אתה לא נוסע. צא לטייל קצת
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הוא בעיקר מטייל לפחות עד הפנסייה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
33980 ק"מ
כמעט 1000 ק"מ ב-21 יום, תענוג עולמי לשלב גם עבודה מנהלה וגם רכיבה, התחושות נהדרות מהצמיגים, לאחרונה הבנתי שאולי אני
צריך לשחרר קצת את הקפיץ האחורי, ניסיתי להיזכר מתי שיניתי אותו לאחרונה ואז הבנתי שאולי בטעות פעמיים הקשתי אותו על מנת לרכוב
בשתיים ושכחתי להחזיר, בפועל רכיבה בשתיים עם משקל גיהצה נהדר את הכביש בעוד רכיבת בדד הייתה נוקשה מהממוצע, החזרתי אחורה
שתי נקישות והאופנוע חזר לגהץ את הכביש כמו על אוויר...תענוג.
מאז שקיבלתי את האופנוע מדי פעם הייתה לי תחושה שמשהו לא בסדר עם האתת השמאלי, התופעה באה והלכה וכמעט לא הייתה מוגשת שנייה
שתיים של איתות מהיר ואז חזרה למצב הטבעי בהתחלה חשבתי שאני מדמיין אח"כ זה נעלם ולאחרונה חזר, כשהפעמים שזה קרה כבר לא
אפשר לי להתעלם מהתופעה. אמול רכבתי מחוץ לעיר וכמעט בכל פעם תחושה של נורה שרופה תיקתוק מהיר ואז מסתדר. מגע דפוק באתת שמאל
אחורי. בבוקר קפצתי למוסך רמזור הפתעתי אותם ממש בפתיחה, שנייה וחצי לקח לחשמלאי לאתר את התקלה ופחות מזה על מנת לסדר אותה,
ההבחנה שלו הייתה מישהו הידק את הנורה ואז שחרר הקפיץ מאחור נדחס שחרור מהיר עם קצה המברג סגירה של הברגים ניסוי כפול לבדיקה
ו...סע לשלום, תשלום? מה פתאום סע חביבי סע....כבוד לצוות על המקצועיות, המהירות והפתרון המהיר. פשוט כייף!
סך הכל תקלות מהקניה:
מצבר שסיים חייו והוחלף.
טיפולים שוטפים.
סט שלישי של צמיגים: מקוריים בריג'סטון אחרי 18000 פירלי אנג'ל אחרי עוד 14000 וכרגע פירילי GT אנג'ל 2
18000 תוסף ניקוי לדלק מוטול
האופנוע חי ומרגיש נהדר וחדש.
צריך שטיפה.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 30-06-2020 בשעה 14:31.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מכיר אחד צביקה עושה 1000 קילומטר ב16 שעות
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שושני, פרט יותר לגבי עלות טיפולים בבקשה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
האמת א' מחזיק רשימה הרבה יותר מעודכנת משלי, אני צריך לפשפש בקבלות והוא גם מצליח להוזיל יותר ממני בחלק מהפעמים את הטיפולים:
מצבר-440
צמיגים פירלי אנג'ל GT עלו 2236 - יקר מדי לדעתי. (18000 ק"מ עשו המקוריים)
טיפול 6000 -יוני אופנועים החלפת שמן מסנן יזום לא מחויב יצרן - 520-ש"ח
טיפול במטרו מחפש את הקבלה עלה יקר מאוד-טעות
טיפול 18000 החלפת שמנים מסנן אוויר מסנן שמן ריפדות בלם אחורי. מסנן אוויר הובא מחו"ל-1100 ש"ח
טיפול 24000 החלפת שמנים יזומה ונוזל בלם 790 ש"ח
טיפול 30000 מסנן שמן פלאגים מסנן אוויר מסנן דלק שמחייב פירוק משאבה החלפת רפידות בלם -850 ש"ח החלקים מחו"ל.
צמיגים פירלי אנג'ל GT2 עלו 1700 ש"ח + הרכבה והחלפת מחרשה שנקרעה בגלל חוט ברזל 400 ש"ח (מוסך רמזור).
* מביא חלקים מחו"ל פלאגים מסנן אוויר מקורי מסנן שמן עלו 100 יורו) במזוודה
המשלוח השני עבר ביחד עם א' אני מקווה שהוא זוכר עליות.
האופנוע מקבל טיפולים יזומים של שמן ופילטר שמן כל 6000 הייצרן מדבר על 12000, הצמדתי החלפה של פלאגים ופילטר אוויר
לטיפול אחד על מנת שלא לפרק מיכל דלק כל טיפול, אלה פעם בשתיים. מקל גם על החלפת משאבת דלק.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תוסיף עוד 50 ש"ח כרגע החלפת נורה קדמית, בגלל שאני דפוק, שמעתי סיפורי זוועה על ההחלפה בדגם עם הצורה הקודמת אז
וויתרתי מראש על להחליף לבד, מסתבר שזה פשוט מאד בדגם שלי, שיהיה לטובת תמיכה בעסקים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם מזמינים חלקים מפרטזילה המחיר לחלק מקורי הוא בין שליש לרבע מהמחיר בארץ.
פילטר אויר מקורי בערך 100 במקום 310
פילטר שמן מקורי 35 במקום 110
פלגים ארודיום ngk לפי המקט שרשום בספר מכונאים של קוואסאקי - 150 במקום 600
פילטר דלק 250 (כולל גומיה ב-60 שלא מוחלפת בארץ וגם באמת היה מיותר להחליף) במקום 780 (ללא הגומיה)
ברקסים 300 לסט קדמי (כפול) מקורי
ו-120 לאחורי של EBC. לא יודע מה המחיר בארץ
נוזל בלמים של ברמבו כ- 30 שח (בארץ)
שמן מנוע ליקווי מולי חצי סינטטי 10/40 - 130 שח ל-4 ליטר (אני מחליף כל 6 במקום 12)
העבודה בוצעה במוסך מורשה מטרו במחיר הוגן לפי זמןעבודה בפועל ולא לפי השעתון של מטרו.
שרשרת הוחלפה ב-25,000 קמ כולל גלגל"ש - 1300 שח כולל עבודה (מחוזקת של פירמה מובילה).
את כל מה שרשום למעלה צריך להחליף כל 24, למעט הברקסים שנגמרים ב-18. בנוסף כל 6 אני עושה טיפול קטן שכולל פילטר שמן, שמן ובדיקה כללית של הכלי. וכל 8 צריך להחליף צמיג אחורי (הקדמי מחזיק קצת יותר).
IMG-20200703-WA0017.jpgIMG-20200703-WA0024.jpgIMG-20200703-WA0020.jpgIMG-20200703-WA0016.jpgIMG-20200703-WA0021.jpgIMG-20200703-WA0023.jpgIMG-20200703-WA0022.jpgIMG-20200703-WA0018.jpg
נערך לאחרונה על ידי AsafA; 03-07-2020 בשעה 12:37.
הוחלף גם נוזל קירור (כ-80 שח) ובוצעה סריקת מחשב.
34089 ק"מ
שש דקות (6)... מה אתם יכולים לעשות בשש דקות? נתחיל בזה שמדובר בעוד שש דקות בבוקר, קמת בזמן הדלקתם את הקומקום ונגשתם
לצחצח שינים ולהתרעננות בוקר, שתיתם קפה הוצאתם את הכלבים, חזרתם שוב לשירותים התארגנתם על הציוד התלבשתם יצאתם הגעתם בדיוק
בזמן למצוא שם...אף אחד, עוצרים מצלמים בתסכול את האופנוע, מקשקשים עם רוכבי האופנים, אופנוע אחד שואל עם הכל בסדר, ואז באיחור
קבוע צמד הכוסיות א' וי' מגיעים כאילו הכל הסדר....עכשיו תחשבו אם הפלישה לנורמנדי הייתה מתעכבת בשש דקות, או החיבור לתחנת החלל היה
באיחור כזה כאלו באנו לבלות...אבל ככה זה שאתה מטייל אם כאלה שהיו ג'ובניקים בצבא...
מזג אוויר בבוקר מושלם בי-ם קרירות נהדרת ואופנוע שעובד מושלם, כבישים ריקים וגל ירוק, מוזיקה באוזן אי אפשר לבקש יותר אולי רק שיגיעו בזמן.
כביש צובה רמת רזיאל בית שמש משחק טבעי מתחת לגלגלים, המהירות גדלה והשימוש בבלם מצטמצם ככה הכי טוב ואין רכבים על הכביש רק רוכבי
אופנים, הצמיגים החדשים עושים עבודה נהדרת בקצוות הצמיג תחושה של שמירה מצוינת על הקו תגובות כידון זריזות ואני נהנה מכל רגע. יותר מאוחר
א' יגיד שהוא לא אוהב כבישים מפותלים עיוורים. י' מחפש כוח. דבר נוסף ששמתי לב מאז הרכבתי את הצמיגים שאני נהנה יותר לפתוח עד מחוזות
המנתק בלי להוריד גז, זה נחמד לשלוף את כל הסוסים מהאורווה ולנקות פיח מהשסתומים ויש כבישים שנועדו במיוחד לזה. מספיק להגיע הביתה בשעה
מוקדמת יחסית יש עכשיו את כל היום, לעשות כל מה שרוצים אבל עדיין אי שם חסרות לי שש דקות!
רכיבת שבת אבל התחושה שמשהו חסר:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
את החלקים מפרטזילה הבאת איתך במזוודה ? כי נראה לי שאם מזמינים ונשלח לארץ, הכדאיות יורדת משמעותית.