יש הבדל בין רכיבה מהנה ונכונה לבין רכיבה בחוסר אחריות, לדעת לנצל את יתרונות הכלי שלך בצורה מיטבית זה ההפך ממסוכן, ההמלצה שלא להגיע
בהילוך גבוה היא בטיחותית, כי ככל שההילוך גבוה יש סיכוי שתהיה מהיר מדי, רפוי מדי ותאלץ לבלום, מה שיפגום בלקיחת הסיבוב, הכביש מפתה
לעשות את זה הפיזיקה פחות, רדיוס הסיבוב שלך בהילוך גבוה ייקח אותך החוצה, מנוע בהילוך הנכון ישאיר אותך בקו. סיבובים אלה לא נלקחים במהירות
אלה בטכניקת רכיבה ובגלל זה אמרתי שמדובר בסיבוב אמיתי ולא סיבוב מהונדס למינימום מאמץ מהנוהג. זה ההפך מעידוד לרכיבת כאסח זה י רכיבה
נכונה לכביש הספציפי הזה.