ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
ל GS יש אם אני לא טועה 136 כ"ס זה יותר ממה שישי לורסיס. במאוץ מול הורסיס הבימר לקח בהתחלה ורק ממש לקראת הסיום השווה.
בתרגום לרכיבת תיור ארוכה הבימר זוכה. ולהערכתי במהירות של 200 קמ"ש וצפונה מרגיש יותר בבית.
וכן אני בטוח שיש מישהו שיושב בלילה וחושב איך מוסיפים לורסיס עוד כ"ס לא צריך הרבה אבל זה משהו שמתבקש מול התחרות.
לא הבנתי..למה לעשות בדיקת פתיחות בין שני כלי אדוונצ'ר-תיור? ולמי מבין כל ה 99.98% מהרוכשים הפוטנציאלים זה משנה? (אלא אם כן אתה מהפרומיל אלו שכן משנה להם, אז אני חוזר בי). בוא אגל לך סוד - ברוב הגדול של המקרים כשאני עומד ברמזור עם עוד דו"ג מעל ה 400~500 סמ"ק, אני כמעט תמיד מאיץ פחות טוב ממנו !!!, ולא רק מבחירה כי אני ממש לא יודע (ולא מעוניין במת ללמוד) איך להאיץ כמו חנזיר גז, עם כל בקרת האחיזה 170 כ"ס וה 13+ קג"מים שיש ל 1293 סמ"קים המסכנים של ה K.
200 קמ"ש וצפונה? ... למה? ... אולי אם זה היה מולטי או איזה סופר אדוונצ'ר 1290 לשחרר פעם ב.. את הקופיקו, אולי. מי שמחפש להרגיש בבית מעל 200 עם אדוונצ'ר, לאידע
ותמיד יהיה מישהו שחושב להוסיף, לכל דבר ובכל תחום ד"א