התאמנתי די הרבה ברכיבה בלי בלמים תקופה. עכשיו אני מתאמן על בלימת המשך (?) כדי שיהיה כלי בארסנל בדיוק למצב שתיארת. במוד מירוצים משתמשים בטכניקה בפניות רחבות או בסדרת פניות כשאין מקום להאיץ חזק (ואז יש טעם "להרוויח" את הזמן שנחסך בפניה מאוחרת על חשבון ההאצה). התחלתי זהיר והפתיע אותי לטובה שהאופנוע לא "מזדקף" מהבלימה בהטיה ונשאר בקו המתוכנן. הקשר התמידי עם הבלם בפניה נראה לי סוג של התקדמות ביחסים עם המכונה.


ציטוט ההודעה בתגובה