יפה אמרת דרזדנר!
אוסיף ואומר שכגודל הצפייה כך גודל התגובה ככל שהדבר נוגע לסלחנות הביקורת.
ההבדל במנטליות בין שני התרבויות (יפן-איטליה) ניכר גם באופנועים, אין כאן טוב או רע (לפעמים כן) אבל יש עניין של חיבור, מה שבטוח האופנועים למרות שהם 2 גלגלים מנוע ושילדה מרגישים אחרת.
קשה לשים את האצבע על זה אבל זה שם, כדוגמא אני יכול להגיד לך שאחרי שרכבתי על 10 דגמים שונים של הארלי אחד אחרי השני הייתי מאד מופתע, כולם נראים אותו הדבר חוץ מעיצוב פה ושם (ככה לפחות חשבתי) אבל במציאות כל אופנוע הרגיש והתנהג שונה.
מהנ"ל לקחתי שכל בורג, כל מילימטר במהלך מתלים, כל מ"מ של ספוג בכיסא ועוד ביחד עושים הבדל גדול
יפה אמרת דרזדנר!
אוסיף ואומר שכגודל הצפייה כך גודל התגובה ככל שהדבר נוגע לסלחנות הביקורת.
רוכב על דוקאטי מונסטר 1200Sperduc2.jpg
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
טוב יש לך את אחד מהאופנועי כביש הכי הכי בכל הזמנים... אני לא יודע לאן הולכים מכאן הלאה...
זה לא חוכמה להשוות אופנוע פרימיום איטלקי של 140K עם מכלולי קצה לכלי תקציב יפני עם הרבה פשרות שעולה חצי מזה כמו הטרייסר לדוגמה אבל עדיין נותן המון תמורה וכיף לכסף.
אכן מדובר בשתי גישות ונישות שונות ומה לעשות בשוק הישראלי הקטן היקר להחריד לרכישה ולטיפולים ,לא כל אחד יכול להרשות לעצמו כלי פרימיום בטח אם זה הכלי היחיד שלו שמשמש אותו גם ככלי תחבורה ליומיום ולא רק לכיף של הסופ"ש והוא תלוי באמינות, בפרקטיות ובעלויות האחזקה שלו.
באופן אישי אם הייתי יכול הייתי מחזיק בכיף ליומיום אופנוע/קטנוע יפני משעמם ופרקטי וכלי אירופאי מושחז לכיף.
Tracer 900