@Busy במהלך הבירורים שלי על גוצי V7 דיברתי עם מוכר בחנות באנגליה (באתי לשם לקנות ציוד, כך שלא היה לו שום אינטרס ״לדחוף״ לי משהו) והוא אמר דברים דומים למה שכרובי כתב למעלה. ברגע שפיאג׳ו נכנסו לתמונה בעיות האמינות של גוצי נכחדו ברובן. נכון, היו כמה בעיות עם מחשב המנוע ב V7 II אבל הן נפתרו, וליבואנים יש גישה מלאה לשדרוגי ECU במידה וצריך. קיבלתי גם מידע טוב מכרובי ומ KKatkov על זמינות מוסכים וטיפולים בפורום הזה, שעזרו להפיג חששות משמועות האמינות הרופפת שאפפו את ה V7 (שלגביו התענייתי ספציפית).
צריך לזכור שגם ליצרנים אחרים יש בעיות, כולל ריקולים (ב.מ.ו, ימאהה הם הראשונים שעולים לראש), כי מדובר בסוף במכונה ופס ייצור ותקלות תמיד יהיו. יותר חשוב להבין איך יבואן מתמודד עם בעיות שכנראה תמיד יצוצו, מאשר לבסס החלטה על שמועות וחצאי אמיתות, וזה נכון לגבי כל אופנוע.
אם האופנוע מתאים לך מבחינת סגנון, מימדים, תנוחה, מחיר וכו׳ ואתה חי בשלום עם אופיו הנישתי שמשליך בעיקר על שוק יד 2, (כמו מספר יצרנים אחרים, לא בהכרח איטלקים), לדעתי אין לך מה לחשוש. אני בטוח שאם תקנה ותתחרט, תוכל למכור בלי להפסיד יותר מדי, כך שזו אף פעם לא חתונה קתולית
עדכן מה החלטת בסוף אם בכלל



ציטוט ההודעה בתגובה