51890 ק"מ
אז היה לי בוקר פנוי, חצי מיכל דלק וחשק לרכוב, יצאתי לסידורים הכרחיים שנגמרו מהר ממה שציפיתי והחלטתי לרכוב קצת לתוך ההר.
בבר בהר לא נצפו סימני אופנועים, עד שחצי דקה אחרי נכנס ניקן (אוטו חסר גלגל) ועליו רוכב נחמד בשם רביב, התחלנו לקשקש ליד האופנוע,
רביב אמר שפסל את הורסיס בגלל הגובה והמשקל כשנתתי לו למדוד את האופנוע הופתע לחלוטין ומסתבר שהוא נמוך מהניקן שלו.
כמובן שהיו בדיחות (שלי) על שלוש גלגלים גיל וכיסאות גלגלים...
ולחבורה הצטרך קשיש על 1150 של BMW, בחור בן 70 טייס ח"א לשעבר שמחזיק 5 אופנוענים 2 מתוכם בחו"ל ורוכב המון.
בחרנו לנו שולחן בצל וישבנו לבוקר של שיחות של אופנוענים על אופנועים, חוויה. לשיחה הצטרף בחור נוסף שהגיע על BMW 1200 מלוקק
והפלא ופלא גם לו אופנוע שקנה ונמצא בגרמניה. מסתבר שיש דבר כזה שמי שמטייל שם הרבה פשוט קונה שם אופנוע מחזיק אותו
או אצל חבר או בתשלום סמלי של יורו ביום בחברה של איש אחד (איטליה) שדואג גם להשמיש לך את האופנוע לפני בואך. (לקחתי את הפרטים).
בדרך חזרה הארוכה הורסיס מרגיש לי מתקשר מהרגיל מאז חזרתי לתוכנית התערבות מינימלית נראה לי שהחיבור ביננו טוב יותר ואז זה קרה...
בירידה מבר בהר לכיוון צומת עין כרם קצת אחרי הכניסה למתקן הביוב שני רכבים בנתיב שלי על מנת שלא להשתמש בבלמים הורדתי הילוך,
וחיכיתי לקו המפוספס שהתקרב אלי בצעדי ענק, בתת המודע שלי הערכתי שאני בהילוך רבעי מבלי להסתכל בשעון, וכשהיה אפשר יצאתי לעקיפה
בעקלתון הרכב הראשון נעקף בקלות אולם זה שאחריו בחר להאיץ יחד איתי, לא היית לי בעיה לעקוף אותו בקו שבחרתי ולחן משכתי במצערת
כמעט עד הסוף, האופנוע האיץ בשניות אולם מנתק ההצתה הארור נכנס מוקדם ממה שציפיתי לניתוק, מסתבר שהייתי בהילוך שלישי...
האחורי שלי שלפתע איבד כוח בסיבוב ניסה לצאת מהקו הפנימי בעוד אני לא מרפה מהגז ואז חזר וקיבל אחיזה תיקון קל בכידון וההחלקה הדרמטית
והנשלטת מחזירה אותי למשחק, למזלי האספלט היה טוב והיה לי המון מקום לתיקון בגלל העקיפה הבטוחה. בדיעבד רק לאחר כל האירוע הבנתי
מה קרה והאימונים שלי והאינסטינקטים הם שנכנסו לפעולה אוטומטית.
התחושות מהאופנוע היו נהדרות השילדה הרגישה מוצקה וההחלקה נשלטת לאורך כל הזמן, תיקון הכידון היה קל וזריז והאופנוע הגיב מצוין לשמחתי.
בקיצור עוד חוויה נהדרת לבוקר נהדר.
דברים שרואים לפעמים בבר-בהר:
![]()



ציטוט ההודעה בתגובה