לפני שמי מיכם מתלהב מהאופציה הזו הנפתחת בפני עצמאים, קחו בחשבון שעל פי חוק עליכם גם להצהיר בביטוח החובה שהכלי משמש לעסק ועל הדרך תכינו הרבה הרבה כסף לשלם...
 
			
			לפני שמי מיכם מתלהב מהאופציה הזו הנפתחת בפני עצמאים, קחו בחשבון שעל פי חוק עליכם גם להצהיר בביטוח החובה שהכלי משמש לעסק ועל הדרך תכינו הרבה הרבה כסף לשלם...
 
			
			בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
 
			
			למיטב להבנתי אין סיבה שאופנוע אספנות, יקבל הגדרה אחרת לעניין מיסוי ההוצאה.
כל עוד הוא באמת משמש את בעל העסק או עובדיו דינו זהה לכל אופנוע אחר.
אפילו להיפך, אופנוע אספנות גם אם הוא מסווג L3 ברישיון, הוא מוכר במלואו. (כמו גם כל אופנוע שקיבל רישוי ועלה לכביש עד דצמבר 2007).
הנה, פה (סעיף ד'):
http://www.fridmanwork.com/lawyers650.html
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
 
			
			מעניין, לא הכרתי.
בכל מקרה, לעניין מיסוי מה שקובע זו ההגדרה ברישיון, מס הכנסה מתייחס לדרגת רישוי הכלי, אם אופנוע מסווג L3/L2/L1 הוא הוצאה מוכרת.
לא מכיר שמס הכנסה מחריג כלי אספנות. (התקנות בקישור הן תקנות תעבורה, יותר סביר שמטרתן הייתה למנוע גררים/מוניות/מנופים בני 30).