ה-GS ואני הם סיפור אהבה בהמשכים עוד משנות השמונים של האלף הקודמת, תמיד הצית את דמיוני הסיפור הזה של אופנוע
אמין כמו חיפושית, יעיל כמו הגרמנים, פשוט לאחזקה, וכזה שמסוגל גם וגם, גם טיולי כביש עם משקל וגם שטח בבסיסי +
האגדות החיות שחצו איתו את הפריז דאקר של אז, הפכו את האופנועים האלה לנכסי צאן ברזל, וצלמי החדשות האמיצים של פעם
היו מגעים לכל זירות האירועים על גביהם, קבוצת הגברים שבגברים שנעה עם הפילונים המעופפים האלה רק תרמה להעצמת החלום.
עם השנים השם נישאר האופנועים גדלו העמיסו טכנולוגיה ומשקל והתרחקו מרחק של שנות דור מהרוכב הסביר, הם הפכו שלכלי
של המעמד הגבוה והפכו מכלי הרפתקה להרפתקה של כלי. לצערי בחדרי חדרים ניתן לשמוע לא פעם סיפורי זוועות על רמת האמינות
ומחירי הטיפולים והחיים איתם ביום יום הפכו קשים יותר ויותר בגלל הגודל והמשקל הגבוה יחסית.
בפן האישי אני עומד לעבור מהפך בחיים הפרטיים שלי, בפעם הראשונה אהיה אדון לעצמי ולזמנים שלי, שינוי של מקום מגורים גם הוא
על הפרק כך שבעצם כרגע עד לסוף השנה לפחות אין לי שמץ של מושג איך יראו החיים החדשים שלי. זמן מרחב ואפילו תכוניות עתידיות
מסומנות נכון להיום רק בקווים כללים.
לא הייתי רוצה להתנסות בבימר חדש (מבחנתי רק מנועי ה-1250) ולגלות אחרי כמה חודשים והרבה פחות מזומנים שזה בעצם לא הכלי
בשבילי, אבל עסקה נחמדה של כלי עם פחות מ-6000 ק"מ במחיר מתחת למחירון כאילו נקנה במינכן והובא ע"י לארץ עדיין עלול לפתות.
חבר קנה אופנוע יד 2 2017 מבחור מבוגר במחיר מצחיק ומבסוט עד השמיים אבל הוא רוכב אחרת לגמרי מהצרכים שלי אז המדד שונה
אבל הכל אפשרי.
והשיקול האחרון הזה טיול השחרור שלי שמתמקם ב- 2022 באירופה עדיף הבימר על פני כל האחרים בהפרש גדול והאפשריות הן:
1. קניה במינכן טיול של חודשים שם והחזרה איתו לארץ, אחרי החזר מע"מ ותשלום מיסים יחסך סכום לא מבוטל.
2. קניה של בימר בארץ במחיר "מציאה" ויציאה איתו בתקווה שהמחיר הנמוך כאן יכסה על ההעברות לשם וחזרה.
מרגע שהאופנוע בארץ (פרט לכך שאני לא יודע מה יהיה אופן החיים שלי אז) הוא סוג של אובר קיל בשבילי והורסיס החדש יהיה
עבורי טוב ומתאים הרבה יותר.
מה שפותח עבורי כמה אפשריות:
1. להישאר עם האופנוע הנוכחי שלי ולצאת איתו לחו"ל היתרונות רבים:
א-נפילת הערך כבר קרתה אז למכור את הכלי בחזרה מחו"ל יד 00 עם כ-80000 ק"מ ולקנות חדש.
ב-במקרה של נזק בחו"ל בהובלה או בכל מקרה אחר ההפסד יהיה נמוך יותר ופחות כואב.
ג- אופנוע מוכר וידידותי לי ולג'ינג'ית.
חסרונות:
א-ככל שיש יותר ק"מ על האופנוע הסיכוי לתקלה בטיול גדל.
ב-בזמן שבין הנסיעה לחו"ל יצברו עוד ק"מ על האופנוע ואולי תקלות.
ג-מכירת האופנוע אחרי הטיול עם הרבה ק"מ כשהמשמעות קפיצה יותר גדולה במחיר רכישת החדש.
2. קניית ורסיס חדש במהלך 2022 צבירת הק"מ הראשונים פה בארץ ושילוח לחו"ל.
א-אופנוע חדש פחות תקלות.
ב-מכירת האופנוע הנוכחי עם פחות ק"מ על האופנוע.
חסרונות:
א-כואב יותר במקרה של נזקים בהובלה
בקיצור בגלל כל המורכבות הזה החלטתי שזה זמן פחות טוב לקבלת החלטות כאלה ושווה להמתין לפות שה ולאות לאן דברים מתפתחים.
![]()



ציטוט ההודעה בתגובה