זה לא מה שאני ראיתי.
הקטנוע עוקף את הרכב מימין, ואז מנסה להשתלב לפניו בנתיב השמאלי יותר (כנראה במטרה לעבור עוד נתיבים שמאלה).
כשהוא מבצע את זה, הוא לא דואג לפור של מרחק ומהירות על הרכב הנעקף (שנמצא בהאצה לאחר שעבר לנתיב פנוי). זה נקרא "לחתוך".
כמובן שערנות של נהג הרכב הייתה יכולה למנוע את התאונה, אבל ערנות של נהגים אחרים זה הדבר האחרון שרוכב יכול להסתמך עליו.
דעתי - כדי למנוע את המצב, היו לרוכב 2 אופציות:
1. לבצע את מעבר הנתיב בהאצה חזקה משמעותית, כדי לאפשר פור מהירות ומרחק על הרכב.
אם כוונתו של הרוכב הייתה לעבור אח"כ לנתיבים השמאליים היותר פקוקים, זה היה חושף אותו שוב לסכנת פגיעה מהרכב בזמן הבלימה וההשתלבות.
2. לוותר על העקיפה, ולהיכנס אחרי הרכב.



ציטוט ההודעה בתגובה