 
			
			למיטב להבנתי אין סיבה שאופנוע אספנות, יקבל הגדרה אחרת לעניין מיסוי ההוצאה.
כל עוד הוא באמת משמש את בעל העסק או עובדיו דינו זהה לכל אופנוע אחר.
אפילו להיפך, אופנוע אספנות גם אם הוא מסווג L3 ברישיון, הוא מוכר במלואו. (כמו גם כל אופנוע שקיבל רישוי ועלה לכביש עד דצמבר 2007).
הנה, פה (סעיף ד'):
http://www.fridmanwork.com/lawyers650.html
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
 
			
			מעניין, לא הכרתי.
בכל מקרה, לעניין מיסוי מה שקובע זו ההגדרה ברישיון, מס הכנסה מתייחס לדרגת רישוי הכלי, אם אופנוע מסווג L3/L2/L1 הוא הוצאה מוכרת.
לא מכיר שמס הכנסה מחריג כלי אספנות. (התקנות בקישור הן תקנות תעבורה, יותר סביר שמטרתן הייתה למנוע גררים/מוניות/מנופים בני 30).