תעשה נסיעת מבחן גם על רויאל אנפילד.
עד היום היו לי בעיקר קטנועים 125 להתניידות בתוך העיר, אני כיום מחפש קאסטום a1
יוסאנג gv250
דיאלים daydtar250
קיוואי blackster250
הונדה REBEL500
קוואסקי volcan s 650
אלו האופציות שלי כמובן שההונדה והקוואסקי בראש סדר עדיפויות השאלה אם בתור התחלה זה לא יותר מדי? ואם כן מה ה"מועדף" הנחות יותר מבין היוסאנג דיאלים וקיוואי. מבחינת שקט נפשי נקרא לזה.
תודה לעונים![]()
תעשה נסיעת מבחן גם על רויאל אנפילד.
אם כבר קאסטום , תעשה נסיעת מבחן גם על הארלי בסוכנות. יש גם ספורטסטר a1
Sent from ...
אם אתה יכול להרשות לעצמך את שני האחרונים ברשימה אז תמחק את הראשונים. הם לא יותר מידי לאופנוע ראשון ועדיפים פי אלף על האחרים.
אני בעליו הגאה של הונדה רבל 500 כבר חודשיים, אחרי טיפוס מקטנוע דיאלים S3. לא בדקתי את הקסטומים של דיאלים ויוסאנג, אבל ישבתי על הקיוואי ולא אהבתי (מה גם שחיפשתי משהו בנפח יותר גדול).
השנקל שלי בנושא הם:
1. הרבל 500 מושלם כאופנוע למתחילים. נמוך, יציב, קל, די סלחן, שפע כוח בהילוכים נמוכים לגיבוי במקרה של שילוב הילוך לא נכון, ומעודד נסיעה מאוד רגועה
2. מרווח הטיפולים ועלות החלפים של הרבל לעומת הקוואסקי היוו אצלי שיקול מכריע לטובת ההונדה, מה גם שלא היה קוואסאקי מוגבל לרכיבת מבחן
3. קח בחשבון שרבל זה כלי שצריך לקסטם קצת בעוד כמה גרושים (תלוי בתקציב ודמיון). אני הוצאתי 250 ש״ח על ריפוד המושב ו 700 ש״ח על מגן רוח אוניברסלי. הקוואסאקי מגיע עם מערכת Ergo-Fit שאמורה לתת לך יכולת קביעת תנוחת רכיבה יותר טובה / מתאימה למבנה הגוף שלך
4. נסיעות מעל 50-60ק״מ גומרות את הגב והתחת בלי עזרים / קסטומיזציה. לא יודע איך זה בקוואסאקי
5. קח בחשבון שאופנוע בנפח 250 לא ישאיר לך הרבה רזרבות כוח / מהירות בכבישים בין-עירוניים ומהירים. אופנוע בנפח 500-650 לא מחייב אותך לנסוע מהר אבל כן נותן לך את השקט הנפשי שכשצריך קצת כוח / מהירות הם זמינים. במילים אחרות, זה לא ש 500 סמ״ק זה ״יותר מדי״ אלא ש 250 סמ״ק זה ״פחות מדי״, גם לרוכב מתחיל, כמובן אם המטרה היא נסיעה משולבת עירוני / בין עירוני / מהיר.
מוזמן לדבר איתי בפרטי אם אתה רוצה עוד מידע / רשמים / המלצות.
רכיבות טובות ומהנות
It's not about the speed. It's about the ride!
zoharrad שקלת הארלי ?
לא ממש. לא בתקציב שלי וקצת פחות עונה על הצרכים שלי כרגע. אני עושה הרבה נסיעות עירוניות וצריך כלי קצת יותר קל וצנום. אגב, למרות שלא רכבתי על הוולקן, המשקל שלו לעומת ההונדה השפיע על ההחלטה שלי לא ללכת עליו. האופנוע הבא יהיה כנראה גוצי, אבל ימים יגידו. לי ול Rebel יש עוד הרבה קילומטרים יחד
It's not about the speed. It's about the ride!
מבין כל מה שרשמת עדיפות לRebel. בנוסף, אמנם לא קסטום אבל כלי רטרו מצוין זה הסקרמבלר Sixty2 או רגיל (מוגבל A1) של דוקאטי, או מוטוגוצי V7.
מצטרף להמלצה לקנות אופנוע בנפח \ כ"ס מירבי שהרשיון מאפשר. במידה ואתה רוכב בבינעירוני זה חשוב ביותר.
טיפ נוסף ... אני ועוד אחד מהכותבים כאן התלהבנו מקאסטום. שנינו רכשנו קאסטומים כמעט במקביל, הוא מכר את שלו, ואני עדיין לא .
הקסטום נוח להפליא בחנייה. ... הקאסטום מתהדר (בד"כ) בכסאות רחבים , כידון רחב ותנוחת רכיבה חבלז"ת ... רק שכשאתה מתחיל את הרכיבה ועובר איזה 30-40 ק"מ אתה לפתע מבין שיש איבר בגוף שקורים לו עכוז, והוא מתחיל לכאוב מהר מאוד... רוצה לרכוב בכביש הררי? אין בעייה, רק קח בחשבון שמרווח ההטייה מוגבל והרכיבה איטית (יחסית).
מציע לך בחום לרכוב על קאסטום טרם הרכישה ולא לחזור על הטעות שלי ושל חברי הטוב ...
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
לא טעית XV 950 יפיפה אמין ולהבדיל מהארלי היה יכול להיות קישוט נהדר לסלון (הוא לא נוזל שמן).
האמת שהXV 1900 וה XV950 מאוד שונים באופי ה950 ממדים יותר קטנים ויש לו אופי שובב ( היה אפשר להנות איתו בכבישים מפותלים כל עוד הם ללא מהמורות).
אבל כאמור הדמיון הוא חום מנוע שמגיע ישר למפשעה נוחות שמוגבלת לקילומטרים ספורים כמובן מוגבל ביחס לאופנועים אחרים בכבישים טכניים (ה950 קצת פחות אבל זה עלה לי במחיר הרגליות) וכאמור קצב רכיבה של 110 קמ"ש בערך מעבר לזה הופך למאבק לא נעים.
אם יהיה לי תקציב לא מוגבל בהחלט אני יחזיק לי איזה צ'ופר עם מנוע גדול ככלי שני לרכיבה לבתי קפה הסמוכים לבית אבל ככלי יום יומי לטווחים ארוכים ממליץ לך לחשוב שוב.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
zoharrad שאלה, אני גם התחלתי לפזול לכוון קסטום בנפח שקצת מעל 700 סמ"ק. היום רוכב על cb500x.
מה הכוונה?: "4. נסיעות מעל 50-60ק״מ גומרות את הגב והתחת בלי עזרים / קסטומיזציה. "????
מושב קשה\לא נוח? ריפוד שונה יפתור את הבעיה או תנוחת הישיבה לא טובה פשוט? (על שלי עושה רכיבות של 300-500 ק"מ בלי בעיה ואני די סובל מכאבים בגב תחתון)
זה נובע משילוב של מושב עם ריפוד בסיסי ותנוחת ישיבה שהיא לא רכונה ולא זקופה אלא באמצע.
מושב אפשר לפתור עם ריפוד / בנייה מחדש / החלפה. יש מושבים חלופיים לקניה, אבל לא ברור עדיין כמה הם איכותיים.
תנוחת ישיבה אפשר לתקן עם כיוון זווית וגובה כידון
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
It's not about the speed. It's about the ride!
זה מעבר לריפוד.
תנוחת ישיבה לא טבעית שמפעילה לחץ על האגן התחתון בשילוב מתלים בסיסים בעלי מהלך קצר שמבטיח שכל בור ישדר לך ישירות לגב התחתון.
תנוחת ישיבה ( בייחוד אם אין משקף רציני שיסיט את הרוח) שמתנגדת לרוח ( החל מפלג גוף עליון ונגמר באימונים לפני לידה בגלל המלחמה ברוח שמנסה לפסק את הרגליים.
מבירורים שערכתי למושב חליפי יש חברות בחו"ל שמייצרות מושבים חליפיים ( לפחות לימאהה הארלי וקאוואסאקי אני מניח שאפשר יהיה לתאם אותם גם לכלים אחרים בקלות יחסית) אבל העסק לא זול.
לחילופין מריו באום פה בארץ הקודש ששמעתי עליו דברים טובים ועובד עם חומרים סופגי אנרגיה (ג'ל או משהו כזה).
אבל ופה האבל הגדול הגב עדיין נושא בעומס הגוף מהווה מפרש ואני שואל את עצמי האם זה שווה את זה אני בחרתי למכור את הXV ולחזור לאופנועי ספורט תיור.
תוכל לקרוא על מסכת העינויים שלי פה (היו גם קצת הנאות אבל כאמור בסוף חזרתי לאופנוע אמיתי)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI