את כל הצינור אבל בכל זאת נפלת למלכודת, ועכשיו אתה מנסה לחפש אשמים.

    בתור לקוח שנכנס למוסך עם חלקים שהבאתי מהבית אחרי שסגרתי עם בעל המוסך שאני מביא חלק מהחלקים מהבית והוא בתגובה אמר שהעבודה תעלה קצת יותר, עד פה הוסכם.
    המחיר שהוא דרש היה מופרז לטעמי, אבל כבר העבודה נעשתה ואחרי שקיבלתי שטיפה על זה שאני פוגע בהכנסה של כל המעורבים כשאני בחוצפתי הגדולה מביא חלקים מבחוץ. ושבגללי לא ישארו פה עסקים בארץ.
    לא חשבתי להתלונן בשום מקום. זו הייתה הטעות שלי שלא ישבתי איתו על חלק חלק כמה תעלה לי העבודה והתוספת של זה שהוא לא מרוויח על החלקים.

  8. #248
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    אני באמת אוהב את הכתיבה שלך, אבל זה מרגיש כאילו ידעת שתקבל את כל הצינור אבל בכל זאת נפלת למלכודת, ועכשיו אתה מנסה לחפש אשמים.
    לפעמים זה נשמע הגיוני לשלם סכום מסוים על שירות, אבל ברגע שרואים מה כלל השירות זה כבר פחות הגיוני.

    2200 ש''ח לטיפול נשמע לי סביר. 2200 ש''ח על החלפת שמן ופילטר זה כבר לא הגיוני בכלל.

    נכון החליפו גם פלגים, אבל למה בכלל צריך להחליף פלג ארודיום ב-12,000 ק''מ?!

    בהתחשב בזה שלא החליפו צלחות, רפידות, פילטר אויר או שום דבר מיוחד, המחיר באמת מוגזם.

    נ.ב.
    לגמרי מסכים איתך לגבי הכתיבה.

  9. #249
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ורצועת ווריאטור ב 700 שקל זה הגיוני?
    שום דבר לא הגיוני פה.
    אבל אם אני נכנס למוסך ואומר להם בעיקרון, תעשו מה בא לכם- בלי לבדוק קצת לפני, אני לא אבוא בטעות לאף אחד.

  10. #250
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בוקר טוב שושניהו.

    אני צועק מטרו חרא כבר הרבה זמן.

    כשאמרת וורסיס שאלתי אותך למה לפרנס אותם ( אם הייתה רוכש משומש ניחא).
    לדעתי מטרו צריכה ליפול והציבור צריך להחרים אותה.
    לומר אני לא נכנע ל זה אומר כן רוכש קאוואסאקי ( או כל מותג אחר) אבל לא ממטרו.
    לטפל בקוואסאקי בחלפים מקוריים אבל לא ממטרו.
    ללכת למוסך אבל לא של מטרו ( ניחא זכיין אז לפחות יש עם מי לדבר).

    כן הם מנצלים אותנו שלכאורה אנו קהל שבוי וכל עוד יש מי שישלם אז הם ימשיכו לעשוק.

    אני מסכים עם זה שגם שאר היבואנים חזיריים מהנסיון שלי עם סוזוקי זה היה קצת פחות.

    כידוע לך אני בחרתי קוואסאקי ועוד הדגם שכנראה הכי מסובך להחזקה.
    אני מביא כיום הכל לבד דרך הרשת ( לא פשוט אבל אפילו מחשב דיאגנוסטיקה יש לי) ומשתדל לעזור לכל מי שצריך החל בחלפים ושיתוף ( יעידו בעלי gtr שחברתי אליהם).

    תפסיק לרכוש ממטרו ותתחיל להתנהל ( בדרך הקשה) או שאל תבכה על החשבון הסופי.

    תודות:
    תודה למטרו שחשפו בפני את המציאות המרה של הצרכן הישראלי ולימדו אותי צרכנות נבונה
    לגולשי פול גז שייעצו כיצד לעבוד עם הרשת
    ולמדינת ישראל על כל השפע שהיא מעניקה לנו.

    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #251
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    אני באמת אוהב את הכתיבה שלך, אבל זה מרגיש כאילו ידעת שתקבל את כל הצינור אבל בכל זאת נפלת למלכודת, ועכשיו אתה מנסה לחפש אשמים.
    תודה על המחמאה, אבל אני לא מחפש אשמים. 2400 ש"ח לטיפול לא נשמע הרבה כשהטיפול עמוק נכון ועושה חסד עם האופנוע אבל...
    בתור לקוח שנכנס למוסך עם חלקים שהבאתי מהבית אחרי שסגרתי עם בעל המוסך שאני מביא חלק מהחלקים מהבית והוא בתגובה אמר שהעבודה תעלה קצת יותר, עד פה הוסכם.
    המחיר שהוא דרש היה מופרז לטעמי, אבל כבר העבודה נעשתה ואחרי שקיבלתי שטיפה על זה שאני פוגע בהכנסה של כל המעורבים כשאני בחוצפתי הגדולה מביא חלקים מבחוץ. ושבגללי לא ישארו פה עסקים בארץ.
    לא חשבתי להתלונן בשום מקום. זו הייתה הטעות שלי שלא ישבתי איתו על חלק חלק כמה תעלה לי העבודה והתוספת של זה שהוא לא מרוויח על החלקים.
    אמרתי שהייתי מוכן לשלם את הסכום אם הייתי יודע שיש לו ערך מוסף או משמעות אמתית.

    כשאני צובע רכב אני מעדיף לשלם יותר למומחה, ולא ליפול על עבודה זולה. וההבדל במחיר ברור.

    אבל כשמחייבים אותך על אותו החלק סכום הזוי ללא כל קשר למציאות זה הופך להיות גזל, ולא טיפול
    מומחה או תשלום על חלק מיוחד ויקר. מי מחליט מה מחיר החלק? מי מפקח על כך שלא תשלם סכום
    מונפץ על חלק זניח?

    על זה אני כועס.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #252
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    לפני חודש עשיתי טיפול 12000 ל NC750 2017 במוסך המרכזי. 550 ש"ח כולל מעמ...

  13. #253
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    היה לך ספק מה יעשו בטיפול הזה?
    לא ראית בספר רכב מה מחליפים בטיפול 12000?

  14. #254
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בוקר טוב שושניהו.

    אני צועק מטרו חרא כבר הרבה זמן.כן הם מנצלים אותנו שלכאורה אנו קהל שבוי וכל עוד יש מי שישלם אז הם ימשיכו לעשוק.
    כידוע לך אני בחרתי קוואסאקי ועוד הדגם שכנראה הכי מסובך להחזקה.

    LokiMonsteR
    התובנה הזאת על מטרו מקדמת אותי מידי יום להבנה שאני (אולי ) הולך להפרד ממטרו ולחזור חזרה ל BMW כרגע אני לא עושה שום צעד בוחן אותו כלכלית מתקשה להחליט רק מסיבה כלכלית, ערכית מטרו הפסידו אותי כלקוח .
    את סטירת הלחי קיבלתי ממטרו בכמה מקרים אולם בשני מקרים עיקריים הבנתי עד כמה הם יקרים :
    1. הפוב (מפתח אלחוטי) של ה GTR עולה במטרו למעלה מפי 3 ממחירו בחו"ל (אביזר בגודל קופסת סיגריות).
    2. ה ABS ב GTR - מטרו סביבות 14 אלש"ח , פרטזילה 1050$ -1100 לערך , תוסיף שילוח\ תוסיף 40% מיסים ועדיין המחיר של מטרו בשמיים.

    כן, יבואן צריך להרוויח, אבל המחירון במטרו לא מתאים לי ... לכן, חופש ההחלטה מצוי בידי ...
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  15. #255
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי guy44 צפיה בהודעה
    לפני חודש עשיתי טיפול 12000 ל NC750 2017 במוסך המרכזי. 550 ש"ח כולל מעמ...
    ה-NC אופנוע מצוין, אבל הוא אינו הורסיס ואינו מתאים לי אני לא מחפש אופנוע שיהיה לי "זול להחזקה", אבל אני לא מחפש שירמו אותי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    היה לך ספק מה יעשו בטיפול הזה?
    לא ראית בספר רכב מה מחליפים בטיפול 12000?
    לא היה לי ספק מה יעשה, יתרה מזאת גם אם היו גובים 350 ש"ח לשעת טיפול לא היית כועס, הלכתי ל-"מומחה" בידיעה
    ואני מוככן לשלם יותר עבור המומחיות שלו. אבל לחייב לקוח שאתה רוצה לשמר על או ריינג ,פשוט או פלאג שאפשר לקנות
    בכל מקום בעולם בשישית מהמחיר, במחירים כאלה זה להתייחס ללקוח שלך כאל ארנק מהלך. הבצע מעוור שם את העיניים
    של מישהו!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 22:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 12:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO