עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 54 מ 54

אשכול: אופנוע איטלקי

  1. #46
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    פה קבור הכלב.
    כל אחד עם הכוס תה שלו..
    לי, עושה את זה היפנית שלי. אני מתרגש גם שאני רק מסתכל עליה
    מצד שני .. לא הייתי עם אטלקיה אף פעם..

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בבקשה.
    כשיצרן בא לייצר דגם כלשהו - הוא עושה "פרופיל" של הקונה הפוטנציאלי, וממפה את סדרי העדיפויות שלו.
    כשהוא בונה את הדגם בהסתמך על ה"פרופיל" הזה, הוא משקיע יותר במקומות שחשובים לאותו "קונה X", ובשאר המקומות - הוא מטפל אחר כך, תחת מגבלות של זמן ותקציב.

    אני מניח, שהרשימה שלפיה גוצי בונים הולכים נראת בערך כך (עם הבדלים בין דגם לדגם, מן הסתם):
    פרמטרים בעלי חשיבות גבוהה:
    *"גן" המותג. האופנוע צריך להיות מזוהה בקלות כגוצי.
    *צליל, תחושת "ברזל אמיתי".
    *איכות ויזואלית (כיאה לאופנוע "בוטיק") - מנופים, בתי מתגים, חיפויים, לוח שעונים צריכים לייצר תחושת "יוקרה".
    *עיצוב.

    פרמטרים בעלי חשיבות בינונית:
    *התנהגות כביש (במקרה של ה-V7. מניח שבנורג' ובסטלביו זה היה פרמטר עיקרי).
    *נוחות רכיבה (המתלים לא חייבים להציב סטנדרט תעשייתי חדש ביכולות הגיהוץ שלהם).
    *בלמים - צריכים להיות מספקים, אבל זה לא אופנוע ספורט. שוב - בדגמי הטורינג/אדוונצ'ר המצב שונה.
    *קלות תפעול. מי שרוצה הונדה - בכל מקרה יקנה הונדה.

    פרמטרים בעלי חשיבות נמוכה:
    *עלות אחזקה (רק שלא יצא גבוה מדי, "כמו כולם" זה בסדר).
    *צריכת דלק.
    *הספק מנוע.


    אופנועי מוטו-גוצי הם אופנועי נישה, והיצרן מודע לזה היטב. הם לא הולכים להתחרות בהונדה NC750 או ב-CBR500. מי שקונה גוצי, קונה אותו עם העיניים, האוזניים והלב - ולא לפי חישוב רציונלי של עלויות אחזקה וירידת ערך. לכן, פרמטרים של "יעילות" (עלויות אחזקה, ירידת ערך, צריכת דלק) משניים לפרמטרים אסטטיים ושיקולי מסורת. דוגמאות? קירור אויר פוגם בצריכת הדלק ובהספק, תצורה עם 2 בולמים מאחור פוגמת בהתנהגות הכביש ובנוחות הרכיבה, ואפשר כנראה להמשיך את הרשימה.
    זה לא אומר, שה-V7 למשל הוא אופנוע גרוע או לא יעיל בהגדרה. יש הרבה דברים נכונים בנוסחה שלו. זה רק אומר, שהוא לא הולך להתחרות מהבחינת יעילות ב-NC750 - לא כי מהנדסיו ניסו ולא הצליחו, אלא כי הם לא ניסו בכלל. וטוב שכך.
    אתה קבעת שהוא לא יעיל למה שאתה מחפש, אבל אני רכבתי עליו והוא מאד יעיל בתנועה אורבנית למשל.

    לגבי אחזקה וצריכת דלק היה לי ביואל 1200 קירור אוויר מנוע מיושן אבל סופר חסכוני לנפח וסופר זול לאחזקה, אין שרשרת, אין כיוון שסתומים אין מערכת קירור, החלפת שמן וזהוא.

  3. #48
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    סופר חסכוני לנפח וסופר זול לאחזקה, אין שרשרת, אין כיוון שסתומים אין מערכת קירור, החלפת שמן וזהוא.
    נשמע כמו חלום

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    נשמע כמו חלום
    באמת חלום, האופנוע הזה גרם לי לחשוב שהקידמה לא ממש עשתה טוב למנועים.
    מומנט טוב 100 כח סוס עם צליל מעולה וזה משתגר קדימה בטירוף בזמן שהמנוע סופר פשוט אין שם כמעט כלום ומה שיש רובסטי כאילו תכננו את זה שיחזיק פצצת אטום.
    רק הנוחות עליו הרסה את החגיגה כי אני צריך אופנוע שיאפשר לי לשבת עליו מהבוקר עד הערב עם עצירות רק לתידלוק.

    על הV7 רכבתי עוד בשנתו הראשונה גם שם לפי דעתי המנוע פנינה אמיתית אם כי חלש יותר.
    יש לאופנוע הזה קסם, וכמו שכתבתי בפורום פול גז הישן שככלי שני הוא היה הבחירה שלי, כל בוקר לרכב עליו לעבודה בסייל זה בדיוק תפור עליו.

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    באמת חלום, האופנוע הזה גרם לי לחשוב שהקידמה לא ממש עשתה טוב למנועים.
    מומנט טוב 100 כח סוס עם צליל מעולה וזה משתגר קדימה בטירוף בזמן שהמנוע סופר פשוט אין שם כמעט כלום ומה שיש רובסטי כאילו תכננו את זה שיחזיק פצצת אטום.
    רק הנוחות עליו הרסה את החגיגה כי אני צריך אופנוע שיאפשר לי לשבת עליו מהבוקר עד הערב עם עצירות רק לתידלוק.

    על הV7 רכבתי עוד בשנתו הראשונה גם שם לפי דעתי המנוע פנינה אמיתית אם כי חלש יותר.
    יש לאופנוע הזה קסם, וכמו שכתבתי בפורום פול גז הישן שככלי שני הוא היה הבחירה שלי, כל בוקר לרכב עליו לעבודה בסייל זה בדיוק תפור עליו.
    אני מאוד אוהב מקוררי אוויר, ואכן הקדמה (בדמותן של תקנות הפליטה) עושה רע למנועים. אין לי מה להעיד על הביואל - לא רכבתי עליו, אבל אני מאוד אוהב את המנוע 1100 של הדוקאטי שלי (בלתי נסבל בסל"ד נמוך עקב אותן תקנות פליטה) ושל הבנדיט 1200 שהיה לי.
    אני לא יודע איך אתה מגדיר "יעילות". ההגדרה שלי (שאני מניח, שהיא גם ההגדרה הרווחת) למנוע יעיל - הינה מנוע חזק מספיק עבור שימושי המכונה שבה הוא מותקן, ובו זמנית - חסכוני בדלק, שקט, עם טווח סל"ד שימושי רחב, ללא ויברציות, עם פליטת חום מינימלית.
    המנוע של ה-V7 לא יעיל בפרמטרים האלה. הוא לא יעיל בשום פרמטר, פרט לפשטות תחזוקה. המנוע הזה מווברץ מאוד, צורך לא מעט דלק יחסית לביצועים שהוא מספק, פולט חום רב בתנועה עירונית צפופה ומשמיע מגוון רעשים מכאניים.
    ה-V7 אחלה אופנוע, עם טונות של אופי וכאריזמה, והמנוע שלו מתאים בול לאופנוע. מאוד נהניתי לרכב עליו, מאוד אוהב את צליל המנוע הגס, ואת התנודות גל-הינע כשנותנים מכות גז בעמידה, ואת הדחיפה שהוא מספק (עד שהוא נגמר, מוקדם מדי). אם זאת, בפרמטרים רציונליים - המנוע שלו רחוק מאוד מלהיות "פנינה". לראיה, אף אחד לא רץ להעתיק את ה"פנינה" הזאת.
    וי-טווין "פנינה" - זה המנועו של הוי-סטרום 650. מנוע שמצליח להיות גם יעיל, וגם לא משעמם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני מאוד אוהב מקוררי אוויר, ואכן הקדמה (בדמותן של תקנות הפליטה) עושה רע למנועים. אין לי מה להעיד על הביואל - לא רכבתי עליו, אבל אני מאוד אוהב את המנוע 1100 של הדוקאטי שלי (בלתי נסבל בסל"ד נמוך עקב אותן תקנות פליטה) ושל הבנדיט 1200 שהיה לי.
    אני לא יודע איך אתה מגדיר "יעילות". ההגדרה שלי (שאני מניח, שהיא גם ההגדרה הרווחת) למנוע יעיל - הינה מנוע חזק מספיק עבור שימושי המכונה שבה הוא מותקן, ובו זמנית - חסכוני בדלק, שקט, עם טווח סל"ד שימושי רחב, ללא ויברציות, עם פליטת חום מינימלית.
    המנוע של ה-V7 לא יעיל בפרמטרים האלה. הוא לא יעיל בשום פרמטר, פרט לפשטות תחזוקה. המנוע הזה מווברץ מאוד, צורך לא מעט דלק יחסית לביצועים שהוא מספק, פולט חום רב בתנועה עירונית צפופה ומשמיע מגוון רעשים מכאניים.
    ה-V7 אחלה אופנוע, עם טונות של אופי וכאריזמה, והמנוע שלו מתאים בול לאופנוע. מאוד נהניתי לרכב עליו, מאוד אוהב את צליל המנוע הגס, ואת התנודות גל-הינע כשנותנים מכות גז בעמידה, ואת הדחיפה שהוא מספק (עד שהוא נגמר, מוקדם מדי). אם זאת, בפרמטרים רציונליים - המנוע שלו רחוק מאוד מלהיות "פנינה". לראיה, אף אחד לא רץ להעתיק את ה"פנינה" הזאת.
    וי-טווין "פנינה" - זה המנועו של הוי-סטרום 650. מנוע שמצליח להיות גם יעיל, וגם לא משעמם.

    בזמן רכיבה לא הרגשתי וברציות יותר מידי בV7 וגם אלו שכן אתה מרגיש (כמו בכל אופנוע) עדיפות בתדר שלהם מלמשל 4 בשורה שגורמות לנימול כפות הידיים.

    לגבי צריכת דלק בV7 לא בדקתי כי הוא היה מושכר (למי איכפת) אבל בביואל שהיה לי גם ברכיבה חזקה לא הייתי יורד מ18 ק"מ לליטר שזה נתון מעולה למנוע 1200 עם 100 כח סוס וים מומנט.

  7. #52
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    לפני כמה ימים עברתי בחנות דוקאטי,רציתי לראות מונסטר 797 וגם סקראמבלר ,אחרי הבנתי ששניהם קיימים לA1.
    המונסטר 797 נירא ממש מדליק.
    לא קיים משום מה ביד2,אפילו ברשימת דגמים.
    למה?
    ה796 -כן יש ,וגם יש כמה A1 -אבל נירא שונה מ797 .
    מה הבדל בינהם בגדול?

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ה-797 החליף את ה-796 כדגם כניסה למשפחה., והושק בארץ לפני כחודשיים.
    מדובר בדגם חדש עם אותו מנוע שעבר התאמות ליורו 4.
    פורסמה עליו כתבה באתר לא מזמן, אם היית קורא אותה - היית עונה לעצמך על השאלה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #54
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אני קורא את הכל הכתבות של פול-גז,כולל.
    מדי פעם ,יש הבדל מה כותבים ב"כתבות" ואנשים פשוטים יותר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-07-2017, 01:17
  2. שאלה לגבי שיפור בטימקס
    על ידי izik בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 17-01-2017, 16:03
  3. אקזוטיקה איטלקית: MV אגוסטה F3
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 14:09
  4. למכירה אגזוז ajko איטלקי
    על ידי motyo בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-12-2015, 21:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO