מורטר אתה טועה.
לסופר טנרה היו בעיות טיימינג שהיו גומרות מנועים מהר מאוד.
הטללבר (בולמים קדמיים) בgs1200 -ספינת הדגל של ב.מ.וו היו פורקים את עצמם מהשלדה (מיסב תפוח שהיה משתחרר). לדעתי כל ליין 2017 הושבת, שלא נדבר על הרוכבים שאשכרה לקחו לשטח את האופנוע שטח שלהם.
קוואסאקי החזיקה את הליין של הורסיס מ2009 עד 2014/15
עם שסתומים שהיו מחזירים את נשמתם לבורא באקראי.
כל החברות התכחשו לפגמים שהיו בכלים שלהם והיו קטלניים.
צא מהסרט שהעולם הגון
כל עוד מספיק אופנועים לא נכשלו ואף אחד לא יתקן לך כלום.
אין כזה דבר אמינוץ יפנית/גרמנית בדיוק כמו שטין דבר כזה חוסר אמינות איטלקי - הקץ' בפרטים הקטנים.
גוצי היא חברת נישה כמו אנפילד והארלי.
שחוץ מלעבור להזרקה כל תכנון נשאר מיושן וזהה פחות או יותר (להבנתי הדלה) ללא שינוי , משמע אופנועי נישה.
כמו שkktov אמר, אופנוע עם נשמה.
אני אנסח קצת אחרת - גוצי מייצרים אופנועים עם נשמה של בחורה


ציטוט ההודעה בתגובה