12936 ק"מ
05:00 הכביש מזמזם מתחת לגלגל הקדמי, טסט עברנו חידוש ביטוח בסוף השנה האזרחית, מיכל שמן השרשרת מקשקש
בארגז האחורי, אשמן את השרשרת כששתי הפרימדונות יאחרו כרגיל ואז בעצם סיימתי את החובות לאופנוע לזמן הקרוב.
מנסה להעביר בראש את הכבישים המיוחדים שטרם רכבתי עליהם עדיין, המדינה הולכת ונגמרת ומתחיל להיות משעמם לחזור
על אותם כבישים, היום בתכנון כביש 60 של השטחים חברון חלחול עד לבאר שבע נוף כפרי עם הארומה המיוחדת לו.
רכיבה בבוקר עם זריחת השמש פשוט חוויה נהדרת במיוחד בחודשי הקיץ החמים.
ממש עם סיום שימון השרשרת מפתיע א' ומגיע בזמן (אבל בלי דלק) קצת אחריו גם י' על המפלצת 1400 שלו, מבליע פיהוק.
רוכב סולו היום הג'ינג'ית נשלחה למשימות משפחתיות הכרחיות אחרות.
יוצאים לחפש תחנת דלק, משימה לא פשוטה בשבת בבוקר בשטחים, מצאנו אחת עם כיתוב בערבית. "תיסבאח עלא חייר יא זאלמה"
אחרי קצת בעיות עם כרטיס האשראי, כי בכפרים מעדיפים מזומן וקצת מאותגרים טכנולוגית ועוד כ-6 ליטר דלק במיכל הגרמני, עד
לתחנה מוכרת עם דלק "יותר טוב"...
השמש מלטפת בכתום את צד שמאל, אנחנו רוכבים דרומה עם השלטים לבאר שבע, עוד נוף הררי כפרי שמעט ישראלים זוכים לבקר
בו כי התחושה מתחלקת לשלנו ושלהם.
מעדיף לרכוב אחרון, מתקרב ומתרחק מהרוכב לפני לפי החשק, משחק שוב בפעם המאה "איך אני לא מפעיל אור ברקס" (זה תיכף
יעניש אותי חזק) ע"י בחירת קו נבון מהירות מתאימה וזווית הטיה מושלמת. פותח פער במתכוון ונותן לסוסים לדהור קדימה להדביק
את זה שברח לי מקדימה.
זה לא לוקח הרבה להבין שקצת טעיתי, מגיע לסיבוב מהר, מהר מדי הגוש בבטן מתכדרר הגרון מתייבש לחיצה חזקה על הבלם,
הגלגל האחורי מגיב מיד וה-ABS נכנס לפעולה, לא מספיק, גם הקדמי נכנס לחגיגה ברקע אני רואה שהמערכת שאמורה להציל אותי
מעצמי מודיעה לי בלוח, שהיא פה וצריך להירגע, עוזב קדמי, מטה שמאל חזק, עם הסיבוב יורד יותר נמוך מכרגיל עוזב אחורי ונגד כל
האינסטינקט נותן גז ליציאה מהסיבוב.....אוווופפפף זה עבד, יחי הגמדים הקטנים.
מרגיע את עצמי בצמד סיבובי אס במהירות רגילה, כל המערכות חוזרות לנורמל, משחרר אוויר, תזכורת. בפעם הבאה רצוי גם להוריד
הילוך.
השמש כבר מאלצת אותי להוציא את משקפים, עוצרים בקפה. מסתבר שלא רק עלי עברה רכיבה קשה.
![]()


ציטוט ההודעה בתגובה