12630 ק"מ

זה מה שנרשם על טופס הטסט הראשון של הורסיס, וזה גם הזמן לסיכום של כמעט שנה ביחד (הקדמתי בכשלושה שבועות)
ה-11/9 הוא יום ההולדת הרשמי שלו בארץ.

כשזה זה כולם יודעים שזה זה, כל המעורבים מרגשים בטוחים, הכל זורם בטבעיות, אין מהמורות, פרצי זעם הכל מצביע על זה שכל
חלק משובץ בדיוק במקום בו הוא צריך להיות. שלמות.

האופנוע הזה מתאים לי כמו כפפה ליד, תפור עלי כאילו חייט מומחה ישב לילות כימים ועיצב אותו בשבילי, זה מתחיל מגובה
המושב שמתאים בול לישבן שלי ומאפשר הורדת רגל בטוחה לרצפה ללא צורך למתוח שריר כזה או אחר. ממשיך בנעם הליכות
ׁ(רכיבות אם תרצו) חלק, חזק, נחוש, זורם, העברת הילוכים קלה קליק והוא במקום, כוח זמין בכל רגע נתון, משקף מפזר רוח
בדיוק בגובה הנכון, והתחושה של כלי חדש....וואוו.

הוא נוח, יש לו נוכחות, צליל נעים, קליל בעיר, נעים בכפר, חזק בעליות, ואוחז בסיבוביים. הוא לימד אותי לרכוב נכון, חזק ומהר מאי פעם.

כל סנטימטר מהקילומטרז' אני עשיתי, כל בדל גומי שחסר בצמיג באשמתי, ורק תחנות הדלק ידעו לספר כמה דלק שרפנו יחד.

אפס תקלות, אפס ירידה לתחושה של "אופנוע משומש" כל רכיבה כאילו הראשונה.

הספקנו לעשות 3 טיפולים:

1. טיפול 1000- החלפת שמן ומסנן.
2. טיפול 6000 - החלפת שמן ומסנן (יזום שלי)
3. טיפול 12000 - החלפת שמן מסנן פלאגים.

מה אני פחות אוהב. כפתור האיתות מרגיש לי לא שייך לאופנוע הרבה מתחת לרמה הכללית לסבר את האוזן ל-MT
שרכבתי בחו"ל היה מנגנון טוב בהרבה.

תחושת הבלמים ספוגית מהיום הראשון וחסר לי קצת תחושה שהידית עולה חזרה, סיכמתי כבר עם המכונאי שלי לנסות
משהו שאמור לשפר.

הבלם האחורי חלש קצת לטעמי, כבר נרכשו רפידות כביש מיצרן עילית.ו...זהו.

משימה לא פשוטה לרצות אותי בדברים שאני אוהב ומעריך.

הספקנו לרכוב עליו המון, למגוון טיולים, ואפילו ירידה קטנה לשבילים, בכל מזג אוויר ותנאי אור אין לי שום תלונה משמעותית.

הכיסוי החדש שקניתי מברוש ביום בו הגיע האופנוע אלי, לא שרד שנה ברוח הירושלמית והוא מלא חורים וקרעים יש חדש.

הבעיה היחידה שיש לי איתו שמאד קשה לי לחשוב על האופנוע הבא בגלל הרף הגבוה שהוא הציב.

מומלץ בחום.


ׁ