ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
גם אני חששתי שה NC יהיה חלש אבל עלינו ירדנו עקפנו ומאוד נהנינו ולא היתה שום בעיה באגף הכוח- לא במומנט ולא במהירות. הקרוואנים סובלים בעליה ובגובה (יחסית) יותר מאופנוע ובכל מקרה רוב התנועה זוחלת במהירות חוקית. זה חתיכת קטע מוזר אבל זו האמת. בשביל מה צריך GS או אדונצ'ר יותר חזק כשאתה מקסימום על 100 ורוב הזמן על 80 קמ"ש? ראינו מאות זוגות רכובים ואף אחד לא זלזל בחוק- גם לא במקומות המרוחקים. מאוטוסטרדות שושני ורבים אחרים כולל אנוכי בכל מקרה מעדיפים להימנע.
בטיול סולו כשהקוף משוחרר אני רואה טעם להוסיף כוח אבל בזוג?
זה שכמעט לא רואים זוגות שמטיילים עם NC לא מעידה שהחוכמה או ההגיון נמצאים אצל הרוב. יש לשושני חבר עם NC. בעליה של מצוקי דרגות אפשר לבדוק אם יש בעיית כוח לזוג וציוד.
נכון להיום מסלול הרכיבה יהיה קרוב ל- 10K ק"מ בתכנון הראשוני על זמן של חודשיים. הוסף על כך משתנים יומיים כי בניגוד לעבר, לא יהיה תכנון מלא
אלה רכיבה "לארצות" בכבישים משניים וכיסוי שטח, היינו אם מצאנו מקום שנרצה להישאר בו יותר מיום אחד, או לצאת ממנו לטיול כוכב, אז נישאר
ולא נרכוב מבית מלון לבית מלון דבר שנוח בטיול קצר אבל מבחינת הספונטניות פחות טוב. לכן המשמעות לאופנוע דוגמת ה-1250 היא מכרעת, נסה לחשוב
ג'יפ מזווד היטב לתכלית מול רכב סטיישן, שניהם יעשו את העבודה אבל בדרך אחרת הבימר מפסיק לנשום במקום בו הורסיס פורח, אבל היות ואתה רוכב
בעיקר במהירויות החוקיות, במקומות בהם הזריזות והיכולות התכניות של הורסיס פחות באות לידי ביטוי, אבל לכוח המומנט והמקום לציוד מקבל משמעות רבה,
הוסף על כך ציוד לחודשיים שיכלול גם אולי אוהל וציוד קמפינג. הבימר יתאים יותר. הסיפור באמת הוא אם תהיה יציאה מינכן עם אופנוע חדש או שילוח אופנוע
לאיטליה ומשם ההתחלה והסיום. בינתיים יש לי עוד זמן לחשוב לחשב ולנסות להבין.